.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Zakup A6 C4 po wymianie silnika https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=132735 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | opperator [ 20.lut.2015 23:39:02 ] |
Tytuł: | Zakup A6 C4 po wymianie silnika |
1.Warto! 2.Teoretycznie, tak! Masz jeszcze jakiś problem? Śmiało, tu są spece od wszystkiego, wróżki tez są. |
Autor: | lukasz96 [ 21.lut.2015 20:30:38 ] |
Tytuł: | Re: a6 c4 wymiana silnika |
Gosciu ale zes sie spiął, chcialem uslyszec rade od osob ktore wiedza o tych samochodach wiecej odemnie i maja z nimi stycznosc na codzien... |
Autor: | wordeck [ 21.lut.2015 23:45:09 ] |
Tytuł: | Re: a6 c4 wymiana silnika |
Sprecyzuj pytanie, to dostaniesz normalną odpowiedź. Obecny poziom uszczegółowienia predestynuje do wysłania smsa do wróżbity Macieja albo wróżki Luny plus VAT. Pozdrawiam |
Autor: | Tapip [ 22.lut.2015 05:00:10 ] |
Tytuł: | Re: a6 c4 wymiana silnika |
Audi zawsze warto brac wedlug mnie. To nie fiat i zawsze warto go doprowadzic do stanu uzytecznosci. Samochod odwdzieczy ci sie przyjemnoscia z prowadzenia go a 200 tys km to on dopiero konczy sie docierac. |
Autor: | speco [ 22.lut.2015 09:07:23 ] |
Tytuł: | Re: a6 c4 wymiana silnika |
1. Jaki slinik? 2. Kupujesz auto z uszkodzonym i zamierzasz naprawiać? Za jaką kasę? 3. Chcesz podnieść moc w swoim staruszku wymieniając silnik? 4. Wymieniasz silnik na identyczny? 5. Dlaczego chcesz wymienić? Podaj więcej szczegółów. W A6 C5 przekładałem silnik 2.7 BT. Musiałem, starego nie opłacało się naprawiać. Auto było świeżo kupione i nie miałem czym jeździć - 4,5 tyś silnik i 1 tyś przełożenie. Plus nowy rozrząd, wszystkie płyny filtry i jeszcze inne naprawy. Całość zamknęła się kwotą 9 tyś - w 12-letnim aucie. Jeśli nie musisz wymieniać silnika (uszkodzony, naprawa nieopłacalna), nie wymieniaj. To się nie opłaca. |
Autor: | lukasz96 [ 22.lut.2015 10:29:55 ] |
Tytuł: | Re: a6 c4 wymiana silnika |
mam zamiar kupic a6 c4 2.0. Pisalem z wlascicielem bo nie wiezylem ze auto z tego rocznika moze miec niecale 200tys km przebigu.Wlasciciel odpisal ze w zeszlym roku wymienial w nim silnik i zakladal instalacje gazowa. Dodatkowo napisal ze wymienial wiele elementow z zawieszenia jak np amorki przod tyl oraz wszystkie tuleje w wachaczach. Samochod na meczanicznym wtrysku , wlasciciel posiada rowniez jeden w zapasie razem z wtryskami. |
Autor: | BiLu [ 22.lut.2015 10:58:11 ] |
Tytuł: | Re: a6 c4 wymiana silnika |
no dobra, ale na jakiej podstawie stwierdzasz przebieg < 200 tys km? pewnie sprzedawca zapewnił Cię, że silnik pochodzi od dawcy, który miał niski nalot bardziej bym się obawiał tego mechanicznego wtrysku i instalacji gazowej niż samego faktu wymiany silnika i dylematów z przebiegiem... |
Autor: | lukasz96 [ 22.lut.2015 11:39:25 ] |
Tytuł: | Re: a6 c4 wymiana silnika |
sprzedawca napisal ze otrzymal silnik razem z licznikiem z przebiegiem <200 tys km. oraz zapewnial ze przebieg jest na 100% nie krecony, no ale niewiadomo czy wierzyc na slowo. Instalacja nowa zalozona z nowa butla rok temu |
Autor: | wordeck [ 22.lut.2015 12:15:26 ] |
Tytuł: | Re: a6 c4 wymiana silnika |
Przebiegiem silnika nie przejmuj się w ogóle. Za to warto zmierzyć ciśnienie sprężania, ciśnienie oleju, jak wygląda olej, czy silnik nei ma wycieków i zwyczajnie osłuchać silnik. Jeżeli jest "zdrowy", to go bierz i nie zwracaj uwagi na kilometry. W jednym z moich C4 mam silnik 2.0 115 km z prawie 600 tys. km przebiegu i zero problemów. Pewnie czasem będziesz musiał coś zmienić, albo dokupić, ale części do C4 2.0 kosztują grosze (np. pasek Gates i rolka rozrządu INA to razem około 130 zł), pompa wody 35-100 zł (zależy od producenta i sklepu), klocki przód od 35 zł, klocki tył od 25 zł it. itd. Możesz oczywiście kupować droższe, tylko (z wyjątkiem rozrządu), pytanie po co. Pozdrawiam |
Autor: | lukasz96 [ 22.lut.2015 13:26:56 ] |
Tytuł: | Re: a6 c4 wymiana silnika |
Ok dzieki za zainteresowanie i pomoc. |
Autor: | Blt [ 22.lut.2015 20:59:06 ] |
Tytuł: | Re: a6 c4 wymiana silnika |
Zaraz zaraz 2.0 i mechaniczny? W dodatku w C4? Ostatni 2.0 na mechanicznym wtrysku był w 80 B3/ 100 C3 2.3 na mechanicznym jest rzadko spotykany w A6 C4, ponoć ostatnie sztuki z magazynów były tam wkładane które nie zeszły w 100 C4 |
Autor: | gitmar [ 22.lut.2015 21:40:32 ] |
Tytuł: | Re: a6 c4 wymiana silnika |
Blt, chociażby ACE 2.0 16V jest na mechanicznym. Były też wersje 2.0 115KM na mechanicznym (AAD albo AAE, nie pamiętam teraz) jeszcze przed ABK....ale dokładnie o czym my się rozpisujemy - nadal nie wiadomo. Przeniosłem wątek w odpowiednie miejsce i poprawiłem wątek. Niestety, nieopatrznie usunąłem pierwszy post i nie ma możliwości przywrócenia go. Niech autor wątku napisze raz jeszcze co konkretnie chce kupić, jaki silnik (kod silnika, moc), rocznik auta, będzie wtedy łatwiej coś podpowiedzieć. Skasowany post tych informacji nie zawierał, więc strata niewielka |
Autor: | Blt [ 23.lut.2015 02:12:44 ] |
Tytuł: | Re: Zakup A6 C4 po wymianie silnika |
Na śmierć zapomniałem, faktycznie przecież było ACE i AAD. AAE jest na elektronicznym jednopunkcie i było tylko w 100 C4 Teraz sobie wszystko sprawdziłem na stronie głównej. W A6 jedyne 2.0 na mechanicznym to było właśnie ACE Wracając do tematu hubos21 jak dobrze pamiętam ma ACE i setki tyś.km pokonane na LPG w tym silniku |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |