.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A6 C5 3.0 V6 z Radomia https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=133283 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | pecet [ 02.kwi.2015 21:03:48 ] |
Tytuł: | A6 C5 3.0 V6 z Radomia |
Witam, Po kilku latach od sprzedania 80 B4 chciałbym powrócić do audi, wpadła mi w oko taka sztuka http://otomoto.pl/audi-a6-3-0b-gaz-4x4- ... 48552.html wiadomo Radom nie ma zbyt dobrej opinii, ale zaryzykuje te 200km ![]() Zna ktoś jakiś dobry serwis w okolicy, który rzetelnie sprawdzi mi auto pod względem mechanicznym i blacharskim? Widzę że ASO VW jest blisko, ale pewnie trzeba się umówić 1-2 dni wcześniej... Czy tam jest na pewno tiptronic? Widać coś niepokojącego na zdjęciach? ![]() |
Autor: | bloku [ 02.kwi.2015 21:27:20 ] |
Tytuł: | Re: A6 C5 3.0 V6 z Radomia |
Audi z napędem Quattro występuje tylko z tiptroniciem. Skrzynia 5HP19. Ze zdjęć jedyna niepokojąca mnie rzecz to przó, który źle jest poskłądany - możliwe, że przy wymianie rozrządu. Trzeba ją dobrze sprawdzić bo wygląda wręcz za dobrze - jakiś retusz zdjęć lub przepiękna polerka ![]() |
Autor: | drookash [ 02.kwi.2015 21:37:54 ] |
Tytuł: | Re: A6 C5 3.0 V6 z Radomia |
Dobry ruch ![]() Ten przód nie taki tragiczny - lampy lekko podreguulować i będzie OK. Bokami z błotnikami schodzi się w miarę. Jak napisał bloku - jak sam nie wiesz jak to weź kolegę z VAGiem i przeleć auto profilaktycznie. Ładny egzemplarz i dobre wyposażenie, aczkolwiek cena o 2-3 tyś za duża. Dowiedz się jaki gaz i popytaj dobrego gazownika. |
Autor: | gitmar [ 02.kwi.2015 21:47:56 ] |
Tytuł: | Re: A6 C5 3.0 V6 z Radomia |
Jak 2-3k zł cena za duża to jedź po coś do DE albo CH i sobie zobacz ile tam kosztuje dobre auto. Do tego opłaty, podróż, gaz i cena będzie 2-3k wyższa od tej z ogłoszenia ![]() ![]() Kupując takie coś dla siebie warto czasami przepłacić te 2-3k za pewne auto by później nie było lamentu... |
Autor: | pecet [ 02.kwi.2015 22:23:22 ] |
Tytuł: | Re: A6 C5 3.0 V6 z Radomia |
Dzięki za odpowiedzi. Problem w tym że nie znam nikogo obeznanego z dignostyką VAG-a, raczej zdaję się na serwis Bosha, który znalazłem w Radomiu i w którym nie trzeba czekać kilku dni, ewentualnie na ASO VW jak będą mieli wolny termin tego samego dnia. drookash - ja się będę przesiadał z nowszego auta (mondeo '05 tdci), B4 sprzedane kilka lat temu. Jednak liczę że po przesiadce z forda na audi odczuję że jestem w lepszym aucie, zwłaszcza że klekoczącego diesla zastąpi V6 ![]() |
Autor: | bloku [ 02.kwi.2015 22:29:15 ] |
Tytuł: | Re: A6 C5 3.0 V6 z Radomia |
ASNy mają specyficzny pomruk. Całkiem inny niż 2,4 czy 2,8. Jeśli znajdziesz zdrowy okaz to będziesz mega zadowolony. |
Autor: | pecet [ 03.kwi.2015 17:42:08 ] |
Tytuł: | Re: A6 C5 3.0 V6 z Radomia |
Pojechałem, obejrzałem, nie kupiłem. Dla zainteresowanych: + w Polsce od 3 lat, gaz na początku założony + bardzo ładny z zewnątrz i w środku, nie zużyty - jedynie co zauważyłem to częściowo popsuty wyświetlacz między zegarami i purchelki na krawędzi dachu - czar pryska po odpaleniu - silnik na początku chodzi jak diesel, wibracje czuć na desce rozdzielczej, silnik trochę głośny, po rozgrzaniu trochę się poprawia - na jeździe próbnej raz zgasł - podobno podczas przełączania z benzyny na gaz - świeci się check engine - drzwi od pasażera z przodu nie chcą się zamknąć, trzeba naprawdę mocno trzasnąć - przy kick-down przerzucił z gazu na benzyne + nie słyszałem żadnych stuków, jedynie coś huczało przy hamowaniu, skrzynia wydawała mi się ok Nie sprawdzałem miernikiem, po jeździe próbnej odechciało mi się tego samochodu, w zasadzie to już po odpaleniu się zniechęciłem. Po tym aucie wybrałem się obejrzeć drugie 3.0 V6 + tiptronic + quattro ale tym razem w A4 i mam pytanie...czy te silniki mają taką słabą kulturę pracy? czy z tymi egzemplarzami było coś nie tak? Chodzi mi głównie o wibracje na biegu jałowym, w A6 były głównie odczuwalne na kierownicy, bo siedzenia były dosyć miekkie, ale w a4 z twardymi fotelami czułem cały czas masaż na plecach i pod tyłkiem na biegu jałowym. Wcześniej testowałem e38 728i i tam silnik chodził o wiele ładniej, cicho i nie wytwarzał wibracji. |
Autor: | bloku [ 03.kwi.2015 17:46:06 ] |
Tytuł: | Re: A6 C5 3.0 V6 z Radomia |
Wibracje na jałowym są często spowodowane przez: - źle ustawiony rozrząd lub jego zużycie - uszkodzone fazatory i nie mają synchronizacji - zwłąszcza, że wszystkie 4 są na jednym pasku Jeśli wszystko jest ok z silnikiem to nawet nei odczuwasz, że go masz pod maską - akustyka dopiero pojawia się pow 5500obr. Pracuje bardzo poprawnie a i dynamika jest odczuwalna jak się fazy przełączą. |
Autor: | pecet [ 03.kwi.2015 18:20:21 ] |
Tytuł: | Re: A6 C5 3.0 V6 z Radomia |
Właśnie też mi się wydawało, że takie coś nie powinno występować w aucie tej klasy zwłaszcza z benzynowym silnikiem. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |