.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
2,7 biturbo automat https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=123086 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | bulius [ 05.maja.2013 10:57:34 ] |
Tytuł: | 2,7 biturbo automat |
Czy te wszystkie opowieści o sypiących się skrzyniach automatycznych to prawda? Interesuje mnie połączenie z silnikiem 2,7 w allroad lub w b6 quattro jakaś większa benzyna? |
Autor: | metyoo [ 05.maja.2013 11:52:30 ] |
Tytuł: | Re: 2,7 biturbo automat |
Jak ktoś nie potrafi obsługiwać automatu to prawda. Tipy siedzą też w V8 i psują się tak samo często jak w innych, a tam mocy i Nm więcej pod maską. To tak jak z turbinami, jeśli nie będziesz przestrzegał elementarnych zasad to wszystko się zepsuje prędzej czy później. W B6 większa benzyna to tylko 3.0 i V8, które nie jest polecane. |
Autor: | bulius [ 05.maja.2013 12:30:43 ] |
Tytuł: | Re: 2,7 biturbo automat |
a jeżeli chodzi i a6 tak do 2004 r quattro? tzn jaki silnik benzynowy dobry tak aby jechało to to jakoś? |
Autor: | martab99 [ 05.maja.2013 12:33:58 ] |
Tytuł: | Re: 2,7 biturbo automat |
3.0/2.7 BT/4.2 |
Autor: | metyoo [ 05.maja.2013 13:47:16 ] |
Tytuł: | Re: 2,7 biturbo automat |
Ew. przedliftowe 2.8 ACK |
Autor: | bulius [ 04.lis.2013 22:06:38 ] |
Tytuł: | Re: 2,7 biturbo automat |
a jak to wygląda w dieslu 2,5? jedzie to jakoś? |
Autor: | majkel1615 [ 04.lis.2013 22:11:55 ] |
Tytuł: | Re: 2,7 biturbo automat |
bulius napisał(a): a jak to wygląda w dieslu 2,5? jedzie to jakoś? Zależy z jakiego auta przesiądziesz się do 2.5tdi |
Autor: | bulius [ 04.lis.2013 22:14:25 ] |
Tytuł: | Re: 2,7 biturbo automat |
rozstałem się z 1,8T quattro 150 kM, a został jeszcze outlander 2,4 MPI 140kM |
Autor: | majkel1615 [ 04.lis.2013 22:17:54 ] |
Tytuł: | Re: 2,7 biturbo automat |
1.8t łyknie 2.5tdi to pewnie. A z mitsu nie byłbym taki pewien |
Autor: | bulius [ 04.lis.2013 22:29:29 ] |
Tytuł: | Re: 2,7 biturbo automat |
czyli tylko 2,7 zostaje w opcji |
Autor: | majkel1615 [ 04.lis.2013 23:18:30 ] |
Tytuł: | Re: 2,7 biturbo automat |
Rozumiem, że masz pojęcie, że koszty allroad'a nie są takie same jak zwykłej a6 ? |
Autor: | bulius [ 05.lis.2013 10:08:38 ] |
Tytuł: | Re: 2,7 biturbo automat |
dodatkowo zawieszenie hydrauliczne ok 10 kpln jak padnie? |
Autor: | krisker [ 05.lis.2013 19:56:54 ] |
Tytuł: | Re: 2,7 biturbo automat |
Raczej nieco mniej, choć dycha w zapasie pewnie się przyda |
Autor: | gitmar [ 05.lis.2013 20:11:52 ] |
Tytuł: | Re: 2,7 biturbo automat |
To mam gdzieś takie auto, do którego workami kasę się wsypuje |
Autor: | krisker [ 06.lis.2013 07:42:54 ] |
Tytuł: | Re: 2,7 biturbo automat |
A co, zmieniasz furę?? A tak poważnie - takie wydatki można po prostu wkalkulować w cenę. Kupić nieco taniej, od razu zrobić (o ile oczywiście trzeba) miechy, kompresor, turbiny itp, odchwaścić wnętrze i nadwozie, zrobić zawias (o ile trzeba). Zrobisz to wszystko i możesz się cieszyć z jazdy wiedząc, że największe wydatki za Tobą. Chociaż niektóre fury są mega niewdzięczne w tej kwestii i będzie się w nich sypać wszystko po kolei Akurat allroad to na tyle ciekawe i uniwersalne auto, że można z nim zostać na dłużej. |
Autor: | gitmar [ 06.lis.2013 10:10:03 ] |
Tytuł: | Re: 2,7 biturbo automat |
krisker napisał(a): A co, zmieniasz furę?? Nie zapowiada się Co do reszty wypowiedzi, co kto lubi.... |
Autor: | Frolik [ 26.lis.2013 14:41:45 ] |
Tytuł: | Re: 2,7 biturbo automat |
krisker napisał(a): A co, zmieniasz furę?? A tak poważnie - takie wydatki można po prostu wkalkulować w cenę. Kupić nieco taniej, od razu zrobić (o ile oczywiście trzeba) miechy, kompresor, turbiny itp, odchwaścić wnętrze i nadwozie, zrobić zawias (o ile trzeba). Zrobisz to wszystko i możesz się cieszyć z jazdy wiedząc, że największe wydatki za Tobą. Chociaż niektóre fury są mega niewdzięczne w tej kwestii i będzie się w nich sypać wszystko po kolei Akurat allroad to na tyle ciekawe i uniwersalne auto, że można z nim zostać na dłużej. Niby masz racje, ale wkładac 10-15 tys zł na start w leciwe auto, które młodsze nie bedzie i cały czas moze sie cos z nim dziac nie ma duzego sensu ekonomicznego. A dokładnie to zaden. Taki allroad to auta dla fanów marki. 1 na 100 osób serwisuje je tak jak należy. Dlatego te auta są tak zmęczone i nie warte zakupu, mimo że w kupnie są tanie. To też dotyczy wszystkich innych aut klasy premium dziś dostępnych za czapke drobnych. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |