.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

A6 c6 2.0 tdi
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=136637
Strona 1 z 1

Autor:  crazylynx [ 22.sty.2016 10:06:32 ]
Tytuł:  A6 c6 2.0 tdi

Koledzy mam takie pytanie rozglądam sie za a6 c6 w 2.0 dieslu policzyłem ze rocznie wydaje 20 tys na paliwo w mojej a3 i chyba pora na diesla powinno dać mi to około 5tys oszczędności rocznie. Wiec mam pytanie co do tych silników jakich nawet nie brać pod uwagę a jakie sa najmniej awaryjne.

Autor:  giganteusz_997 [ 22.sty.2016 10:40:55 ]
Tytuł:  Re: A6 c6 2.0 tdi

nie zaoszczędzisz kupując teraz c6 silnik kupowaty, wsadzisz kasy żeby ogarnąć c6 i i wyjdziesz w plecy żeby tylko zmieniać aby zaoszczędzić na paliwie chyba że a3 to padlina. A takie wyliczenia to się robi przez kupnem a nie po.

Autor:  crazylynx [ 22.sty.2016 10:47:01 ]
Tytuł:  Re: A6 c6 2.0 tdi

Tak wiem że się robi. Nie pytam o wzór na oszczędność tylko typy silników. Co do a3 to zrobiona jest na tip top wymienione wszystko co trzeba tylko chcę coś większego więc patrzę na A6 a czemu 2.0 diesel bo i tak serwis tańszy niż 2.7 3.0 (rozrząd). A3 sprzedam spokojnie za 15 (skóra na fotelu kierowcy wymieniona, podłokietnik wymieniony) Stan łądny żadnych błędów skrzynia chodzi elegancko.) Tylko że coraz więcej latam wcześniej w promieniu 100km od domu teraz 600-800 i chciał bym coś większego do tyrania. A i celuje w Avanta bo często wożę jakieś maszyny

Autor:  giganteusz_997 [ 22.sty.2016 11:02:50 ]
Tytuł:  Re: A6 c6 2.0 tdi

a jeszcze taniej wyjdzie 3.0d w bmw e60 tańszy serwis silnikowy jak w audi i to w każdym silniku. W c6 dobre tylko polifcie na CR a to ze 60 tyś

Autor:  crazylynx [ 22.sty.2016 11:19:21 ]
Tytuł:  Re: A6 c6 2.0 tdi

Z tym że E60 tak mi strasznie nie leży. Że nie biorę go pod uwagę.

Więc jakie serie silników z przed liftu odrzucać od razu a w jakie trzeba będzie inwestowac jakies pieniądze i jeśli ktoś ma doświadczenie to co najlepiej zrobic po zakupie

Autor:  2rafal7 [ 22.sty.2016 23:52:31 ]
Tytuł:  Re: A6 c6 2.0 tdi

giganteusz_997 napisał(a):
a jeszcze taniej wyjdzie 3.0d w bmw e60 tańszy serwis silnikowy jak w audi i to w każdym silniku. W c6 dobre tylko polifcie na CR a to ze 60 tyś


E60 żyją własnym życiem, nie znam osoby, która by nie psioczyła na te auta, wieczne problemy z elektroniką, ale fakt faktem 3,0d dobre motory.

Autor:  rafala6 [ 23.sty.2016 08:10:04 ]
Tytuł:  Re: A6 c6 2.0 tdi

2rafal7 napisał(a):
giganteusz_997 napisał(a):
a jeszcze taniej wyjdzie 3.0d w bmw e60 tańszy serwis silnikowy jak w audi i to w każdym silniku. W c6 dobre tylko polifcie na CR a to ze 60 tyś


E60 żyją własnym życiem, nie znam osoby, która by nie psioczyła na te auta, wieczne problemy z elektroniką, ale fakt faktem 3,0d dobre motory.

Dziwne ja miałem i znajomi mieli i dalej inni mają i nie narzekają .E60 mają swoje bolączki,ale małym kosztem można je usunąć. Jakbym miał jeszcze raz kupić to tylko 535d.

Autor:  crazylynx [ 23.sty.2016 21:15:53 ]
Tytuł:  Re: A6 c6 2.0 tdi

Pisze powoli bo jak pisze szybko nie wszyscy rozumieją.
Jakie silniki w a6 c6 przed liftem o pojemności 2 litrów na ropę tzw diesle sa sensowne do rozważenia i jakich wymagają inwestycji aby spokojnie je użytkować

Administratora prosił bym o wywalenie odpowiedzi na pytania inne niż to zadane bo rozpęta się kolejna dyskusja o wyższości świat Bożego narodzenia nad Wielkanocą z 3 sensownymi postami na 3 strony tematu

Autor:  crazylynx [ 31.sty.2016 20:48:21 ]
Tytuł:  Re: A6 c6 2.0 tdi

Pozwolę sobie odświeżyć czy ktoś z was korzysta z przedliftowej c6 z silnikiem 2.0 tdi jesli tak to jaki ma kod silnika i co naprawiał

Autor:  rafala6 [ 31.sty.2016 20:52:14 ]
Tytuł:  Re: A6 c6 2.0 tdi

crazylynx napisał(a):
Pozwolę sobie odświeżyć czy ktoś z was korzysta z przedliftowej c6 z silnikiem 2.0 tdi jesli tak to jaki ma kod silnika i co naprawiał

Nikt normalny na tym forum nie kupi takiego auta z tym motorem przed liftem.
Na siłę chcesz wdepnąć w gówno.

Autor:  crazylynx [ 31.sty.2016 22:48:21 ]
Tytuł:  Re: A6 c6 2.0 tdi

rafala6 napisał(a):
crazylynx napisał(a):
Pozwolę sobie odświeżyć czy ktoś z was korzysta z przedliftowej c6 z silnikiem 2.0 tdi jesli tak to jaki ma kod silnika i co naprawiał

Nikt normalny na tym forum nie kupi takiego auta z tym motorem przed liftem.
Na siłę chcesz wdepnąć w gówno.


Ze wzruszenia mowę mi odjeło .... :) Zadam po raz drugi " czy ktoś z was korzysta z przedliftowej c6 z silnikiem 2.0 tdi jesli tak to jaki ma kod silnika i co naprawiał" Miał bym prośbę rafala6 jeśli nie masz merytorycznej odpowiedzi na zadane pytanie to po prostu pomin temat bo widzę że piszesz na każdy temat albo jesteś taki obcykany albo nabijasz posty, a z tego co wiem to za ilość postów nie ma nawet talonu na ku* i balon

Autor:  drookash [ 31.sty.2016 23:02:44 ]
Tytuł:  Re: A6 c6 2.0 tdi

Crazy..nie ma się co denerwować :)
To jakie oznaczenie mają ludzie w silnikach 2.0TDI 140KM przedliftowych w A6 C6 nie ma znaczenia - awarie były loterią i nie zależały od konkretnego oznaczenia - silniki są bliźniacze i każdy psuje się inaczej.
Jedno jest pewne - obojętnie co kupisz to na start trzeba zrobić porządną diagnostykę (jeszcze przed zakupem), potem dla pewności napęd pompy olejowej. Sprawdzić stan PDków i uszczelnić co cieknie + EGR i Turbo. Jeżeli wcześniej nikt czapy nie zwalał o masz silnik na lata. Głowice 16v lubiały pękać, ale... to kwestia użyszkodnika a nie silnika. Jak ktoś ciśnie zimnego z rana to się nie ma co dziwić.
Ogólnie ludzie nie polecają 2.0TDI PD ale znam dwie osoby mające Passaty B6 z nalotem >450 tyś bez awarii. Napęd pompy zrobiony po zakupie i spokój...

Autor:  crazylynx [ 31.sty.2016 23:39:39 ]
Tytuł:  Re: A6 c6 2.0 tdi

drookash napisał(a):
Crazy..nie ma się co denerwować :)
To jakie oznaczenie mają ludzie w silnikach 2.0TDI 140KM przedliftowych w A6 C6 nie ma znaczenia - awarie były loterią i nie zależały od konkretnego oznaczenia - silniki są bliźniacze i każdy psuje się inaczej.
Jedno jest pewne - obojętnie co kupisz to na start trzeba zrobić porządną diagnostykę (jeszcze przed zakupem), potem dla pewności napęd pompy olejowej. Sprawdzić stan PDków i uszczelnić co cieknie + EGR i Turbo. Jeżeli wcześniej nikt czapy nie zwalał o masz silnik na lata. Głowice 16v lubiały pękać, ale... to kwestia użyszkodnika a nie silnika. Jak ktoś ciśnie zimnego z rana to się nie ma co dziwić.
Ogólnie ludzie nie polecają 2.0TDI PD ale znam dwie osoby mające Passaty B6 z nalotem >450 tyś bez awarii. Napęd pompy zrobiony po zakupie i spokój...

Jestem wyluzowany :) dzięki wielkie za odpowiedź zaczęłem wątpić ze jeszcze ktoś odpowiada na zadane pytania. Wiem ze każdy sprzęt może działać lata i może psuć sie w tydzień z zawodu serwisuje maszyny numeryczne. Dlatego pytam o bolączki bo chce kupić taki silnik i zacząć od napędu pompy pytam bo chce sobie zrobić kosztorys napraw must have i tych które pasuje zrobić z czasem ale nie wymagają napraw na wczoraj. Prawda jest taka ze po 2000 roku samochody sa policzone tylko nie zawsze do końca :)

Autor:  jedrekx [ 01.lut.2016 15:43:31 ]
Tytuł:  Re: A6 c6 2.0 tdi

w firmie mieliśmy 2.0TDI BRE z 2008 roku (przedlift) i z 2006 roku. w młodszym padła pompa olejowa przy 70kkm. poza tym brak awarii

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/