.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
KUPNO A4 B6 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=121410 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kiukzn [ 25.sty.2013 17:35:32 ] |
Tytuł: | KUPNO A4 B6 |
Witam, przeszukalem wiekszosc internetu, ale nigdzie nie znalazlem tego, co mnie interesuje, a jesli cos bylo, to sprzed kilku lat. Chce kupic a4 b6 3.0 v6 lub 1.8T (190km) - niestety w gre wchodzi gaz, co moze niektorych przerazic. Zaznaczam, ze diesle mnie nie interesuja. Slyszalem, ze silnik 3.0 jest wzmocniony, ma inny uklad hamulcowy i kierowniczy, nie mozna dostac do tego czesci i duzo kosztuje [?] nigdy o tym nie slyszalem, wiec chce sie Was zapytac, po ktorej strone lezy prawda. Na poczatku rozwazalem 2.5 tdi, ale po dluzszych przemysleniach odpuscilem ten silnik. Kilku z Was moze powiedziec, ze lepszym wyborem bedzie 1.8T + dodatkowy chip, ale rzecz w tym, ze ja chce kupic te auto i jezdzic, a nie modyfikowac, poza tym dzwiek v6 bardziej mnie urzekl. Chcialbym abyscie wypowiedzieli sie na ten temat, jaka roznica jest mniej wiecej w utrzymaniu, czesciach i ewentualnych bolaczkach, z gory dzieki |
Autor: | stawsz [ 25.sty.2013 17:46:34 ] |
Tytuł: | Re: KUPUJEMY A4 B6 |
3.0 v6 to nie jest dobry motor 1,8 T bedzie duzo lepszą opcją jesli chodzi o bezawaryjność a jesli zalezy ci na dzwieku V-ki to tylko 2,4v6 |
Autor: | kiukzn [ 25.sty.2013 18:51:02 ] |
Tytuł: | Re: KUPUJEMY A4 B6 |
raczej rozwazam tylko te dwa silniki, 170 koni dla mnie to troszke malo. Moglby sie ktos jeszcze wypowiedziec na ten temat? |
Autor: | martab99 [ 25.sty.2013 19:13:21 ] |
Tytuł: | Re: KUPUJEMY A4 B6 |
kiukzn napisał(a): raczej rozwazam tylko te dwa silniki, 170 koni dla mnie to troszke malo. Moglby sie ktos jeszcze wypowiedziec na ten temat? Kolego, na każdy z interesujących Cię tematów znajdziesz mnóstwo informacji, wystarczy użyć SZUKAJ Powodzenia |
Autor: | kiukzn [ 25.sty.2013 22:31:04 ] |
Tytuł: | Re: KUPNO A4 B6 |
Cytuj: Slyszalem, ze silnik 3.0 jest wzmocniony, ma inny uklad hamulcowy i kierowniczy, nie mozna dostac do tego czesci jeszcze chodzi mi o to, bo nie moglem znaleść, z góry dzięki za odpowiedź
|
Autor: | metyoo [ 25.sty.2013 23:15:12 ] |
Tytuł: | Re: KUPNO A4 B6 |
W takim razie użyj google i wpisz: "pękające bloki, głowice". Co do części przejrzyj allegro, a najlepiej dział kompletne silniki. |
Autor: | kiukzn [ 25.sty.2013 23:50:52 ] |
Tytuł: | Re: KUPNO A4 B6 |
chciałem aby ktoś się wypowiedział, kto ma z tym styczność, ale dzięki |
Autor: | stawsz [ 26.sty.2013 00:01:44 ] |
Tytuł: | Re: KUPNO A4 B6 |
ale po co wypowiadac sie 100 razy na ten sam temat - mysle ze napisałem ci wszystko , skoro 170 Km to za mało ,zwazywszy ze wczesniej szukałes 2,5 tdi o podobnej mocy to sory ... nie wiedziałem wiec wybór masz własciwoe tylko jeden |
Autor: | metyoo [ 26.sty.2013 01:37:21 ] |
Tytuł: | Re: KUPNO A4 B6 |
Niestety, w B6 dobre i niezawodne silniki to chyba tylko 1.8T i 2.4, bo V8 też już chyba do tych "poprawionych" należy... 3.0 to loteria, jak 2.5TDI, większość użytkowników zachwala, w B6 lata pewnie całkiem sympatycznie, ale idealny to on nie jest... |
Autor: | kiukzn [ 27.sty.2013 00:30:43 ] |
Tytuł: | Re: KUPNO A4 B6 |
Chyba zaryzykuję, dzięki mniej więcej rozjasniona mam sytuację |
Autor: | 2rafal7 [ 27.sty.2013 12:39:36 ] |
Tytuł: | Re: KUPNO A4 B6 |
Z tego co wiem to wersje 1.8t 190km wychodziły tylko na włochy, wadą w tych silnikach ponoć jest to, że czasem korba lubi wyjsc bokiem . Szukaj 2.4 V6, najlepszy motor w tej budzie moim zdaniem, może nie jest to scigant (jak dla mnie w zupełności wystaczający do B6), ale za to ładnie mruczy i jest b. trwały. Minusem jest to, że w tej wersji silnikowej nie było quattro. Jeśli chodzi o V8 w S4 to nie są takie złe te motory. Nie mają jakiś poważnych wad oprócz nie trzymania mocy (zazwyczaj wykresy wychodzą w granicach 300km). Fakt faktem lubi się wysrac układ WN, ale raczej nie jest to jakas mega wada. Napinacze sobie grzechoczą, każdy użytkownik na to narzeka, po prostu ten typ tak ma i oprócz denerwującego dźwięku przy rozruchu nic nam nie grozi . Mimo tych 300km to auto to niezły wymiatacz, a prowadzenie to bajka. |
Autor: | win75 [ 28.sty.2013 16:07:48 ] |
Tytuł: | Re: KUPNO A4 B6 |
2rafal7 napisał(a): Z tego co wiem to wersje 1.8t 190km wychodziły tylko na włochy, wadą w tych silnikach ponoć jest to, że czasem korba lubi wyjsc bokiem . Szukaj 2.4 V6, najlepszy motor w tej budzie moim zdaniem, może nie jest to scigant (jak dla mnie w zupełności wystaczający do B6), ale za to ładnie mruczy i jest b. trwały. Minusem jest to, że w tej wersji silnikowej nie było quattro. Jeśli chodzi o V8 w S4 to nie są takie złe te motory. Nie mają jakiś poważnych wad oprócz nie trzymania mocy (zazwyczaj wykresy wychodzą w granicach 300km). Fakt faktem lubi się wysrac układ WN, ale raczej nie jest to jakas mega wada. Napinacze sobie grzechoczą, każdy użytkownik na to narzeka, po prostu ten typ tak ma i oprócz denerwującego dźwięku przy rozruchu nic nam nie grozi . Mimo tych 300km to auto to niezły wymiatacz, a prowadzenie to bajka. Podłączam się pod temat, bo też myślę ewentualnie o 1,8T w A4B7. Występuje tam w wersji 163KM (występuje też w quattro i w S-Line) Martwi mnie to co piszesz na temat wersji 1,8T 190KM co prawda w B7 nie występuje. Ale pytanie - czy zatem chipujac go do 200KM jesteśmy narażeni na wyjście korby bokiem czy raczej wynika to z wady konstrukcyjnej danej jednostki 1,8T 190KM? Skądinąd silniki 1,8T są powszechnie chwalone i uważane za nieśmiertelne i legendarne jak 1,9TDI. |
Autor: | Baskecior [ 28.sty.2013 16:11:03 ] |
Tytuł: | Re: KUPNO A4 B6 |
metyoo napisał(a): Niestety, w B6 dobre i niezawodne silniki to chyba tylko 1.8T i 2.4, bo V8 też już chyba do tych "poprawionych" należy... 3.0 to loteria, jak 2.5TDI, większość użytkowników zachwala, w B6 lata pewnie całkiem sympatycznie, ale idealny to on nie jest... WSK zapomniał o palecie 1,9 TDI ... oprócz wersji 105 konnej... |
Autor: | metyoo [ 28.sty.2013 16:13:33 ] |
Tytuł: | Re: KUPNO A4 B6 |
Zapomniał, bo dyskusja dotyczy banzyniaków, więc o nich pisałem. Jeśli ktoś pyta o diesle to się nie wypowiadam, jeśli pyta o benzynę, piszę o benzynie-proste. |
Autor: | win75 [ 28.sty.2013 20:14:05 ] |
Tytuł: | Re: KUPNO A4 B6 |
Oczywiście nie ma nawet sensu wszczynać tematu z silnikami 1,9TDI skoro autor postu chce benzynę. Będę zaraz szukał cos na temat różnych wersji silników 1,8T. Naprawdę nic Wam nie wiadomo jakoby ta wersja 1,8T 190KM miała jakies wady w stosunku do tych słabszych 1,8T? Przecież to chyba identyczne motory tylko z różnym doładowaniem - czy to wieksza moc i moment obrotowy mógł stwarzać problemy? Pytam w kontekscie "zachipowania". W koncu w starszych A3 te motory pracowały nawet przy mocy 250 KM (i nikt nie wspominał o tym aby kiedykolwiek korba wyszła bokiem |
Autor: | mek1 [ 29.sty.2013 15:17:20 ] |
Tytuł: | Re: KUPNO A4 B6 |
2rafal7 napisał(a): Jeśli chodzi o V8 w S4 to nie są takie złe te motory. Nie mają jakiś poważnych wad oprócz nie trzymania mocy (zazwyczaj wykresy wychodzą w granicach 300km). Fakt faktem lubi się wysrac układ WN, ale raczej nie jest to jakas mega wada. Napinacze sobie grzechoczą, każdy użytkownik na to narzeka, po prostu ten typ tak ma i oprócz denerwującego dźwięku przy rozruchu nic nam nie grozi . Mimo tych 300km to auto to niezły wymiatacz, a prowadzenie to bajka. S4 BBK - jeszcze tylko szama olej, spada sprawność w czasie upałów (mała komora) i zdarza się, że korba idzie na spacer ... |
Autor: | przemik [ 29.sty.2013 20:01:24 ] |
Tytuł: | Re: KUPNO A4 B6 |
1.8 T (BEX) ma 190 KM... nie szedl tylko na Wlochy.... kolega ma B6 z takim silnikiem - fura z polskiego salonu - zalozyl gaz - ogolnie spoko niby w logach auto smiga (sam robilem diagnostyke) ale..... nie jedzie na hamownie bo boi sie poznac prawde |
Autor: | stawsz [ 17.mar.2013 09:23:21 ] |
Tytuł: | Re: KUPNO A4 B6 |
milus napisał(a): witam. mam na oku pewną fajną audiczkę ichciałbym se o niej dowiedzieć jak najwięcej.najbardziej zależy mi na historii i serwisowaniu tego auta.pomóżcie bo jeszcze mi ją ktoś sprzątnie sprzed nosa. vin WAUZZZ8E73A368690.pozdrawiam do Aso z włascicielem pojazdu i bedziesz wszystko wiedział |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |