.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

2000r A4 avant 1.8T quattro test nepedu.
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=132082
Strona 1 z 1

Autor:  Kolczyk [ 05.sty.2015 17:29:28 ]
Tytuł:  2000r A4 avant 1.8T quattro test nepedu.

Witam wszystkich, jestem tu swiezakiem ale paru tygodni wertuje watki, sprawdzam, przyswajam wiadomosci.. Ogolnie rzecz biorac ukierunkowalem sie na b5 koniecznie 1.8T quattro po lifcie, koniecznie czarne. Pare tyg czekania, spedzania dni i nocy na wszystkich portalach "jarmarskich" i booom jest. Czarne A4 b5 avant (no szkoda ze nie sedan ale tez bedzie) 1.8T quattro (AJL) 3 wlasciecieli 150 tys km, serwisowane od poczatku do 130 tys. Wszystko fajnie ale nigdy nie bylem posiadaczem awd i zastanawiam sie w jaki sposob sprawdzic czy quattro gra jak powinno. Zastanawiam sie tez czy kompletny wydech do sedana i avanta bardzo sie rozni? Wszystki mile sugestie bardzo mile widziane ;)
Dzieki, czolem i do nastepnego posta.

Autor:  emge [ 05.sty.2015 17:35:37 ]
Tytuł:  Re: 2000r A4 avant 1.8T quattro test nepedu.

Jak nic nie wyje i nie stuka przy zmianach biegów to znaczy, że jest ok. A czy działa to musisz dopiąć najlepiej na śliskim, bo na asfalcie to poczujesz tyle że odchodzi i nie piszczą opony.

tap

Autor:  Kolczyk [ 05.sty.2015 19:17:40 ]
Tytuł:  Re: 2000r A4 avant 1.8T quattro test nepedu.

Dzieki tyle chcialem wiedziec. A jak z tym wydechem sprawa sie ma?

Autor:  staniek [ 05.sty.2015 20:15:52 ]
Tytuł:  Re: 2000r A4 avant 1.8T quattro test nepedu.

Wydech jest taki sam. O co kaman z tym wydechem?

Autor:  zgredek27 [ 05.sty.2015 20:29:49 ]
Tytuł:  Re: 2000r A4 avant 1.8T quattro test nepedu.

emge napisał(a):
Jak nic nie wyje i nie stuka przy zmianach biegów to znaczy, że jest ok. A czy działa to musisz dopiąć najlepiej na śliskim, bo na asfalcie to poczujesz tyle że odchodzi i nie piszczą opony.

tap


Co tam dopinać jak to stałe 4x4 ;) ? Ma być cicho i jeździć jak "ośka", pewnie będzie esp, to nie łapać błędów i nie bić po pedale hamulca, obejrzeć napęd i się cieszyć :]

Autor:  Kolczyk [ 05.sty.2015 20:41:50 ]
Tytuł:  Re: 2000r A4 avant 1.8T quattro test nepedu.

Odnosnie wydechu, chcialbym zamienic serie na d cat np milltek ale zazwyczaj wiekszosc ma w opisie saloon, sedan wiec zaczolem sie zastanawiac czy wymiary badz prowadzenie rur jest takie same. Wydaje mi sie ze emge mial na mysli "depnac" zeby zerwac przyzepnosc choc moge sie mylic. A czy jest szansa zeby b5 ktora wydaje mi sie ze jest ocynkowana miala jakies bable itp zakladajac ze jest bezwypadkowa?

Autor:  staniek [ 05.sty.2015 20:53:38 ]
Tytuł:  Re: 2000r A4 avant 1.8T quattro test nepedu.

Czym młodsze audi tym większa szansa na "bąble" np. na rantach błotników, ogólnie jednak B5-tka jest dośc odporna na rudą.
Prowadzenie rur od tłumika środkowego do końca wydechu jest jednakowe w każdej wersji silnikowej i nadwoziowej, różne są tylko średnice rur. Do tłumika środkowego jest różnica między wersjami v6 i r4. Nie wiem jak to wygląda w 2,5 tdi

Autor:  emge [ 05.sty.2015 22:32:44 ]
Tytuł:  Re: Odp: 2000r A4 avant 1.8T quattro test nepedu.

Kolczyk napisał(a):
Wydaje mi sie ze emge mial na mysli "depnac" zeby zerwac przyzepnosc choc moge sie mylic.

Tak, choć na asfalcie to nawet strzał ze sprzęgła nic nie da przy tej mocy :-)
Generalnie to ten napęd jest pancerny, ew może podpora wału stukać.
Co do rudej to lubi też rynienki na dachu.



tap

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/