.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=127195
Strona 1 z 1

Autor:  wodzu1000 [ 02.lut.2014 05:17:30 ]
Tytuł:  Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic

Witam na forum jestem nowy chciał wszystkich przywitać

Jestem zainteresowany Audi A6 z silnikiem 3.2 FSI ( 2005r ) wersja USA kod silnika BKH czy ktoś może się wypowiedzieć
na temat tego silnika ?

Na co zwracać szczególną uwagę podczas zakupu ? ile trzeba średnio zapłacić za takie auto w dobrym stanie ?

Czy skrzynia Multitronic jest lepsza czy gorsza niż Tiptronic ?

Z góry dziękuje za odpowiedzi i podpowiedzi

Pozdrawiam Wszystkich na Forum

Autor:  Morgi [ 02.lut.2014 09:12:30 ]
Tytuł:  Re: Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic

Multi jest gorsze niż tip.
Wpisz w szukajce "multitronic" to się przeraźisz.

Autor:  rafala6 [ 02.lut.2014 10:04:13 ]
Tytuł:  Re: Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic

Ogólnie C6 to kupa.
Jakbym miał coś brać z C6 to po 2010r.
A BMW e60 nie bierzesz pod uwagę tam nie ma tak dużych bubli jak w audi.

Autor:  wodzu1000 [ 02.lut.2014 11:01:26 ]
Tytuł:  Re: Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic

właśnie wcześniej miałem e60 teraz myślałem o czymś 4x4

Autor:  rafala6 [ 02.lut.2014 11:15:20 ]
Tytuł:  Re: Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic

wodzu1000 napisał(a):
właśnie wcześniej miałem e60 teraz myślałem o czymś 4x4

Wszystkie 4/4 miały tipa.,a ośki multi.

Autor:  Megster [ 02.lut.2014 12:53:12 ]
Tytuł:  Re: Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic

rafala6 napisał(a):
A BMW e60 nie bierzesz pod uwagę tam nie ma tak dużych bubli jak w audi.


A jak tam z automatami?

Autor:  hubos21 [ 02.lut.2014 13:07:49 ]
Tytuł:  Re: Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic

rafala6 napisał(a):
Ogólnie C6 to kupa.
Jakbym miał coś brać z C6 to po 2010r.
A BMW e60 nie bierzesz pod uwagę tam nie ma tak dużych bubli jak w audi.


jasne, w E60 3.0d skrzynie sypią się jak we wszystkim, kolega ma takie cudo z Polskiego salonu, 170tyś padło sprzęgło, później zaworki i 6tysi mniej, w marcu będzie na sprzedaż z roczną gwarancją skrzyni na piśmie, skrzynie robił w Teo Motors, właściciel mówi, że po 4 takie mają w tygodniu, do tego 1200zł naprawa wspomagania, poszło zabezpieczenie od węża przy Intercoolerze, cały wąż w serwisie 800zł, wcześniej multi w B6 pozbawił go łącznie 7k, tak więc jak ktoś weźmie C6 a manualu to na naprawę rozrządu wyda tyle samo, jak ktoś siedział i jechał E60 w M-Pakiecie to wiec, że do C6 sporo mu braknie, jazda po dziurawym mieście porażka, jedyny fakt, że nawet w automacie po mieście pali mniej niż 1.9PD multi

Autor:  wodzu1000 [ 02.lut.2014 14:17:57 ]
Tytuł:  Re: Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic

To nie jest tak że te z manualną skrzynią mają napęd na przód a automaty na cztery koła ?

Ze skrzynią w e60 kompletnie nic mi się nie działo : silnik 3.0 diesel 231 km

Autor:  Morgi [ 02.lut.2014 14:29:33 ]
Tytuł:  Re: Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic

manual to manual
ośka może mieć multi
4x4 nie może mieć multi

Autor:  wodzu1000 [ 02.lut.2014 14:51:17 ]
Tytuł:  Re: Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic

Czy można gdzieś podać vin auta ? żeby ktoś sprawdził wyposażenie i jaka to skrzynia ?

Autor:  rafala6 [ 02.lut.2014 15:22:04 ]
Tytuł:  Re: Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic

hubos21 napisał(a):
rafala6 napisał(a):
Ogólnie C6 to kupa.
Jakbym miał coś brać z C6 to po 2010r.
A BMW e60 nie bierzesz pod uwagę tam nie ma tak dużych bubli jak w audi.


jasne, w E60 3.0d skrzynie sypią się jak we wszystkim, kolega ma takie cudo z Polskiego salonu, 170tyś padło sprzęgło, później zaworki i 6tysi mniej, w marcu będzie na sprzedaż z roczną gwarancją skrzyni na piśmie, skrzynie robił w Teo Motors, właściciel mówi, że po 4 takie mają w tygodniu, do tego 1200zł naprawa wspomagania, poszło zabezpieczenie od węża przy Intercoolerze, cały wąż w serwisie 800zł, wcześniej multi w B6 pozbawił go łącznie 7k, tak więc jak ktoś weźmie C6 a manualu to na naprawę rozrządu wyda tyle samo, jak ktoś siedział i jechał E60 w M-Pakiecie to wiec, że do C6 sporo mu braknie, jazda po dziurawym mieście porażka, jedyny fakt, że nawet w automacie po mieście pali mniej niż 1.9PD multi

Kolega kolegi miał coś słyszał i jeden naprawiał :D
Miałem te auta i mogę powiedzieć dużo,ale nie chce mi się :fuckyou2:
Każda skrzynia automatyczna kiedyś się wysra.
Wiadomo jakie przebiegi mają igiełki kupowane na allegro :):
Takie auto jeżdżone 200tysi tylko po Polsce to jak 500tysi po autobanach :peace:
Większość sprowadzanych na handel mają taki przebieg i nie dziwota,że się sypią.
Sto razy wole m-pakiet,aniżeli s-line w audi.
Widać nigdy nie jeżdziłeś,a słyszałeś od kolegi teścia syna matki córki :D
Bez urazy,ale się nie znam :peace:

Autor:  hubos21 [ 02.lut.2014 23:18:08 ]
Tytuł:  Re: Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic

tak różnica, że miałeś i jeździłeś, ja mogę jeździć nadal, niestety widać, że w Polsce tylko Ty masz monopol na igiełki a wszystko to parchy, a pisać, że się miało to każdy może, jak komuś odpowiada ciosane siekierką wnętrze i połowa auta z plastiku zamiast blachy i kupuje tylko dla silnika to jego sprawa, w końcu inżynierowie z Bawarii będą musieli pisać specjalne warunki gwarancji na Polski rynek bo co to za auto, które wytrzymuje tylko równe autostrady a na każdej studzience skacze jak Golf II, nie wspomnę już jak upierdliwa jest regulacja nawiewów w tym idiotycznym komputerze ale faktycznie 3.0D pancerny tylko trzeba klapki wyjąć z kolektora bo będzie bigos, jak już piszesz to pisz o wszystkim

Autor:  rafala6 [ 03.lut.2014 11:12:43 ]
Tytuł:  Re: Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic

hubos21 napisał(a):
tak różnica, że miałeś i jeździłeś, ja mogę jeździć nadal, niestety widać, że w Polsce tylko Ty masz monopol na igiełki a wszystko to parchy, a pisać, że się miało to każdy może, jak komuś odpowiada ciosane siekierką wnętrze i połowa auta z plastiku zamiast blachy i kupuje tylko dla silnika to jego sprawa, w końcu inżynierowie z Bawarii będą musieli pisać specjalne warunki gwarancji na Polski rynek bo co to za auto, które wytrzymuje tylko równe autostrady a na każdej studzience skacze jak Golf II, nie wspomnę już jak upierdliwa jest regulacja nawiewów w tym idiotycznym komputerze ale faktycznie 3.0D pancerny tylko trzeba klapki wyjąć z kolektora bo będzie bigos, jak już piszesz to pisz o wszystkim

Czepiasz się klapki wyrzucasz za 0zł lub wymieniasz kolektor za około 2tysie.
Auta kupuje od właścicieli niemieckich przeważnie pierwszych i pełnych serwisach więc na pewno mam lepsze auta niż te igły w Polsce od handlarzy
Żle mnie zrozumiałeś.
C6/E60 co jest najmniej upierdliwe .
W c6 każdy motor to mina w e60 ciężko znaleźć bubel może 2.0d 177KM,ale to też nie wszystkie rodzaje(oznaczenia)Jeśli nie chcesz ,żeby podskakiwał kupujesz ze zwykłym zawiasem i jest ponton.
Mi też się C6 podoba ,ale z motorem BMW :peace:

Autor:  2rafal7 [ 04.lut.2014 18:49:38 ]
Tytuł:  Re: Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic

Rafala nie zachwalaj tak e60 bo tam też większość motorów to śmietniki, każde V8 (pękający przewód od ukł. chłoenia między głowicami, wadliwe uszczelniacze i popychacze), silniki n52, w których wadliwa jest konstrukcja głowic, które rozpadają sie po 50tkm, z dieslami 2.0 też sa problemy. Nie wspomne juz o wszelkich modułach, czujnikach, które właścicieli e60 doprowadzają do szału.

Do załozyciela tematu, szukaj A6 3.0tdi od 2009r (240km), a będziesz miał spokój.

Autor:  Konio [ 04.lut.2014 19:07:57 ]
Tytuł:  Re: Audi A6 C6 3.2 FSI ( opinie użytkowników ) Multitronic

Nie kupuje się Audi ani nic Vaga z Multi ... niestety te skrzynie to porażka pod kątem awaryjności.
Najbardziej niezawodny jest Tiptronic . DSG jako dwusprzęgłówka daje dużo frajdy , jest bardzo szybka , praktycznie bez zwłoki ale bardziej awaryjna , no i masz dwumasa i sprzęgło do tego mechatronikę , która lubi się posypać. Osobiście i tak bym wolał DSG czy nowszego S-tronica ale najtrwalsza jest Tiptronic jako zwykły tradycyjny automat .
Pomijam tutaj przebiegi realne sprowadzanych aut . Ale z drugiej strony jak ktoś kupuje A6 z multi to chba go stać na wydanie 6k na ewentualny remont , który styknie na kolejne 200k teoretycznie.
Plusy : nie spalimy sprzęgła , nie padnie mam tania dwumasa po 20k :).

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/