Moderator |
|
Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26 Posty: 5242 Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
|
Jeśli znajdziesz zdrowy okaz to będziesz zadowolony. Wymaga troche uwagi bo jak każde auto ma swoje drobne bolączki. Jednak w porównaniu do konkurencji jest naprawdę fajen i relatywnie bezawaryjne. Sam silnik jest idealnei dopasowany do budy. Dynamika i komfort na najwyższym poziomie.
Jeśli są awarie to najczęściej z winy użytkownika. Warto sprawdzić przed zakupem rozrząd, układ zapłonowy, skrzynie tiptronic (4HP - 4 biegowa lub 5HP - 5 biegowa). Zawieszenie aluminiowe ale wbrew wszystkim opiniom nie jest aż tak awaryjne jak piszą. Wystarczy używać komponentów z wyższej półki a bedzie spokój i cisza.
Co do instalacji LPG to przede wszystkim nie wolno na niej oszczędzać bo się to potem odbije na kieszeni i wizytach w warsztatach. Dobrej jakości instalacja będzie bezporblemowa i się jej nawet w aucie nie odczuje. Gorzej jak ktoś przyoszczędzi bo wtedy nei tylko koszty będa w samej instalce ale i silniku.
_________________ Audi B2,B3 i B4 - były Audi A6 3,0 30VQ tip - było Audi S6 4,2 40V tip- były Audi A4 2.8 30VQ tip - było Audi Cabrio 2,8 12V - było Audi A8 4,2 32V tip - było Audi 80 2,3 10V - pod kocem Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka
|
|