Witam,
od jakiegoś czasu szukam B4, najlepiej z klimą i wczoraj oglądałem coś takiego:
http://olx.pl/oferta/audi-80-niezawodne ... f9468608a1http://otomoto.pl/oferta/audi-80-niezaw ... y9YER.htmlMinusy:
- silnik się poci w tym miejscu mniej więcej:
http://zapodaj.net/95960c11e0394.jpg.html- w klimie w czerwcu skończył się czynnik
- wgniecenie błotnik lewy tył bez rdzy, bo to świeża sprawa
- purchel na 4cm przy łączeniu prawego błotnika przód ze zderzakiem
- lekkie otarcie błotnik prawy tył
- pękająca szpachla błotnik lewy tył
- rysy na górze klapy bagażnika
- przetarty do gąbki fotel kierowcy od strony drzwi
- sprzęgło bierze prawie na samej górze
- drzwi kierowcy trochę opadnięte(ok 3 cm)
Plusy:
- Klima
- Podłoga zdrowa
- Silnik wg mojego kolegi co już jeździł B4 1Z dobrze ciągnie
- we wrześniu zmienione zawieszenie przód, alternator, akumulator, klocki tarcze przód, tarcze tył
- zawieszenie ok, nic nie stuka
- biegi wchodzą bardzo ładnie
- od 10 lat w jednej rodzinie, sprowadzony z Niemiec z przebiegiem 200 tys. nie wiadomo czy realnym
Pytania:
1. Czy przebieg 290 tys może być realny przy takim wytarciu fotela? Kierownica miała pokrowiec.
2. Czy ten wyciek to tylko uszczelka miski olejowa jak zgaduje mój kolega, czy to może być coś poważniejszego?
3. Czy jak sprzęgło bierze wysoko to się kończy?
4. Czy jak czynnik się skończył to znaczy, że gdzieś jest nieszczelność?
5. Czy to jest okazja licząc -10% ceny w negocjacji? Bo myślałem, że tak ale mi się nie śpieszy. Odpowiedź mam dać dzisiaj o 16.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc!