Witam.
Jak w temacie, ojciec poszukuje jakiejś w miarę nie zniszczonej maszyny. Budżet dość skromny, ok. 8000 PLN, ewentualnie ciut ponad to. Cudów nie ma, zadbane egzemplarze chodzą po 12-16tys. i tego jestem świadomy, toteż pewne mankamenty są do przyjęcia. Problem taki, że nie znam tej marki, dopiero się uczę, a zakupu musimy dokonać dość szybko (przyczyny losowe) i mam problemy z określeniem stanu pojazdu.
Silnik, najlepiej 2.8 AAH/ACK (wiem, że ten drugi jest mocniejszy, ale bardziej skomplikowany i droższy w naprawie), wolałbym bez gazu, względnie z dobrą instalacją.
Znalazłem kilka ofert:
-Avant, 2.8 AAH/ACK, LPG, 7k PLN, '95, auto miało malowany tył i drzwi przednie, silnik wymieniony (poprzedni miał 380tys.) na jednostkę AAH, podobno okolice 200tys., instalacja LPG na dobrych wtryskach Keihin, reduktor tłokowy (nie spotkałem się), skrzynia manual, czekam na zdjęcia
-Avant, 2.8 ACK, PB, 8k PLN, '96, auto bez gazu, automat, przebieg ok. 280tys. ale na fotelu kierowcy dziura regularna (przy udzie lewym, sprzedawca daje skórę na naprawę), silnik uszczelniony, rzekomo VAG nie pokazuje błędów, elektryka sprawna
-Avant, 2.8 ACK, PB, po remoncie skrzyni, 8,8k PLN, '96, silnik ma zrobiony rozrząd, przebieg rzekomo 218tys., ale fotele przednie wytarte (u pasażera i kierowcy nawet dziurka na boczku), skrzynia działa jak trzeba.
Co koledzy myślą? Do pierwszego auta mam jakieś 600km, do drugiego ok. 300, do ostatniego prawie 700. Daleko, więc nie chciałbym ładować się na minę, tym bardziej, że nie znam tych silników specjalnie. Z góry dziękuję za pomoc.