.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Kupno A4 B5 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=124950 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Matek20 [ 15.wrz.2013 17:55:41 ] |
Tytuł: | Kupno A4 B5 |
Witam Wszystkich! Planuje zakupic moje drugie auto i wyszedl wybor ze to bedzie A4, rozmawialem znajomymi i niektorzy mowia mi zebym nie bral audi bo wahacze maja aluminiowe i co roku bedziesz wymienial i ze pala duzo a sa tacy a szczegolnie posiadacze tych furek zeby brac kupic wahacze oryginalne i masz spokoj. Interesuje mnie silnik 1.8 125 km a tu znow slyszalem ze 1.6 lepszy jest a 1.8 nie udana jednostka i ze lepszy jak cos 1.8 T , rozmawialem starym znajomym niewiedzialem ze nawet ma audi mowil ze ma 1.8 T i pali mu 14.5 gazu a jak wyczytalem necie zeby lepiej brac 1.8 T niz 1.8 bo podobnie pala jaka w tym prawda? 1.8 125 km pali tez 14 l? Szukam audicy za ok 9 max 10 tys znajdzie sie dobry egzemplarz w tej cenie? Myslalem tez nad Tdi ale teraz diesla ciezko dobrego kupic, najbardziej by mnie zadowolila jednostka 1.8 + lpg. Prosze o opinie i odpowiedzi posiadaczy A4. Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam! |
Autor: | ZXX [ 15.wrz.2013 18:38:24 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B5 |
Posiadaczem nie jestem ale mam w rodzinie 2 sztuki A4 1.8 i 1.8T. Po pierwsze ktoś Ci głupot nagadał na temat tego silnika.. Udana konstrukcja a w porównaniu z 1.6 o niebo lepsza ponieważ zapewnia Ci większe osiągi na tym samym poziomie spalania paliwa. Poczytaj o tym na forum bo trochę się tych tematów przewinęło Zawieszenie w A4 fakt do tanich nie należy ale też nie do przesadnie drogich. Jeśli wymienisz wspomniane wahacze na jakieś lepszej firmy a nie te po 40-50zł to jest to dosyć trwałe zawieszenie. Z tego co wiem jest sporo zamienników dobrej klasy ale nie wgłębiam się w to bo nie jestem posiadaczem takowej A4 Jeśli chodzi o 1.8 125 koni i 1.8T 150 koni oczywistym jest ze lepszym wyborem byłoby 1.8T ze względu na osiągi i podobny poziom spalania. Ogólnie ludzie nie narzekają jeżdżą i sobie chwalą W tej cenie powinieneś znaleźć coś z przed lifta lub po pierwszym lifcie w ładnym stanie. |
Autor: | emge [ 15.wrz.2013 18:58:55 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B5 |
Nie bój się wahaczy, bo teraz to nie problem (niskie ceny) 10 lat temu było gorzej. Druga sprawa 1.8 dobre silniki, turbo mocniejszy ale kilka elementów do popsucia więcej. Sam musisz wybrać czy nie chcesz otwierać maski, czy cieszyć się mocą i może szsem coś podłubać (podciśnienia, zaworki itp). |
Autor: | Zarathustra [ 15.wrz.2013 22:03:41 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B5 |
Jak wymiana wachaczy to tylko : 1. ORI 2. Lemforder 3. TRW Ja kupowałem ponad rok temu cały komplet LEMFORDER i dałem 1 600 PLN. Do dziś spokój. Silnik, tak jak Emge prawi, jak nie zależy na dynamicznym silniku tylko trwałym wozidle, bierz 1.8 bez T, jak lubisz troszke wiecej mocy bierz 1.8 z T, spalanie podobne, a da sie wyprzedzić TIRA bez modlitwy do Sw Krzysztofa, ale silnik bardziej skomplikowany i pare rzeczy wiecej do psucia (T, zaworki, przewody itp). Ja osobiscie brałbym 1.8T. |
Autor: | Matek20 [ 15.wrz.2013 22:18:55 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B5 |
wahacze ori? patrze na allegro w ogole nie ma czy Ori to to samo co lemforder? |
Autor: | Zarathustra [ 15.wrz.2013 22:26:34 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B5 |
Ori - oryginał |
Autor: | solaris [ 16.wrz.2013 08:41:41 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B5 |
a przypadkiem wahacz niby audi to nie lemforder tylko ze zeszlifowanym znaczkiem? |
Autor: | Zagor [ 16.wrz.2013 08:45:50 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B5 |
Na pewno lemforder ma zeszlifowane CCCO |
Autor: | Zarathustra [ 16.wrz.2013 16:02:39 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B5 |
W zasadzie tak TRW tez chyba szły na 1 montaż ? |
Autor: | spiler86 [ 16.wrz.2013 17:53:30 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B5 |
W C4 mam ori i jest to TRW. |
Autor: | Matek20 [ 17.wrz.2013 22:05:57 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B5 |
a Trw mniej wytrzymuja niz lemfordera? |
Autor: | Zarathustra [ 17.wrz.2013 22:08:54 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B5 |
To i to dobre, ale ja wybrałem lemfordera. |
Autor: | Matek20 [ 19.wrz.2013 18:42:44 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B5 |
Zarathustra napisał(a): To i to dobre, ale ja wybrałem lemfordera. a ile przejechales juz na tym wahaczu? |
Autor: | Zarathustra [ 19.wrz.2013 19:21:19 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B5 |
25 tys km |
Autor: | Matek20 [ 23.wrz.2013 20:31:28 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B5 |
a takiej sredniej klasy wahacze ile moga wytrzymac? typu MS bo za lemfordera trzeba dac 250 za gorny a dolny 100 zl mniej? Prawda to ze gorny wahacz bardziej pada? |
Autor: | Zarathustra [ 23.wrz.2013 21:41:23 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B5 |
Kolego temat rzeka, nieliczni twierdzą ze MS wkładaja i smigaja długo, ale znaczna czesc uzytkownikow mowi ze wywala je po 5 -10 tys bo juz grają jak organy w kościele. Zdrowo rozsądkowo, nie można oczekiwać od materiałów i technologii wykoanania wytrzymałości rownej Lemforderom czy trw jak cos jest 3 razy tansze. Na moje to bezsensu, bo kupisz lomplet za 500 zł + 400 zł wymiana z geometrią to masz 900 zł i za pół roku powtórka to masz 1800 na rok, czyli prawie tyle ile dasz za czesc z górnej polki, a wsadzisz i dlugo pojezdzisz (niektorzy piszą ze nawet do 100 tys na lemach jezdzą). Jak dla mnie rachunek prosty. |
Autor: | Matek20 [ 23.wrz.2013 22:02:42 ] |
Tytuł: | Re: Kupno A4 B5 |
a koncowka drazka jak czesto pada? patrzylem lemfordera trzeba dac stowe, to trzeba dwa ? A geometrie robi sie kiedy? po wymiane kmpl wahaczy? czy jak wymieni sie jeden wahacz to juz trzeba geometrie robic? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |