.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 06:44:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi A3 II 1,8 TFSI (160KM) 2008 rok
PostNapisane: 26.sie.2014 07:02:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sie.2014 18:53:33
Posty: 2
Witajcie Koledzy,

Jestem nowy na forum, więc poczytałem trochę postów dotyczących silników i ich awaryjności. Rozpatruję zakup Audi A3 z 2008 roku najchętniej w 1,8 TFSI. Niestety sporo komentarzy jest negatywnych na temat tej jednostki. Nie jeżdzę na tyle (ok. 10000KM rocznie), żeby inwestować w Diesla.

Prośba zatem o opinie na temat 1,8 TFSI użytkowników, którzy przejechali trochę kilometrów na tym silniku.

Za wszelkie sugestie będę wdzięczny.

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A3 II 1,8 TFSI (160KM) 2008 rok
PostNapisane: 26.sie.2014 14:40:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2014 10:12:56
Posty: 250
Auto: A3 2.0FSI
Wyboru raczej nie masz :) . 1.4 o wiele bardziej awaryjny ....zadbasz o rozrząd i będzie ok. Moim zdaniem dobry wybór.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A3 II 1,8 TFSI (160KM) 2008 rok
PostNapisane: 27.sie.2014 06:50:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sie.2014 18:53:33
Posty: 2
Dzięki Konio,
Wybór oczywiście zawsze jest, można kupić inne auto :)

Czyli w Twojej opinii ten silnik 1.8 TFSI jest jak najbardziej okey tylko przy eksploatacji trzeba włożyć w rozrząd więcej zapału?
A widziałem, że jeździs autem z silnikiem 2.0 TFSI? Miałeś z nim jakieś przygody?

Może inni Koledzy mają jakieś spostrzeżenia co tych jednostek?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A3 II 1,8 TFSI (160KM) 2008 rok
PostNapisane: 27.sie.2014 14:23:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2014 10:12:56
Posty: 250
Auto: A3 2.0FSI
Nie pomimo że jest to jedna z pierwszych jednostek - początku produkcji AXW , która ma ponoć bolączki wieku młodzieńczego. Żadnych problemów , leję 98 i jest git . W przypadku 1.8TFSI , jest to już jednostka dopracowana natomiast jak to w grupie VAG problemem jest nieszczęsny rozrząd . Kupisz auto , wymienisz i przy twoich przebiegach deklarowanych zapomnisz o problemach. Uwierz mi że dużo więcej problemów mają użytkownicy ON . 1,8 fajny kompromis , bo jest bardzo dynamiczny przy umiarkowanym spalaniu , A turbo dużo bardziej żywotne niż w ON. 2.0TFSI jest optymalne ale spala więcej i cena zakupu takiego auta jest wyższa do tego są za zwyczaj bardziej zmęczone . Biorąc pod uwagę wszystkie za i przeciw sam bym taki motor kupił. A FSI nie ma co się bać , nie są bardziej awaryjne niż inne silniki ... jedyna zasada nie zakładaj gazu bo się nie opłaca ze względu na koszty ... lej 98 i będzie OK. Fajny silnik i tyle. Podepnij tylko pod kompa przed zakupem i tyle.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: