Plewson napisał(a):
Witam, jestem świeży na forum i żeby nie mącić z nowymi tematami może podepnę się pod ten i pomogę założycielowi uzyskać więcej istotnych informacji. A więc jak kolega gary, planuję zakup S8. Szukam już od kilku miesięcy, wymagania to model poliftowy, rok 2000 w górę (ale jak się trafi zadbane 99 to też biorę pod uwagę), grzane siedzenia tył, NAVI, skrzynia z trybem S. Ogólnie to nie byłem jeszcze oglądać żadnego auta do potencjalnego kupna ponieważ na polskim rynku w tym momencie są ładne modele ale mają sporo sprzeczności, np. niektóre droższe sztuki są słabiej wyposażone niż tańsze lub odwrotnie co wprawia w dylemat czy to okazja czy może ma jakieś ukryte wady które wyjdą po kupnie i zrobią z mojej wymarzonej S8 wielką skarbonkę. Sensowne są również poszukiwania za granicą lecz tamte modele nie posiadają instalacji LPG którą preferuję do tego auta. Żeby nie owijać więcej w bawełnę i nie mieszać może po prostu zadam kilka pytać i ktoś znajdzie się aby pomóc:
1: Ile kosztuje założenie instalację LPG która obrobi 360KM lub więcej (planuje chip)
2: Czy w ogóle warto myśleć nad podnoszeniem mocy w tym modelu
3: Który model silnika jest lepszy (o ile jest więcej niż jeden i chodzi czy te 4.2 wyszły w kilku oznaczeniach)
4: Czy jest możliwe śr. spalanie gazu na trasie w granicach 15l?
5: Jakie są ceny głównych podzespołów z wyższej półki cenowej (nie biorąc pod uwagę wymian)
6: Ile może kosztować dołożenie Webasta
7: Czy ktoś z was posiada model 4.2 i mógłby się wypowiedzieć ile płaci za ubepieczenie? Czy można się zmieścić w 1000zł na rok?
8: Sportowy wydech. U mnie po mieście lata zwykłe 4.2 przed liiftem, a na necie widziałem kilka przeróbek. Co o tym sądzicie? Oczywiście chodzi o uzyskanie ładniejszego dźwięku z tego V8.
9. Czy znacie jakieś ciekawostki na temat tego modelu, jakieś dodatkowe wyposażenie, rodzaje przednich reflektorów itp.
10: Czy są modele z podgrzewaną przednią szybą?
1.Za ok.4000-4500zł powinno udać się coś sensownego założyć. Podzespoły to raz, nie mniej ważne są kompetencje montującego gazownika.
2.Chip
Niby jak do wolnossącego silnika
3.Wszystkie 4.2 z tych lat są dobre
4.Możliwe, wiele zależy od nogi kierowcy
5.
6.
7.Można, nawet w 550zł przy pełnych zniżkach
8.A po co to
Najlepszy tuning w S8 to jego brak IMO. Seria jest cicha i przyjemna dla ucha. Lepiej słuchać silnika niż ryczącego wydechu jak w Calibrze (o ile jeszcze ktoś coś takiego pamięta - jak ja dawno takiego stwora nie widziałem
)
9.
10.Tak