.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi A4 B5 1.9 AVG 110KM https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=126797 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | bert373 [ 11.sty.2014 19:32:23 ] |
Tytuł: | Audi A4 B5 1.9 AVG 110KM |
Witam was Panowie, wiem że moja prośba bedzie graniczyła z cudem czy mi pomożecie ale spróbuje, oglądałem ze znajomym dzis B5tke rok '99, 215 tys przebiegu z tym że jest problem bo nie ma koleś udokumentowanego tego przebiegu, ogólnie Audiczka technicznie jest w stanie dobrym, i stąd moje pytanie czy może ktoś z was pracuje w serwisie Audi i może mi sprawdzic nr VIN albo czy moge sprawdzic go gdzies w ASO? WAUZZZ8DZYA033754 http://otomoto.pl/audi-a4-klimatronik-1 ... 35560.html tak ona wyglada pozdro Bartek |
Autor: | przemik [ 11.sty.2014 19:35:39 ] |
Tytuł: | Re: Audi A4 B5 1.9 AVG 110KM |
Hmm .. a jak ogolny stan blacharski i jak auto smiga ? |
Autor: | bert373 [ 12.sty.2014 20:24:11 ] |
Tytuł: | Re: Audi A4 B5 1.9 AVG 110KM |
no ja z kolegą obejrzałem go bardzo wnikliwie i sie nie dopatrzylismy niczego, ciąg miał dobry jak go przegonilem, jedno dobre ze ma turbo o stałej geometrii z tego co pamietam to silniki AFN i ASV maja turbo o zmiennej geometrii |
Autor: | przemik [ 13.sty.2014 09:21:15 ] |
Tytuł: | Re: Audi A4 B5 1.9 AVG 110KM |
Jesli ma turbo o "stalej geometrii" to nie jest to silnik AVG i na pewno nie ma 110 KM. Jesli ta fura ma silnik AVG i blacharsko jest bez zarzutu, motor smiga - to co za roznica czy ma 200 tys czy 350. |
Autor: | Zarathustra [ 13.sty.2014 17:31:46 ] |
Tytuł: | Re: Audi A4 B5 1.9 AVG 110KM |
No własnie, Przemik, T bez VNT były tylko w 90 konnych 1.9 tdi ? i to nie wszystkich z tego co wiem |
Autor: | bert373 [ 13.sty.2014 22:33:18 ] |
Tytuł: | Re: Audi A4 B5 1.9 AVG 110KM |
przemik na bank jest to AVG zaglądałem do bagażnika żeby sprawdzic tą naklejke z kodem silnika i było wyraźnie napisane AVG, mało tego nawet u was na stronie audiklub w zakładce ''kody silników'' jak wpisalem AVG to mi wyskoczyło ze to jest 110tka bo takiej szukam no 90tką tez bym sie zadowolił, głownie chodzi mi o silnik na zwykłej pompie w pompowtryski wole sie nie pchac Audi AVG 110 1.9 4 1/1999 6/2000 Audi A4 ON TDI Audi AVG 110 1.9 4 4/1997 4/2001 Audi A6 ON TDI |
Autor: | bert373 [ 13.sty.2014 22:38:34 ] |
Tytuł: | Re: Audi A4 B5 1.9 AVG 110KM |
a z tego co kiedyś wyczytałem to ponoć silniki ASV i AFN mają turbo o zmiennej geometrii, chyba ze sie myle poprawcie mnie jakby co, dlatego zależy mi na turbie o stałej geometrii bo jest tansze w regeneracji ale z drugiej strony turbo o zmiennej geometrii nie ma tej turbo dziury |
Autor: | Zarathustra [ 13.sty.2014 23:22:58 ] |
Tytuł: | Re: Audi A4 B5 1.9 AVG 110KM |
Kolego nie pisz posta pod postem tylko edytuj poprzedni. AFN ma Garreta ze zmienna geometrią, ASV nie wiem, ale on byl montowany w A3. Tak jak pisalem wczesniej, wydaje mi się ze T bez VNT byly tylko w niektorych 90 konnych motorach, ale moge sie mylic, proszę mądrzejszych o sprostowanie/potwierdzenie. |
Autor: | przemik [ 14.sty.2014 12:02:33 ] |
Tytuł: | Re: Audi A4 B5 1.9 AVG 110KM |
AFN/ASV/AVG - maja turbosprezarke ze zmienną geometrą łopatek i pracują na zwykłej pompie VP37. Jest silnik AHH ktory ma 90KM i rownież posiada sprezarke ze zmienną geometrią łopatek i (nie) zwyklą pompe VP37. Silniki 1Z/AHU mają 90 KM i nie mają sprezarki ze zmienną geometrią łopatek. Rozpatruje tylko silniki zastosowane w Audi A4... za wyjatkiem silnika ASV które w A4 nie wystepuje. |
Autor: | Zarathustra [ 14.sty.2014 18:27:51 ] |
Tytuł: | Re: Audi A4 B5 1.9 AVG 110KM |
przemik napisał(a): AFN/ASV/AVG - maja turbosprezarke ze zmienną geometrą łopatek i pracują na zwykłej pompie VP37. Jest silnik AHH ktory ma 90KM i rownież posiada sprezarke ze zmienną geometrią łopatek i (nie) zwyklą pompe VP37. Silniki 1Z/AHU mają 90 KM i nie mają sprezarki ze zmienną geometrią łopatek. Rozpatruje tylko silniki zastosowane w Audi A4... za wyjatkiem silnika ASV które w A4 nie wystepuje. Dzieki za wyjaśnienie. |
Autor: | zgredek27 [ 15.sty.2014 17:45:15 ] |
Tytuł: | Re: Audi A4 B5 1.9 AVG 110KM |
Jak zdrowe (logi sobie zróbcie) to czemu nie. Co do turbo to jak wyżej, nie ma zmiennej geometrii to i nie 110ka. Btw nie kupiłbym przez kolor wnętrza... granat Nikt tego później nie kupi. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |