Przemcio! napisał(a):
Na wstępie.. Czytalem poprzednie tematy

No wiec.. Raczej Avant no i 1.9 TDI
Bedzie to pierwsze autko na ktore juz troche pracowalem/odkladalem i mam na nie 10 tys.
Czy to dobry pomysl? Jak jest tu z awaryjnoscia zawieszenia ? Jednostka jest mi w sumie
znana i wiem ze nie ma z nia wiekszych problemow choc przy wiekszych przebiegach moze byc
juz nie milo tak? Chodzi mi o wersje 110 km. No i pewnie poddana bybyla lekkim modyfikacjom typu
wirus, wtryski, IC i moze kiedys turbo czyli taka seria modyfikacji dla tych jednostek.
Aha.. i mam jeszcze pytanie. Zbiornik ponoc ma 66l, wiec czy da sie zalać jednorazowo
70l paliwa? Pozdrawiam.
Kochane AFN`y ...
1) Za 10 kPLN kupisz kłopoty - wiem co piszę. Musisz dołożyć ze 2-3 tysiące i mieć odłożone ok 2 kPLN na obowiązkowe wydatki po zakupie. Możesz również kupić zadbany egzemplarz za 15-18 tys zł i mieć - jak Jurek Killer "wszystko w d..."

Chyba że celujesz w pierwsze egzemplarze z 1996 roku. Osobiście sugeruję zakup ostatnich wypustów I liftu z przełomu 1997/98 roku. Ta panienka z 1998 roku kosztowała 17 kPLN
http://www.autocentrum.pl/?FF=883&car_id=1999790591 Po zakupie dostała wszystko co nowe na przodzie za ok 1,5 kpln. Spokój i cisza grabarza.
2) AFN jeśli zakupiony z głową posłuży bardzo długo.
3) Zbiornik w ośce ma 62 litry a w quattro 60. Da się przemycić ok 8 litrów extra umiejąc tankować używając odpowietrznika.
4) Modyfikować można do bólu i wytrzymałości oryginalnego dołu - ok 190-200 KM.