Dla normalnego zjadacza chleba, utrata kilku PS z racji syfu w kolektorze ssącym raczej nie ma większego znaczenia, zresztą nie ma silników zgodnych z homologacją
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
- każdy ma jakieś braki w mocy, ew. jeśli to turbo, to może mieć coś w plusie od fabryki
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
Większym problemem jest "bezobsługowy" rozrząd - niestety zazwyczaj nie wytrzymuje więcej niż 300k km, po tym czasie zaczyna grzechotać, i jest to pierwszy sygnał, żeby wydać kilka tyś, od tego momentu degradacja ślizgów postępuje w zastraszającym tempie
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Do ogarnięcia za 4-5k zł no max 6.
A tak to całkiem fajne auto, nie wygląda na styrane, jak dla mnie OK, ale co do ceny się nie wypowiem, bo nie znam tamtejszych realiów
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
jak dla mnie brak tylko łopatek w kierownicy, ale można zmienić kierę na taką co ma
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)