Dzięki za odpowiedź.
Widziałem że wcześniej pisałeś o szukajce.
Szukałem informacji o TFSI, ale wątków na temat tego silnika jest sporo, a najczęściej schodzą szybko na boczne tory i ciężko czytać wiele stron dyskusji żeby wyłapać jedną wypowiedź na temat. Ale tak jest na chyba prawie wszystkich forach...
Pisałeś też że trochę za tani jest ten egzemplarz. Faktycznie w Niemczech mało jest poniżej 9000 Euro, a większość powyżej 10.000 Euro.
Ale patrzę na otomoto to widzę że zdecydowana większość B7 z lat 2006-2007 kosztuje między 25 a 32 kPLN, a B8 z lat 2007-2008 kosztuje 39-45 kPLN, a za około 50 kPLN to już rocznik 2009.
Nie zmienia to faktu że mogą to być szroty zrobione po kosztach żeby tylko się sprzedały.
kamil 02 napisał(a):
Natomiast co do tego konkretnego egzemplarza -wróżąc ze zdjęć, to już na pierwszym zdjęciu widać, że co najmniej prawy błotnik, jak nie cała maska malowane, co oczywiście go nie dyskwalifikuje ale to raczej nie bezwypadkowy, jak pisze sprzedawca. Oczywiście jest to norma i u nas każdy jest bezwypadkowy.
Kurczę, jak Ty widzisz że był malowany? Nie twierdzę że nie był, tylko ja prawie nigdy na zdjęciach nic nie widzę...
Tak jak piszesz, to że był malowany to jeszcze o niczym nie świadczy. Ja w swoim obecnym samochodzie pomalowałem dwa błotniki (korozja), maskę (korozja od spodu i sporo odprysków od kamieni na wierzchu), tylne drzwi (korozja w narożnikach od wewnętrznej strony). Ale mam zdjęcia że samochód tuż przed malowaniem nie był rozbity tylko rdza wyłaziła.