.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

A6 C5 2.4 Quattro Avant
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=131217
Strona 1 z 2

Autor:  k0w4l [ 31.paź.2014 20:58:14 ]
Tytuł:  A6 C5 2.4 Quattro Avant

Witam serdecznie, od jakiegoś czasu chcę próbuję zostać szczęśliwym posiadaczem Audi i wybór padł na A6 C5 z silnikiem V6 2.4 z napędem Quattro w nadwoziu kombi. Jestem z Białegostoku i szukam czegoś na alledrogo i z napędem Quattro nie ma dużo ofert. Znalazłem parę ofert min:
http://otomoto.pl/audi-a6-2-4-170km-qua ... 32471.html
http://otomoto.pl/audi-a6-quattro-2-4-c ... 01218.html
http://otomoto.pl/audi-a6-manual-quattr ... 51222.html
http://otomoto.pl/audi-a6-pierwszy-wlas ... 62369.html
Do tego pierwszego jestem w stanie dołożyć bo podoba mi się najbardziej ale nie wiem jak w realu...
Jeżeli jest ktoś z Radomia, Radzynia Podl. Lublina Rokiciny i miałby możliwość sprawdzenia samochodu to proszę o info na pw.
Za wszelkie rady i sugestie z góry dziękuje :)

Autor:  2rafal7 [ 31.paź.2014 23:34:03 ]
Tytuł:  Re: A6 C5 2.4 Quattro Avant

szukaj bmw e39 2.8, pali mniej, a dynamika to inna liga, do tego pancerny motor na łańcuchu, takie moje zdanie :P

Autor:  mały v8 [ 01.lis.2014 07:15:02 ]
Tytuł:  Re: A6 C5 2.4 Quattro Avant

No i doradził.....jak byś mieszkał w Białymstoku, to takim beemwu byś w zimę z podwórka nie wyjechał :D . A Ty kolego szukaj 4,2 ostatecznie 2,7T , bo przy 4x4 i tej budzie możesz być nie zadowolony z osiągów.

Autor:  k0w4l [ 01.lis.2014 08:03:45 ]
Tytuł:  Re: A6 C5 2.4 Quattro Avant

Juz petardy takiej nie potrzebuje takze 2.4 wystarczający bedzie :) tył napęd odpada, jeździłem mercedesami i dokładnie bez krawężnika w bagażniku nie wyjeżdżać :P V8 tez odpada po Jeepie ZJ 5.2 juz mi sie odechcialo a 2.7bt kusi ale spalanie mnie trochę przeraża i koszty utrzymania. Brata jeździłem A4 B5fl 1.9TDI QUATTRO 110km pózniej na 140km i wystarczało mocy do moich potrzeb. Samochod będę używał codziennie do pracy i 2 razy w miesiącu trasa 400km takze koszty wygrywają.

Autor:  rafala6 [ 01.lis.2014 08:28:02 ]
Tytuł:  Re: A6 C5 2.4 Quattro Avant

k0w4l napisał(a):
Juz petardy takiej nie potrzebuje takze 2.4 wystarczający bedzie :) tył napęd odpada, jeździłem mercedesami i dokładnie bez krawężnika w bagażniku nie wyjeżdżać :P V8 tez odpada po Jeepie ZJ 5.2 juz mi sie odechcialo a 2.7bt kusi ale spalanie mnie trochę przeraża i koszty utrzymania. Brata jeździłem A4 B5fl 1.9TDI QUATTRO 110km pózniej na 140km i wystarczało mocy do moich potrzeb. Samochod będę używał codziennie do pracy i 2 razy w miesiącu trasa 400km takze koszty wygrywają.

Tylko takie 2.4 w Q też będzie chlało około 16l.
Lecz to i tak najmniej problemowa konstrukcja.

Autor:  jmm [ 01.lis.2014 08:41:03 ]
Tytuł:  Re: A6 C5 2.4 Quattro Avant

To nie lepiej rozszerzyc poszukiwania o 2.8?

Autor:  gitmar [ 01.lis.2014 10:04:31 ]
Tytuł:  Re: A6 C5 2.4 Quattro Avant

A ja uważam że takie 2.4 to dobry wybór i takiego bym szukał. A 16/100km to co najwyżej po mieście. W trasie na PB bez problemu a zejdziesz do 9, na LPG 10.5-11. Jak ktoś nie ma wygórowanych wymagań to silnik jest bardzo w porządku.

Autor:  mario2560 [ 01.lis.2014 10:27:27 ]
Tytuł:  Re: A6 C5 2.4 Quattro Avant

Wg mnie pierwsza najładniejsza, polift wygląda dużo lepiej, pisze że po opłatach więc z ceną też nie ma tragedii. Ja na swoją polowałem prawie pół roku; 2,4 quattro avant - tak jak piszesz, znaleźć coś wartego uwagi to ciężki temat.
Co do spalania to przy podobnym trybie jazdy jak opisujesz (trochę miasta i ósemka Białystok-Suwałki) mi pali pomiędzy 10 a 11 benzyny. 16/100 pewnie też się da chociaż mi się jeszcze nie udało, max spalanie w "mieście" Suwałki to 12,5 l/100, w większym mieście być może odrobinę więcej.
Mocniejszy motor = więcej frajdy, chociaż 2,4 quattro tiptronic przemieszcza się naprawdę sprawnie.

Autor:  zgredek27 [ 01.lis.2014 11:36:00 ]
Tytuł:  Re: A6 C5 2.4 Quattro Avant

Rozszerz poszukiwania o 2.8, będzie prościej.

Autor:  gitmar [ 01.lis.2014 11:45:25 ]
Tytuł:  Re: A6 C5 2.4 Quattro Avant

A ja bym Ci radził skupić się polifcie jeśli możesz sobie pozwolić. Prelift to taki smutas :) tylko tam już tylko 2.4 albo 3.0. Ten drugi jak trafisz zadbany egzemplarz też nie taki straszny. 2.4 wybacza więcej. Spalanie obu zbliżone.

Autor:  k0w4l [ 01.lis.2014 12:28:48 ]
Tytuł:  Re: A6 C5 2.4 Quattro Avant

wybór padł na 2.4 ponieważ jest mało awaryjny i tani w eksploatacji, 2.8 już zadowoli się w automacie ok 18l w mieście. Nie powiem że nie wolałbym 2.8 nawet 3.0 ale to już większe koszta i dużo więcej pozytywnych opinii słyszałem o 2.4, zatem póki co będę rozglądał się za takim. Jeżeli nie znajdę kogoś z okolic Radomia to sam się wybiorę obejrzeć pierwszy egzemplarz :))

Autor:  jmm [ 01.lis.2014 15:00:38 ]
Tytuł:  Re: A6 C5 2.4 Quattro Avant

Po moim podpisem masz srednia z 4 lat eksploatacji. Na trasie 10-13. Miasto 14-22. Autostrada 16-18. Przy czym nie jest to jazda na emeryta
W 3.0 bym sie nie pchal. Sam na początku o nim myślałem, ale poczytalem o tym silniku i jednak za duze ryzyko powazbych usterek. 2.8 jest wytrzymalszy

Autor:  Dymian [ 01.lis.2014 16:08:49 ]
Tytuł:  Re: A6 C5 2.4 Quattro Avant

2.8 nie ma po lifcie- a co do ASN to są 2 oddzielne grupy- mega zadowolonych i mega niezadowolonych. Najgorsze jest to, że ich nie ma zbyt dużo.

Autor:  gitmar [ 02.lis.2014 00:00:54 ]
Tytuł:  Re: A6 C5 2.4 Quattro Avant

K0w4l, naklepałeś 4 posty jeden pod drugim, chciałem to scalić i przez przypadek usunąłem :/ następnym razem używają opcji EDYTUJ jeśli będziesz chciał coś dopisać :!:

Jmm odpowiedział chyba na pytanie z Twojego posta.

Co do 3.0 ASN...nie zdążyłem jeszcze poznać kosztów eksploatacji silnika bo nic przy nim nie robiłem, nawet oleju nie zmieniałem :): auto kupiłem w lipcu w CH z wymienionym olejem, hamulcami, do wymiany rozrządu jeszcze ok.30-40kkm,wszystko potwierdzone w książce i w historii ASO. Przebieg 187kkm. Narazie jestem bardzo zadowolony. Motorek fajnie mruczy, jakoś tam jedzie (po V8 nic nie jest takie samo :D ). Spalanie PB masz w podpisie z ok.3kkm. Po mieście mało jeżdżę i nie wiem ile tam pali, ale pewnie dużo - książkowo 16.8 i zapewne tyle wyjdzie. 2.4 w Tipie i quattro też super oszczędne w mieście nie będzie i spokojnie 15-16 weźmie. Ubytku oleju narazie nie zauważam (6 kkm od wymiany). Akurat niemal każde moje 2.8 pobierało (a miałem ich trochę). Nie sugeruj się tylko opiniami na forach bo internet duży i szeroki, każdy może napisać co chce :peace: Równie dobrze możesz trafić parcha 2.4/2.8, a te auta mają już przebiegi.

Autor:  k0w4l [ 04.lis.2014 22:51:00 ]
Tytuł:  Re: A6 C5 2.4 Quattro Avant

gitmar napisał(a):
K0w4l, naklepałeś 4 posty jeden pod drugim, chciałem to scalić i przez przypadek usunąłem :/ następnym razem używają opcji EDYTUJ jeśli będziesz chciał coś dopisać :!:

Jmm odpowiedział chyba na pytanie z Twojego posta.

Co do 3.0 ASN...nie zdążyłem jeszcze poznać kosztów eksploatacji silnika bo nic przy nim nie robiłem, nawet oleju nie zmieniałem :): auto kupiłem w lipcu w CH z wymienionym olejem, hamulcami, do wymiany rozrządu jeszcze ok.30-40kkm,wszystko potwierdzone w książce i w historii ASO. Przebieg 187kkm. Narazie jestem bardzo zadowolony. Motorek fajnie mruczy, jakoś tam jedzie (po V8 nic nie jest takie samo :D ). Spalanie PB masz w podpisie z ok.3kkm. Po mieście mało jeżdżę i nie wiem ile tam pali, ale pewnie dużo - książkowo 16.8 i zapewne tyle wyjdzie. 2.4 w Tipie i quattro też super oszczędne w mieście nie będzie i spokojnie 15-16 weźmie. Ubytku oleju narazie nie zauważam (6 kkm od wymiany). Akurat niemal każde moje 2.8 pobierało (a miałem ich trochę). Nie sugeruj się tylko opiniami na forach bo internet duży i szeroki, każdy może napisać co chce :peace: Równie dobrze możesz trafić parcha 2.4/2.8, a te auta mają już przebiegi.

Tak wiem trochę naklepalem tych postów wiec proszę wybaczyć ;) i tak dziękuje za cenne opinie i rady :) jutro jadę do Warszawy i będę śmigał do Radomia bo będę miał juz niedaleko obejzec bo trochę ich tam maja. Słyszałem tylko negatywne opinie na temat "handlarzy" z Radomia tyle ze jeden drugiemu nie równy. Na pewno po powrocie pochwale sie co za skorupy tam maja :)

Autor:  gitmar [ 05.lis.2014 00:20:20 ]
Tytuł:  Re: A6 C5 2.4 Quattro Avant

W Radomiu jak w każdym innym mieście, tyle że tam jest zagłębie handlarzy i bardzo dużo komisów. Ja kupiłem S6 w Radomiu, jeżdżę czwarty rok i jestem bardzo zadowolony :)

Co aut z CH, weź pod uwagę że najczęściej kupowane są po defektach (auta po stłuczkach albo po wypadkach), dlatego opłaca im się ściągać. Całościowe, bezwypadkowe auta w CH mają konkretne ceny wyższe niż w PL. Aby handlarz mógł zarobić, musi tam kupić tanio. W przypadku starszych aut w wieku 10+ uszkodzenia nie zawsze są duże (bo wtedy naprawa też wyniosła by sporo). Jeśli element był wymieniony, lakierowany to IMO nie tragedii i jeśli auto nie miało innej wypadkowej przeszłości to można brać. Gorzej jak miało cięte, spawane podłużnice czy dach (częściej się to zdarza w młodych autach na których zarobek jest większy).
Reasumując, czujnym trzeba być wszędzie i jeśli jest fajne auto w Radomiu to nie ma co go skreślać z powodu lokalizacji.

Autor:  k0w4l [ 15.lis.2014 13:17:34 ]
Tytuł:  Re: A6 C5 2.4 Quattro Avant

Witam po długim weekendzie, jestem po oględzinach Audi z Radomia... szkoda czasu i pieniędzy. Obejrzałem chyba z 4 sztuki i wszystko padaki wyplakowane aż tłuste. Masakra z tymi handlarzami jakaś jest, jaki kit wciskają :/ Znalazłem bo pojawiła się na alledrogo http://allegro.pl/2-4-4x4-sline-xeno-sk ... 98175.html i jadę oglądać bo wyposażona max tylko cena kosmos :0 ale może warto dołożyć :)

Autor:  gitmar [ 15.lis.2014 13:59:01 ]
Tytuł:  Re: A6 C5 2.4 Quattro Avant

Cena normalna jak na auto z takim wypasem i instalką LPG :)

A jakieś konkrety a propos "rodzynów" z Radomia poza tym, że wyplakowane :D :?:

Autor:  k0w4l [ 15.lis.2014 14:47:45 ]
Tytuł:  Re: A6 C5 2.4 Quattro Avant

gitmar napisał(a):
Cena normalna jak na auto z takim wypasem i instalką LPG :)

A jakieś konkrety a propos "rodzynów" z Radomia poza tym, że wyplakowane :D :?:

Plus opłaty z 3 tys trzeba dodać :/ ale jadę dzisiaj oglądać i dam znać :)
odnośnie tych cudownych egzemplarzy od pierwszego właściciela i nic nie puka i nie stuka to masakra. Ta pierwsza z linku oczywiście przebieg poniżej 200tkm no i na zdjęciach tak wyglądała w realu inaczej to wygląda. Tapicerka wypłowiała i widać zmęczenie pomimo takiego szorowania co przeszła. Mechanika myślę że nie aż taka zła ale myślę że trzeba jej z 100-150tkm dodać. Do karoserii nie trzeba mierników na bynajmniej srebrnym lakierze wszystko widać no i nie była "bezwypadkowa". Jednym słowem szkoda czasu i pieniędzy. Ja miałem przejażdżkę przy okazji także nawet nie brałem kompa ani miernika ale i nie żałuje. Dzisiaj dam znać o tej lalce na wypasie co to jest :)

Autor:  Zarathustra [ 15.lis.2014 16:10:08 ]
Tytuł:  Re: A6 C5 2.4 Quattro Avant

To ostatnie auto bardzo ładne, cena adektwatna do stanu mysle.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/