kfasny napisał(a):
W b6 nie bylo silnika 2.4 jabym bral jakiekolwiek 1.8t poza avj. Wiadomo najlepiej bex ale w dobrym stanie to rodzynek. A na co zwrócić uwage?? Na to samo co przy innych autach, to nie ferrari żeby szukac jakis dziwnych usterek

takze miernik lakieru+komputer z vagiem i powodzenia w szukaniu, bo o ZADBANE b6 naprawde ciezko...
Wysłano z Xperia L
Edit: sorry zwracam honor, sprawdzilem i było 2.4 w b6... Co nie zmienia faktu ze i tak 1.8t to lepszy wybór jesli chodzi o koszty osiagi i mozliwosci tuningowe. 2.4 jedynie dźwiękiem silnika nadrabia...
Oczywiście że silnik 2,4 v6 był w audi a4 b6 - nie wprowadzaj w błąd.
Wracając do tematu ja na twoim miejscu kupiłbym z silnikiem 1.8T jest bardziej rozwojowy czyt. dający mozliwość łatwego podniesienia mocy oraz jest lepiej zbywalny (własnie poprzez powyższe) ale jeśli lubisz bardziej prostsze silniki to 2,4 v6 tez jest dobrym wyborem i ładniej brzmi (po zmianie wydechu z seryjnego ) - Vałka jak to vałka lubi sobie łyknąć oleju a 1,8 T lubi być kłopotliwe przy nieumiejętnym obchodzeniu się z nim ( turbina ).
2,4 łatwiej spotkać zadbany egzemplarz i to powinno być twoim kluczem do poszukiwań - Stan samochodu a nie rodzaj silnika ( przy wyborze między 2 w sumie dobrymi silnikami).
Powodzenia !