.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.lut.2025 13:10:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: S6 c4 czy a6 c5 4,2 a może c5 2,7BIT
PostNapisane: 19.gru.2012 02:06:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2011 22:34:53
Posty: 116
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: Audi S6 Plus
Witam, jestem teraz na etapie szukania nowego wozidełka. Auta będę potrzebował do codziennego użytkowania ale musi mieć ono zacięcie sportowe. Lubię komfortowo się przemieszczać więc bardzo twarde zawieszenie raczej będzie u mnie opadać. Obecnie jeżdżę audi a6 c4 2,8 174km automatem i tak czasem brakuje mi mocy;) Moje auto jest teraz na sprzedaż więc jak ktoś chętny to zapraszam na priv. Od razu uprzedzę złośliwe komentarze niektórych. Wiem że koszta eksploatacyjne modeli z tematu są znacznie większe niż moje obecne i się z tym liczę. To samo jeśli chodzi o spalanie choć tu muszę zaznaczyć że na pewno będę zakładał gaz albo kupię już z gazem. Do wydania mam około 20 tyś może do 25 max. Oto moje typy:

1. Audi s6 c4 4,2 tylko manual w automacie za dużo się traci. Tylko że jest strasznie trudno go wyrwać a jak już jest to za niemałą cenę około 16 tyś. Tu trochę się boję że może dla mnie będzie za twarda zawiecha bo nigdy nie jechałem i nie wiem czy duża różnica jest miedzy zwykłym a6 c4 bo taki mi nawet odpowiada.

2. Audi a6 c5 2,7BIT tylko manual z podobnych względów jak wyżej. Tylko tutaj najtrudniejszy temat do ogarnięcia to gaz. Ceny zaskakująco podobne to zadbanych s6 c4. Nie wiem czy będę modził może tak a może nie jest to dla mnie priorytet.

3. Audi a6 c5 4,2 tutaj nie ma wyboru musi być tip. W nim największy problem to asb ale podobno na Tipie nie traci się już tak bardzo jak w starszych automatach poza tym jest możliwość zmiany sekwencyjnej więc może nie jest tak tragicznie. Oczywiście cena tego modelu jest około 4-5 tyś większa niż pozostałe 2 ale to wiem.

Raczej nie proponujcie mi S6 c5 bo to za wysokie dla mnie progi a poza tym chyba nie chcę tracić na komforcie. Koszty utrzymania chyba najmniejsze w c4 ale to stare auto i może być różnie. Mi najbardziej zależy na opinii który z tych samochodów daje największą frajdę z jazdy z zachowaniem jak największego komfortu jazdy i ciszy w kabinie nawet przy większej prędkości (oczywiście wiem że to nie nie a8). Spalanie LPG chyba najmniejsze przy 2,7 ale i tak wiem na ile się muszę przygotować. Zaznaczam jeszcze że mieszkam w górach i czasem zdarza się jeździć nie tylko po autostradach;) Autko chciałbym kupić tak na 3-4 lata. Oczywiście wszystkie modele interesują mnie tylko w kombi i 4x4 bo czasem coś mi zdarza przewieść większego. A jak wygląda ładowność bagażnika c5 w porównaniu do c4?

_________________
Tylko audi, tylko quattro, tylko v8 a najlepiej w moim S6 plus;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 c4 czy a6 c5 4,2 a może c5 2,7BIT
PostNapisane: 19.gru.2012 08:43:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Zacznę od końca. Bagażniki są porównywalnej wielkości z lekką przewagą C5. Silnik to niestety już twoja broszka, musisz wiedzieć czego chcesz. Albo wolnossące i niezawodne V8, które jaki dźwięk z tłumika wydobywa, każdy z nas wie, albo doładowany V6, który w sumie też jest udaną konstrukcją, ale z racji większej ilości osprzętu ma większą podatność na awarie, choć awarie właściwie dotyczą tylko osprzętu, bo sam słupek jest równie pancerny jak V8. 2.7T daje jednak to czego V8 nie może zaoferować, czyli manual i ogromne możliwości podkręcania osiągów...
Jeśli chodzi o LPG w 2.7T to każdy rozgarnięty gazownik założy do niego instalację i dobrze ją wystroi, z resztą jak i w V8. Ogólnie dobry gazownik to podstawa niezależnie od silnika :D
Spalanie 2.7T na pewno niższe niż w V8, ale nie jest to porażająca różnica, bo jeśli się chce to można mocno zbliżyć się ze spalaniem do V8, ale przy spokojniejszej jeździe na pewno będzie oszczędniejszy.
Dostęp do części jest bardzo dobry niezależnie od wersji silnikowej, a ceny też z nóg nie zwalają.
Jeszcze jedno, widzę, że ważna dla ciebie sprawa, czyli zawieszenie. 2.7T również posiada fabrycznie usztywnione zawieszenie, ale nie masz się czego obawiać, bo taczka to to nie jest i można naprawdę komfortowo podróżować i V6, i V8.
PS. Żeby upolować 2.7T w manualu musisz uzbroić się w cierpliwość :D
Powodzenia

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 c4 czy a6 c5 4,2 a może c5 2,7BIT
PostNapisane: 19.gru.2012 10:02:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Ja dołożę tylko od siebie że w A6 C5 4.2 ze sportowym zacięciem nie ma nic wspólnego - to limuzyna z dużym silnikiem (baaardzo długie przełożenie główne dyfrów), w przypadku S6 jest inaczej, auto dużo chętniej przyspiesza, niezależnie od rpm.
Fabryczny zawias S6 (1BD) jest -10 w stosunku do serii czyli 1BA, i naprawdę jeździ się na tym bardzo wygodnie, w A4 miałem 1BE i 16" i nie jest gorzej teraz na 18".
Resztę wyklarował metyoo.

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 c4 czy a6 c5 4,2 a może c5 2,7BIT
PostNapisane: 19.gru.2012 10:36:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2011 22:34:53
Posty: 116
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: Audi S6 Plus
Może z tym sportowy zacięciem to przesadziłem. Chodziło mi o to żeby spokojnie wyprzedzić w czasie trasy i może czasem szybciej ruszyć spod świateł. Nie będę się ścigał i dużo wyżej cenię komfort. Tak jak mówiłem na s6 c5 mnie nie stać a nie chcę kupować trupa i nie mieć potem nawet na pakiet startowy. A jeśli już o tym piszę to jak wygląda porównanie pakietu startowego dla wymienionych przeze mnie modeli łącznie z założeniem lpg? Pewnie w c4 najtaniej? Apropo C4 S6 nikt o nim nie wspomniał. Czyli co auto wypada zbyt blado w porównaniu z młodszymi braćmi? A jeśli chodzi o dostępność 2,7BIT w manualu to jest dokładnie 7 na allegro oczywiście nie wiem w jakim stanie ale coś jest;)

_________________
Tylko audi, tylko quattro, tylko v8 a najlepiej w moim S6 plus;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 c4 czy a6 c5 4,2 a może c5 2,7BIT
PostNapisane: 19.gru.2012 10:39:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Pakiet start, dla wysztkich tych aut będzie na podobnym poziomie, jedynie te które mają tip'a dołożą ci ok 6 stówek za wymianę oleju i filtra w skrzyni.
Reszta, tak podstawa - rozrząd, filtry, płyny - 2,5-3k trzeba liczyć.

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 c4 czy a6 c5 4,2 a może c5 2,7BIT
PostNapisane: 19.gru.2012 10:51:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2011 22:34:53
Posty: 116
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: Audi S6 Plus
Rozrząd w starej s6 to podobny koszt jak w nowych a6? myślałem że te nowe to znacznie droższe ale coś musiałem pomieszać. Dalej nie jestem zdecydowany co do wyboru bo znów słyszałem że c5 ma trochę problemy z rdzą które raczej nie dotyczą c4 (lepszy ocynk). I tak pewnie będzie wszystko zależne od danego modelu. Na początek skupię się na wybraniu jak najzdrowszego modelu silnik zostawię na drugim planie. Choć dźwięk v8 to naprawdę bajka. Muszę jeszcze poszukać gdzieś w okolicy czy jest wogóle ogarnięty mechanik od BIT bo jak nie to bedę mial z tym problem. Może ktoś zna kogoś z okolic Jeleniej? Jak nikogo nie znajdę to jeden samochód niestety sam się wykluczy.

_________________
Tylko audi, tylko quattro, tylko v8 a najlepiej w moim S6 plus;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 c4 czy a6 c5 4,2 a może c5 2,7BIT
PostNapisane: 19.gru.2012 10:57:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2008 15:02:41
Posty: 671
Lokalizacja: Wrocław
Auto: było
S6 C4 to megafajne wozidło ale w PL raczej nie szukaj. Chyba, że z polecenia. Spójrz na mobile.de ile stoją zadbane sztuki. Pakiet startowy, jak wspomnieli koledzy na podobnym poziomie. Z tym, że 2.7 wymaga więcej uwagi przy kupnie, bo jak się okaże, że któraś turbinka się poci to koszty mogą przerosnąć V8 :peace:
Jeśli chodzi o zawieszenie to myślę, że w żadnym z wymienionych modeli nie będziesz zawiedziony, no chyba że wrzucisz jakieś 18" czy 19". To są limuzyny klasy wyższej średniej więc musi być wygodnie.
W kwestii skrzyni powiem tyle, że ja swoim jeżdżę już 1,5 roku a wolałbym mieć jednak manual...Co nie zmienia faktu, że Tip bardzo ładnie pracuje i zmiany biegów są niemal niewyczuwalne.

loku1985 napisał(a):
Rozrząd w starej s6 to podobny koszt jak w nowych a6?

Tu się rozchodzi o konstrukcję, V8 wymaga więcej roboty i części bo rozrząd jest "podwójny". Chyba, że masz na myśli 2.2T....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 c4 czy a6 c5 4,2 a może c5 2,7BIT
PostNapisane: 19.gru.2012 11:05:17 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Jeśli chodzi o zawieszenie w S6 C4 to będzie ono odczuwalnie twardsze od zwykłej A6 (miałem kilka sztuk, teraz mam S6). eSę kupiłem na felgach Bolero z oponami 245/40/17 (czyli fabryczne ogumienie). Komfortu na tym nie ma, prowadzi się na równej drodze całkiem całkiem. Na okres jesienno-zimowo-wczesnowiosenny (chociaż zimą w okresie "solenia" auto stoi w garażu ;)) zakładam Avusy z oponami 225/55/16 i jest dużo lepiej aczkolwiek "twardość "zawiechy jest odczuwalna. Starego automatu nie ma się co obawiać (chyba że jeździł jakiś rzeźnik) jeśli chodzi o awaryjność. W trasie jeździ bardzo przyjemnie, jeśli chcesz 0-100 pojechać dynamicznie musisz na starcie się zdecydować, jak zmieni za wcześnie na II bieg to po zawodach :): Na I biegu nie wkręcisz wyżej niż 4500-4700 rpm, chyba że z kick-downa przy zwalnianiu. Ogólnie skrzynka nie pozwala za bardzo katować auta. Skutkiem "ubocznym" tego, jest w moim przypadku bardzo kulturalna praca silnika, bardzo niska konsumpcja oleju (max 1l na cykl wymiany 10-12kkm) i nie powybijany układ napędowy (np.od strzałów ze sprzęgła).
Wiadomo - auto ma już swoje lata. Jak znajdziesz zadbany egzemplarz to jeszcze dłuuugo posłuży, ale szanse na to są już niewielkie. Te które jeżdżą i mają się dobrze albo zostają w jednych rękach, albo odpowiednio kosztują. Najprędzej coś można wyrwać z CH, ale na taniość nie licz. To co przewija się przez allegro itp zwykle stoi w cenach 10-12 tys. lecz do stanu zadowalającego wiele im brakuje. Moja pewnie zostanie na długo, albo na dożywocie, chyba że trafi się jakiś szaleniec gotowy wyłożyć worek gotówki :D Nie jest to auto dla każdego, raczej już teraz dla zapaleńca.
Koszta....zaraz będzie dwa lata (niewiele ponad 30kkm) jak ją mam i np.w tym roku nie wiem że mam auto. Na początku zrobiłem rozrząd - 1000zł części (dobre zamienniki - INA,Conti,HEPU), łożysko wiskozy ok.220zł, napęd paska PK INA (nie pamiętam - 200zł :?: ), płyn G12, pasek PK, termostat ASO - łącznie z wymianą ok.2000zł, klocki (TRW ok.220zł, ATE ok.400zł), wahacze, końcówki jak w zwykłym C4, amorki nie wiem bo jeszcze nie musiałem zmieniać. W tym roku robiłem tylko:
świece Bosch platynowe - coś ponad 200zł za komplet, szczotkotrzymacz alternatora (wymieniłem na wszelki wypadek) - ok.40-50zł, wahacz - ok.300zł Lemforder, zbieżność, wymiana oleju i......chyba nic więcej. Uwierz że auto służy bezawaryjnie, latem robi trasy po 1500km w jedną stronę....
Manual do 100 km/h będzie szybszy zdecydowanie, ale czy takiego znajdziesz w rozsądnej cenie (czyli takiej jaką by chciała większość piszących tu userów) i przede wszystkim stanie zadowalającym...wątpię :)

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 c4 czy a6 c5 4,2 a może c5 2,7BIT
PostNapisane: 19.gru.2012 11:18:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
loku1985 napisał(a):
Może z tym sportowy zacięciem to przesadziłem. Chodziło mi o to żeby spokojnie wyprzedzić w czasie trasy i może czasem szybciej ruszyć spod świateł.

Co ty chcesz w trasie wyprzedać, że V8/2.7 w automacie nie da rady?
Z ruszaniem j/w
Przecież to w odpowiednich rękach są pociski.

Chyba, że jako target do objechania masz klasę 911, albo auta typu GTI.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 c4 czy a6 c5 4,2 a może c5 2,7BIT
PostNapisane: 19.gru.2012 11:26:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2011 22:34:53
Posty: 116
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: Audi S6 Plus
Nie chodzi o to że się nie da wyprzedzać. Chodzi o trochę zabawy przy tym;) Jeśli jest możliwość mieć manuala to dlaczego nie? A poza tym 2,7 z automatem ma podobno problemu z podniesieniem mocy. nie wiem czy będę to robił ale jak już się zdecyduje na ten silnik to nie chcę sobie zamykać do tego drogi;) Dzieki Gitmar za fachowe wyłożenie o S6. Tego się trochę obawiałem że może być dla mnie lekko za sztywne ale najlepiej będzie jak sam wsiądę i spróbuję. To twoja eSka na zimę się nie nadaje czy tak ją oszczędzasz? U mnie tak lekko by nie miała bo niezbyt dobrze odśnieżona droga przy moich górskich warunkach to norma dlatego też żadne obniżanie nie bardzo wchodzi w grę nie chcę szurać bo ubitym i oblodzonym śniegu. Szkoda auta.

_________________
Tylko audi, tylko quattro, tylko v8 a najlepiej w moim S6 plus;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 c4 czy a6 c5 4,2 a może c5 2,7BIT
PostNapisane: 19.gru.2012 11:29:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2011 16:39:16
Posty: 82
U mnie (s6 4.2 automat, bez gazu) serwis na 2 lata i 13kkm to jakies 4,5tys: rozrząd z alternatorem, amory przód, przegub, oleje, filtry.

Zgoda z wypowiedzią kolegi gitmar z wyjątkiem..
gitmar napisał(a):
Na I biegu nie wkręcisz wyżej niż 4500-4700 rpm, chyba że z kick-downa przy zwalnianiu.

U mnie ze startu po zdecydowanym wciśnięciu gazu dociąga do 6-6.7 na I biegu,

_________________
Volvo 240 powerd by audi v8 http://vimeo.com/103217234


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 c4 czy a6 c5 4,2 a może c5 2,7BIT
PostNapisane: 19.gru.2012 11:33:47 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Mareek napisał(a):
U mnie (s6 4.2 automat, bez gazu) serwis na 2 lata i 13kkm to jakies 4,5tys: rozrząd z alternatorem, amory przód, przegub, oleje, filtry.

Zgoda z wypowiedzią kolegi gitmar z wyjątkiem..
gitmar napisał(a):
Na I biegu nie wkręcisz wyżej niż 4500-4700 rpm, chyba że z kick-downa przy zwalnianiu.

U mnie ze startu po zdecydowanym wciśnięciu gazu dociąga do 6-6.7 na I biegu,


Owszem, ale jeśli go zblokujesz :)

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 c4 czy a6 c5 4,2 a może c5 2,7BIT
PostNapisane: 19.gru.2012 11:38:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2011 16:39:16
Posty: 82
U mnie normalnie na D, bez blokady

_________________
Volvo 240 powerd by audi v8 http://vimeo.com/103217234


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 c4 czy a6 c5 4,2 a może c5 2,7BIT
PostNapisane: 19.gru.2012 11:38:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2011 22:34:53
Posty: 116
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: Audi S6 Plus
Gdzieś też słyszałem że Q z automatem nie lubi takiego wciskania gazu i strzału z miejsca? Ale to taka opinia niczym nie potwierdzona może ktoś mi to wyjaśni z uwzględnieniem starej ASB z c4 i TIPa z C5?

_________________
Tylko audi, tylko quattro, tylko v8 a najlepiej w moim S6 plus;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 c4 czy a6 c5 4,2 a może c5 2,7BIT
PostNapisane: 19.gru.2012 11:43:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2011 16:39:16
Posty: 82
Automat na pewno nie lubi "takiego" wciskania gazu gdy skrzynia jest zimna. Poza tym, czemu nie? Nie mówię tu o ciągłym ruszaniu na max bucie, tylko raz na jakiś czas.

_________________
Volvo 240 powerd by audi v8 http://vimeo.com/103217234


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 c4 czy a6 c5 4,2 a może c5 2,7BIT
PostNapisane: 19.gru.2012 11:44:13 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Żaden automat (a zwłaszcza starszy) nie lubi szarpania, strzałów. Na starcie konwerter skrzyni największe baty dostaje. Automat raczej dla spokojnych ludzi ;) W trasie możesz już sobie na więcej pozwolić.

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 c4 czy a6 c5 4,2 a może c5 2,7BIT
PostNapisane: 19.gru.2012 11:59:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2011 16:39:16
Posty: 82
Na pewno trzeba szanować automatyczną skrzynię, zresztą uturbione auto też nie lubi niektórych zachowań, ale wg mnie automat nie jest dedykowany wyłącznie dla spokojnych ludzi (w rozumieniu szybkiego startu, bo do upalania to automat raczej się nie nada). Gdyby był tylko dla spokojnych ludzi to Mercedes nie wrzucałby jedynie skrzyni automatycznej do modelu E500 z tamtych lat.

_________________
Volvo 240 powerd by audi v8 http://vimeo.com/103217234


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 c4 czy a6 c5 4,2 a może c5 2,7BIT
PostNapisane: 19.gru.2012 12:04:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
Czyli jeśli C4 4.2 to tylko w automacie ?
ps. No ale nie ma już zadbanych ekgemplarzy, no chyba, że Moderator będzie sprzedawał :D
Jeśli miałbym coś doradzić, to szukaj S6 C4 4.2 w sedanie, zdecydowanie lepiej wyciszony jak avant, ładnejszy i bardzo komfortowy.

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 c4 czy a6 c5 4,2 a może c5 2,7BIT
PostNapisane: 19.gru.2012 12:15:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2011 22:34:53
Posty: 116
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: Audi S6 Plus
Naszło mnie jeszcze pytanie apropo ASB w c4 i TIPa. Wyczytałem że asb w c4 ma 3 tryby pracy do jazdy dziadkowej szybkiej i bardzo szybkiej i dostosowuje się do kierowcy. O ile to prawda to czy coś takiego też jest w TIPie? I jeszcze jak działa to sekwencyjne zmienianie biegów w TIPie? Czy jest się czym pobawić czy to taki bajer tylko. w a6 c5 4,2 rozumiem ze są tylko TIP bo multi było montowane tylko w przednionapędówkach? i jeszcze jedno TIP jest 4 czy 5 biegowy?

Jeszcze pytanie do użytkowników s6 c4 czy zmienilibyście swoje fury na a6 c5 4,2 lub s6 c5?

j@cek napisał(a):
Jeśli miałbym coś doradzić, to szukaj S6 C4 4.2 w sedanie, zdecydowanie lepiej wyciszony jak avant, ładnejszy i bardzo komfortowy.


niestety sedan mnie nie interesuje bo tak jak pisałem czasem zdarza się coś większego przewozić. A ładnego sedana ma teraz kolega zientek na sprzedaż i to bodajże w manualu :diabel:

Nie pisz posta pod postem - używaj opcji EDYTUJ. Scaliłem dwa Towje posty. Gitmar

_________________
Tylko audi, tylko quattro, tylko v8 a najlepiej w moim S6 plus;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 c4 czy a6 c5 4,2 a może c5 2,7BIT
PostNapisane: 19.gru.2012 12:23:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2011 16:39:16
Posty: 82
loku1985 napisał(a):
Naszło mnie jeszcze pytanie apropo ASB w c4 i TIPa. Wyczytałem że asb w c4 ma 3 tryby pracy do jazdy dziadkowej szybkiej i bardzo szybkiej i dostosowuje się do kierowcy. O ile to prawda (...)

Prawda.
loku1985 napisał(a):
Jeszcze pytanie do użytkowników s6 c4 czy zmienilibyście swoje fury na a6 c5 4,2 lub s6 c5?

Nie myślę o zmianie, chociaż czasem mnie ktoś molestuje o sprzedaż. Co najwyżej mogę coś kiedyś dokupić.

_________________
Volvo 240 powerd by audi v8 http://vimeo.com/103217234


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: