Teorii co do tego auta było wiele, przekładka wnętrza i silnika do starej budy, przebijanie numerów i zmiana tabliczki znamionowej ze starego do nowego.
Czego oczekiwałem? Chciałem się dowiedzieć która wersja jest prawdziwa z moich domyśleń. To po pierwsze, po drugie czy mechanicznie auto jedzie, hamuje i skręca, czy buda jest faktycznie w dobrym stanie jak zapewnia sprzedający. Spasowanie elementów to drobnostka, tym się nie jedzie.
Jaki opis by mnie zadowalał?
Buda nie składana z 3 przystanków, szpachli nie widać, prosta bez większych oznak korozji czy dzwona. Silnik pali od strzała, nie kopci nadmiernie, nie dymi na niebiesko, siwo, biało i zielono i nie wydaje dziwnych odgłosów, nie leje się z niego oliwa. Skrzynia ma zużyty synchronizator 2 biegu, 4 i 5 bieg zaczynają wyć. Samochód jedzie prosto i zatrzymuje się bez problemów. Wnętrze dobre, niektóre elementy krzywe, nie działa szyber a podsufitka odpada. Wyposażenie wnętrza działa. Za 4500 może nie koniecznie ale max 4 można dać.
Gdyby taki był stan faktyczny to bardzo możliwe, że wybrałbym się po ten samochód.
Monster napisał(a):
Każde 2.5 tdi R5 wyje niemiłosiernie
Raczej się z tym nie zgodzę, mój 1T klekocze jak normalny diesel tyle że jest to bardziej miękki klekot jak 4cyl. a na wyższych obrotach dobrze słychać te 5 garów. Słyszane z wewnątrz i z zewnątrz. Jeździłem wcześniej jeszcze dwoma 1T i każdy brzmiał tak samo. Ale wiadomo każdy ma swój gust i swoje upodobania