.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi s4 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=135836 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Michaua [ 15.lis.2015 11:00:16 ] |
Tytuł: | Audi s4 |
Witam, czy zna ktoś może albo oglądał tę S4: http://allegro.pl/audi-s4-oryginal-zadb ... 80418.html i może coś o niej powiedzieć... dziękuję i pozdrawiam |
Autor: | Łukasz 84 [ 19.lut.2017 18:40:28 ] |
Tytuł: | Re: Audi s4 |
Witam mam zamiar kupić audi s4 b7 benzyna manual i mam parę pytań ile pali benz w mieście na trasie na co zwracać uwagę itp |
Autor: | drookash [ 19.lut.2017 18:56:20 ] |
Tytuł: | Re: Audi s4 |
Jezeli ktos chce kupic Audi ze znaczkiem S i pyta ile pali... niech sobie odpusci. Bena w tym aucie to mniej niz polowa wydatkow |
Autor: | Łukasz 84 [ 19.lut.2017 19:06:36 ] |
Tytuł: | Re: Audi s4 |
czyli |
Autor: | Łukasz 84 [ 19.lut.2017 20:07:53 ] |
Tytuł: | Re: Audi s4 |
wiem ile pali około 20L tylko na co zwracać uwagę przy zakupie itp |
Autor: | ernieball [ 20.lut.2017 06:58:58 ] |
Tytuł: | Re: Audi s4 |
Łukasz 84 napisał(a): wiem ile pali około 20L tylko na co zwracać uwagę przy zakupie itp Nie pisz posta pod postem, uzupełnij profil i zapoznaj się z regulaminem forum. Jeżeli nie masz pojęcia o tym silniku to proponowałbym zabrać ze sobą kogoś kto na co dzień ogarnia te silniki i zabierze ze sobą VAG lub VCDS na oględziny. Poza silnikiem reszta jak w innym aucie, blachy, zawieszenie, hamulce, elektryka itd... |
Autor: | drookash [ 20.lut.2017 07:59:42 ] |
Tytuł: | Re: Audi s4 |
Ceny za elementy które podał Seba są wyższe niż do normanych Audi A4. Teoretycznie rozrząd na łańcuchu (silnik BBK np.) lecz w praktyce wytrzymują 100-150tyś po czym lecą nastawniki czy ślizgi - zabieg reanimcyjny to kost około 7000PLN i wiąże się z wydłubaniem silnika ze skorupy. Poczytaj o tym silniku zanim się zdecydujesz - moze lepszym okaże się 4.2V8 ale w S6C5 lub A4B5 z 2.7bit (zadbanym). |
Autor: | Łukasz 84 [ 20.lut.2017 10:14:09 ] |
Tytuł: | Re: Audi s4 |
Łukasz 84 napisał(a): Witam mam zamiar kupić audi s4 b7 benzyna manual i mam parę pytań ile pali benz w mieście na trasie na co zwracać uwagę itp audi s4 b5 było by ale są tylko kombi ja bym chciał sedana i jakby kupił audi A4 b6 z silnikiem 1.8T quattro i potem wsadził tam silnik 2.7biturbo no tak tylko jaki koszt podniesienia mocy w 1,8T z 160km na 250km lub 300km |
Autor: | drookash [ 20.lut.2017 10:23:51 ] |
Tytuł: | Re: Audi s4 |
Był taki na allegro i stał i wracał... Dobrze porobione 1.8T da Ci w B6 wiele frajdy - lepiej zakuć, dać większe turbo i upalać 1.8T. Do 4.2 trzeba dorosnąć. |
Autor: | hubos21 [ 20.lut.2017 10:30:11 ] |
Tytuł: | Re: Audi s4 |
jak ktoś chce wydawać grubsza kase na mody to lepiej sprzedać tego BBK i wsadzić normalniejszy 4.2, S4 ma mocniejsze hamulce, lepsze zawieszenie, ładniejszy wygląd i wnętrze więc zrobić tam silnik i będzie komplet, w zwykłej A4 oprócz silnika będzie trzeba wymieniać pół auta żeby wykorzystać to |
Autor: | Łukasz 84 [ 20.lut.2017 10:35:57 ] |
Tytuł: | Re: Audi s4 |
Łukasz 84 napisał(a): Łukasz 84 napisał(a): Witam mam zamiar kupić audi s4 b7 benzyna manual i mam parę pytań ile pali benz w mieście na trasie na co zwracać uwagę itp audi s4 b5 było by ale są tylko kombi ja bym chciał sedana i jakby kupił audi A4 b6 z silnikiem 1.8T quattro i potem wsadził tam silnik 2.7biturbo no tak tylko jaki koszt podniesienia mocy w 1,8T z 160km na 250km lub 300km wolał bym kupić a 4 b6 z silnikiem 1.8T lub 3.0B i potem zamontować tam silnik 2,7biturbo on ma 265km i400Nm tylko czy podepnie nowe wiąske bez problemu itp na 2,7 |
Autor: | Łukasz 84 [ 20.lut.2017 11:34:34 ] |
Tytuł: | Re: Audi s4 |
hubos21 napisał(a): jak ktoś chce wydawać grubsza kase na mody to lepiej sprzedać tego BBK i wsadzić normalniejszy 4.2, S4 ma mocniejsze hamulce, lepsze zawieszenie, ładniejszy wygląd i wnętrze więc zrobić tam silnik i będzie komplet, w zwykłej A4 oprócz silnika będzie trzeba wymieniać pół auta żeby wykorzystać to z jakiej wersi masz na myśli zamontować tam silnik z a8 4.2 czy z s6 c5 tam też są tylko nie wiem czy na pasku audi s6 c5 4.2 jest na pasku |
Autor: | hubos21 [ 20.lut.2017 11:53:00 ] |
Tytuł: | Re: Audi s4 |
wsadzenie każdego wiąże się z taką samą ingerencją i sporymi kosztami, jakbym miał taki dylemat to bym brał prosty 32V |
Autor: | Łukasz 84 [ 20.lut.2017 12:02:06 ] |
Tytuł: | Re: Audi s4 |
hubos21 napisał(a): wsadzenie każdego wiąże się z taką samą ingerencją i sporymi kosztami, jakbym miał taki dylemat to bym brał prosty 32V ale jak będzie trzeba brać z drugą wiązką elektryczną |
Autor: | hubos21 [ 20.lut.2017 12:11:48 ] |
Tytuł: | Re: Audi s4 |
sam i tak tego nie zrobisz bo trzeba spawać nowe łapy, nowe kolektory cały wydech itp, wiązka to jest najmniejszy problem |
Autor: | Łukasz 84 [ 20.lut.2017 12:13:12 ] |
Tytuł: | Re: Audi s4 |
hubos21 napisał(a): sam i tak tego nie zrobisz bo trzeba spawać nowe łapy, nowe kolektory cały wydech itp, wiązka to jest najmniejszy problem aha trochę lipa |
Autor: | Łukasz 84 [ 20.lut.2017 12:18:05 ] |
Tytuł: | Re: Audi s4 |
Łukasz 84 napisał(a): hubos21 napisał(a): sam i tak tego nie zrobisz bo trzeba spawać nowe łapy, nowe kolektory cały wydech itp, wiązka to jest najmniejszy problem aha trochę lipa wydaje mi się że łapy i wydech bym pospawał tylko martwi mnie wiązka elektryczna podłączenie itp elektryka |
Autor: | drookash [ 20.lut.2017 16:03:47 ] |
Tytuł: | Re: Audi s4 |
Polegniesz na ESP i ABS Nie wspominajac o navi ktora bedzie na sygnale ABS korygowac odleglosci....dluuuuugo by opowiadac |
Autor: | ernieball [ 20.lut.2017 17:50:12 ] |
Tytuł: | Re: Audi s4 |
drookash napisał(a): Ceny za elementy które podał Seba są wyższe niż do normanych Audi A4. Teoretycznie rozrząd na łańcuchu (silnik BBK np.) lecz w praktyce wytrzymują 100-150tyś po czym lecą nastawniki czy ślizgi - zabieg reanimcyjny to kost około 7000PLN i wiąże się z wydłubaniem silnika ze skorupy. Poczytaj o tym silniku zanim się zdecydujesz - moze lepszym okaże się 4.2V8 ale w S6C5 lub A4B5 z 2.7bit (zadbanym). Tomek, miałem na myśli oględziny a nie ceny części. Jak robić w B7 swapa na 2.7BIT to najlepiej kupić A4B7 2.5TDI. Z tego co kojarzę to skrzynia i napędy z 2.5TDI podejdą do 2.7BIT, resztę kumaty fachowiec podepnie. Będziesz miał wtedy bardzo fajne auto do jazdy, jeszcze gdyby udało się wyrwać takie 2.5TDI z zewnętrznym s line to już bajka. Heble z 2.5TDI na początek też powinny starczyć ale wiadomo, że jak polecisz z mocą to porządny hebel i zawias by się przydało założyć. |
Autor: | Łukasz 84 [ 20.lut.2017 22:43:53 ] |
Tytuł: | Re: Audi s4 |
ernieball napisał(a): drookash napisał(a): Ceny za elementy które podał Seba są wyższe niż do normanych Audi A4. Teoretycznie rozrząd na łańcuchu (silnik BBK np.) lecz w praktyce wytrzymują 100-150tyś po czym lecą nastawniki czy ślizgi - zabieg reanimcyjny to kost około 7000PLN i wiąże się z wydłubaniem silnika ze skorupy. Poczytaj o tym silniku zanim się zdecydujesz - moze lepszym okaże się 4.2V8 ale w S6C5 lub A4B5 z 2.7bit (zadbanym). Tomek, miałem na myśli oględziny a nie ceny części. Jak robić w B7 swapa na 2.7BIT to najlepiej kupić A4B7 2.5TDI. Z tego co kojarzę to skrzynia i napędy z 2.5TDI podejdą do 2.7BIT, resztę kumaty fachowiec podepnie. Będziesz miał wtedy bardzo fajne auto do jazdy, jeszcze gdyby udało się wyrwać takie 2.5TDI z zewnętrznym s line to już bajka. Heble z 2.5TDI na początek też powinny starczyć ale wiadomo, że jak polecisz z mocą to porządny hebel i zawias by się przydało założyć. No tak i tak ostatecznie zrobię to jest najlepsza opcja i małe pytanko czy samemu podłączy kable itp po silnik to przerzucę tylko chodzi o elektrykę .dzięki |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |