.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.lut.2025 05:27:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi S4 B7, 4.2 V8 - zakup oraz parę pytań eksploatacyjnych.
PostNapisane: 13.sie.2015 18:40:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2015 18:23:39
Posty: 2
Witam wszystkich serdecznie!

Jestem już o krok od zakupu tego egzemplarza S4 (http://allegro.pl/audi-s4-4-2-344-km-qu ... 07607.html) - chciałbym dowiedzieć się od was fanów marki parę rzeczy na temat tego konkretnego modelu. Przesiadam się z Alfy Romeo GT 2.0JTS (166KM), i tak zarejestrowałem się na tym forum żeby stworzyć ten post, aczkolwiek możliwe, że po zakupie zostanę z wami na długo, tak jak nadal jestem aktywny na forum Alfy :D
Po pierwsze jakie są częste usterki tego samochodu? Jakieś problemu z silnikiem poważne?
Słyszałem o sporych spadkach mocy, nie trzymaniu tych seryjnych 344KM, tylko czy to jest odczuwalne na codzień?
Kolejną sprawą jest spalanie oleju? Do swojej Alfy lałem nawet litr na 1000km, ale przyznaję, że nogę mam ciężką i ten silniczek to lubił, a jak z V8?
Jak wyglądają koszty utrzymania tej fury? Ten egzemplarz posiada LPG, i to jest dla mnie bardzo ważne. Wiem, że zaraz może polać się fala hejtu, ale era gazu za 1500zł minęła, właściciel posiada fakturę na instalację gazu za prawie 3000euro. Jednak chętnie posłucham waszych opinii również na temat gazu, czy nie zniszczy tego auta?
Jeśli sobie jeszcze coś przypomnę na pewno dopiszę.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi S4 B7, 4.2 V8 - zakup oraz parę pytań eksploatacyjn
PostNapisane: 13.sie.2015 19:43:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Z tych zdjęć nie wygląda zachęcająco :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi S4 B7, 4.2 V8 - zakup oraz parę pytań eksploatacyjn
PostNapisane: 13.sie.2015 20:00:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2015 18:23:39
Posty: 2
Dlaczego tak sądzisz? Kolor rzeczywiście wolałbym czarny, skóry również - no ale auto jest obok mnie i łatwo mogę je sobie sprawdzić u zaufanego mechanika.
Felgi zostają te 17 na zimę, na lato będę szukał jakiś fajnych 18. Auto niestety teraz jest po włamaniu i muszę szukać jakiegoś panelu z nawigacją na zmianę, to jest kolejne pytanie do was. Myślicie, że opłaca się brać jakiś zamiennik np. z Androidem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi S4 B7, 4.2 V8 - zakup oraz parę pytań eksploatacyjn
PostNapisane: 14.sie.2015 19:02:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Ten 4.2 to już chyba nie to co w C5 montowali. Poczytaj na forum. Szału nie ma jeśli chodzi o bezawaryjność.

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi S4 B7, 4.2 V8 - zakup oraz parę pytań eksploatacyjn
PostNapisane: 20.sie.2015 11:55:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Ten to BBK :( A tu się ma co posypać :( - o ile wyskoczenie z 4-5k zł Cię nie przeraża, to bierz, zrobisz rozrząd - ważne aby przed strzałem łańcucha/napinacza/ślizgu, no i jeśli zamierzasz tym jeździć jakiś czas - potencjalna wtopa ze skrzynią - kolejne 4-5k a może i więcej - wszystko zależy od zakresu naprawy.
Co do radyjka - chinol na andku to porażka, jeśli już to szukaj jakiegoś 2-din systemu z Alpine/Clarion - to i zagra jak należy i możesz w zależności od zasobności portfela liczyć na jakieś nowoczesne ficzery - typu screenmirror itp.

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi S4 B7, 4.2 V8 - zakup oraz parę pytań eksploatacyjn
PostNapisane: 20.sie.2015 20:10:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sie.2009 16:33:48
Posty: 46
Rozrzad fazatory, skrzynia, kolektor dolotowy, i praktycznie do wszystkiego silnik albo sanki w dół.
Jak nie robisz sam to sie zdziwiwsz ile kosztuje wymiana alternatora w takim samochodzie :D
Jak juz to szukaj a8 d3 4.2 MPI mysle ze tansze w ekspolatacji tam tylko pneuamtayka Ci dochodzi.
Co z tego ze ma fakture jak pewnie sprzed 5 lat, to dla mnie zadna zaleta LPG a nawet wada.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: