Cóż,byliśmy i zrezygnowałem...powiem w skrócie żeby doprowadzić ją do stanu co najmniej bdb to koszt z 5tyś czyli na dzień dobry 10tyś nie moje wiele rzeczy nie domagało,lampy były przyczepione na słowo honoru,dziadowskie jakieś dodatki z cekinami w środku kiera obgryziona itd silnik ładnie dawał rade lecz ciężko coś mu szło odpalanie na benzynie później przełączała sama na lpg i było ok,klima nie działa tak jak pisaliście i wiele drobiazgów a najważniejszy to taki że auto było od handlarza!!! a oto jego odpowiedź na 2 pytania
"Ilu miała właścicieli?" "no trochę miała"
"ile czasu ją Pan ma" "no niedługo"
i od razu cześć jak czapka...
Dzięki wielkie za pomoc,jednak warto zajrzeć na forum i zapytać ludzi z olejem w głowie i po przeżyciach na własnej skórze
Cóż póki co będę woził się Audi 80 B3 91r 1.8S oczywiście bez LPG w zaje**** stanie zrobiłem nią już z 15tyś km i nic zero awarii bezobsługowe auto,tanie w naprawie i z wyprzedzaniem też nie ma problemów jak i z prędkością między miejscowościami 170km/h i nic nawet nie przekraczało wtedy 3,5tyś obrotków
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
złote autko-To tak nawiasem
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
A póki tu jestem powiedzcie mi czy warto skupić się np na Audi 100 C4 2.5TDI AEL 140km?? tu mam taki przykładowy link
http://tablica.pl/oferta/audi-100-2-5-t ... f02231e382i od razu mówię wolałbym maunala
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
tak myślałem i też czytałem o nich troszke i chwalą sobie te silniki
wiem że tak silnik przy szanowaniu potrafi 700tkm przejechać bez remontu.
I nie są tak wadliwe jak diesle 2.5 V6