Przedstawiam Wam dwa egzemplarze tego samochodu pierwszy z 2010 drugi z 2008. Obydwa z 3,0TDI z manualem w S-Line. Jak widać wyposażenie trochę się różni - czy od 2010 roku już nie dawali typowych dla tego wyposażenia 9-cio ramiennych alufelg? Czy po prostu ten egzemplarz może nie mieć tego pakietu zewnetrznego? Może niepotrzebnie czepiam się takich szczegółów - ale być może takie własnie szczegóły sprawiają że coś jest nie tak - czyli składak, jakieś oszustwo.
Teraz to co najistotniejsze - wychodząc z założenia, że do A6C6 2 litrowe 4 cylindrowe motory to zbyt mało, a krecenie ich niesie zawsze jakieś ryzyko i nie wystepują w wersji quattro - wybieramy poprawioną wersję 3,0TDI.
1) Czy te dobre to motory o kodzie CDYA, CDYC 240KM (od 10/2008 do 8/2011)???
2) A czy te ASB 233KM (od 5/2006 do 10/2008) byłyby do przyjęcia? Czy jednak wymagana jest kosztowna, gruntowna modernizacja po zakupie? No i czy ta ewentualna modernizacja rozwiazuje definitywnie problem?
3) No bo tych pierwszych BMK 225KM (od 4/2004 do 5/2006) to już chyba nie ma co brać pod uwagę (jesli nawet gruntowna modernizacja rowiazywałaby ich problem - to po pierwsze maja już duzo nalatane a po drugie ewentualnie powypalanych tłoków to już chyba nic nie uratuje) Bo w tych kolejnych wersjach to już chyba wtryskiwacze nie przelewały prawda?
Jak w kontekście powyższego oceniacie te egzemplarze?
http://otomoto.pl/audi-a6-bose-key-lets ... 01289.htmlhttp://otomoto.pl/audi-a6-3-0tdi-4x4-be ... 32199.html