.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

S6 C5 - zakup pod kontrolą forum
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=129108
Strona 1 z 1

Autor:  zbig_wwl [ 27.maja.2014 18:31:12 ]
Tytuł:  S6 C5 - zakup pod kontrolą forum

http://olx.pl/oferta/audi-s6-oryginal-s ... d37b5fae9a

auto dla kumpla, a ponieważ moja domena to 2.7BiT, więc do znawców S6 mam prośbę o rady, na co zwrócić szczególną uwagę w kwestii auta z linku powyżej.

- silnik to ANK - ma jakieś "przypadłości" ?
- skrzynia widać jaka ;) - czy S'ka jakoś szybciej zabija tiptroniki? Również poproszę o jakieś wskazówki, jak diagnozować?
- czy oryginalna S6 powinna mieć aluminiowe błotniki przednie?
- czy S6 z 2002 też ma wycierające się plastiki wewnątrz?

Z tego co wiem, to S6 miało "inny harmonogram" faceliftingu w porównaniu do linii A6 - może ktoś mnie oświecić, co się zmieniało i kiedy?

Reszta to rozumiem, że standard jak w każdej A6/S6, ale jeżeli o czymś zapomniałem, albo widzicie coś na zdjęciach, to śmiało ... :D

Autor:  Zagor [ 27.maja.2014 18:46:42 ]
Tytuł:  Re: S6 C5 - zakup pod kontrolą forum

Wycierający się klimatronik to std w poliftowych A6 C5 :(
ANK - sam w sobie chyba nie, mój ma 300k km i ma się bardzo dobrze, sprężanie praktycznie nominał, oleju praktycznie nie pije (wiem, nikt w to nie uwierzy, ale na 15k km dolewam 1,5ltr - oliwy używam Amsoil 5w40 ECF MidSaps.
Błotniki, maska - alu
Tiptronik i tak się zabija, to inna mocniejsza skrzynia niż w innych A6, ale 420Nm robi swoje :)
FL w przypadku S6 był tak samo, jak w cywilnych wersjach, modelowy 2002 to po lifcie.
Samo auto wisi od lutego - może nie ma na nie klienta, choć jest sporo poszukujących S6 na A6klub, albo wcale nie jest tak kolorowo :( - http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=65 ... da%F1sk%2A

Autor:  Mania [ 27.maja.2014 20:41:39 ]
Tytuł:  Re: S6 C5 - zakup pod kontrolą forum

Co do silnika ANK z tego co zauważyłam nikt nie ma z nim najmniejszych problemów. Dużo osób zmienia z AQJ (z powodu nadmiernego brania oleju i niebieskiej łuny z wydechu) na ANK który praktycznie go nie wciąga - mi między wymianami ubyło pół bagnetu (AMS 5w40) - nie wiem ile to jest w przeliczeniu na litry, bo nie dolewałam.

Co do "harmonogramu liftingów" to do MY 2000 (06/00) był ni to przedlift, ni to półlift, ponieważ maska i zderzak poliftowe, jednak całą resztę miał przedliftową, silnik AQJ, skrzynia MT i AT, MY 2001(07/00-06/01) to półlift charakteryzujący się jak w przypadku A6 częścią przedliftową, a częścią poliftową, przedliftowe - lampy przód, lampy tył, tylna blenda, wybierak skrzyni, włącznik świateł, poliftowe - znaczki p/t, licznik, kierownica, od 09/00 silnik ANK, skrzynia MT i AT od MY 2002 (07/01) wszystko poliftowe, silnik ANK, skrzynia tylko AT, od MY 2004 RNS-e. To tak w telegraficznym skrócie.


Całą resztę opisał ten wyżej :peace:

Autor:  zbig_wwl [ 27.maja.2014 21:28:43 ]
Tytuł:  Re: S6 C5 - zakup pod kontrolą forum

Dzięki Wam bardzo za info. Jeżeli powyższy link z A6klubu kolegi nie odstraszy, to w sobotę będę mógł napisać nieco więcej o tym S6.

Na razie sprzedawca twierdzi, że wszystko jest OK, ale może na wszelki wypadek trzeba szwagra zabrać http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Koeo#t=131 :)

Autor:  metyoo [ 28.maja.2014 07:00:41 ]
Tytuł:  Re: S6 C5 - zakup pod kontrolą forum

Szprajem chamsko pomalowany włącznik świateł :/

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/