.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2025 09:42:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: A4 B6 1.8T 163KM czy 190KM?
PostNapisane: 03.sie.2012 09:46:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
różnica pomiędzy silnikami to osprzęt i mapa w ecu, reszta jest raczej taka sama. być może wersja 190km ma wzmocniony dół silnika. spalanie nie jest tragedią,a części ogólnodostępne. poszukaj chociażby na allegroszu kosztów części.
czy silnik wysilony?, dla mnie wysilony silnik to 160km z wolnossącego 1.6 w hondzie.
automat fajna sprawa, ale manual jelepszy ;) automat 5biegów w b6, manual 6.
quattro to dobra rzecz;)

_________________
`09 MB W209 320 CDI
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 1.8T 163KM czy 190KM?
PostNapisane: 03.sie.2012 12:50:31 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
190 KM (silnik o oznaczeniu BEX) ma dwa IC, turbo K03a i inne wtryskiwacze... mapa w ECU to sprawa zrozumiała.
Reszta tak jak inne 1.8T.
Fajny motor i dobrze chodzi na LPG.
Szukaj manuala.... wieksza przyjemnosc z jazdy.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B6 1.8T 163KM czy 190KM?
PostNapisane: 03.sie.2012 17:42:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2009 19:14:29
Posty: 67
Lokalizacja: Biała Podlaska/UK
Powiem z doświadczenia że 1.8 turbo BEX 190KM jest bardzo wysilony a spód silnika taki sam jak w słabszych wersjach.W pierwszym silniku wylazła korba bokiem przy przebiegu 160.000km Drugi musieli uszkodzić gaziarze parciarze bo zrobiło dziurę na czwartym garze a reszta była porysowana.Trzeci silnik kupiony kompletny po zamontowaniu i odpaleniu pracował równiutko i cicho, ale po godzinie zgasł z chukiem.Myślałem że pękł pasek rozrządu.Po zdjęciu głowicy okazało się że pękł zawór i wbił się w tłok robiąc przy tym dziurę.Pękł zaraz pod zapinką.Trzeci silnik w ciągu roku.Uważam że ten silnik to g..no!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: