.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi A8 D3 3.7 / lift z okolic szczecina https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=137566 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | opaq [ 02.kwi.2016 10:48:16 ] |
Tytuł: | Audi A8 D3 3.7 / lift z okolic szczecina |
Cześć Przymierzam sie do D3. Musi byc pb. Bardziej podoba mi sie po lifcie.. i znalazłem coś takiego http://allegro.pl/audi-s8-a8-d3-2003-lift-2008-20-cali-i6085174612.html Dość charakterystyczne auto więc ktoś może coś wie na jego temat.. Niestaty mam kawal drogi do szczecina Z tyłu widac, że klapa albo zderzak do spasowania. Ale to byłby drobiazg, skrzynie tez bym ogarnoł bardziej interesuje mnie stan ogólny, silnik. |
Autor: | MAXA8 [ 02.kwi.2016 15:59:45 ] |
Tytuł: | Re: Audi A8 D3 3.7 / lift z okolic szczecina |
Kibel jakiś. W12 S8 i pod spodem pewnie powypadkowy strup. Elementy przodu spasowane jak w 25latku,klapa pewnie nie działa dociąg. Daj pan spokój |
Autor: | opaq [ 02.kwi.2016 16:18:16 ] |
Tytuł: | Re: Audi A8 D3 3.7 / lift z okolic szczecina |
Podobno silnk suchy Z tego co wyczytałem na forum robiac lift z przodu trudno idelanie spasowac - chyba na dole trzeba docinać cos przy błotnikach. Akurat tu z przodu te spasowanie na fotkach zle nie wyglada - tzn nie bede czepiał sie o mm przy 13 letnim aucie. Bardziej w tym przypadku obawiam sie stanu silnika elektroniki, bo nalatane 290tyś to w praktyce może i 400 tego troche sie obawiam. Dziekuje za wpis. |
Autor: | opaq [ 02.kwi.2016 22:46:04 ] |
Tytuł: | Re: Audi A8 D3 3.7 / lift z okolic szczecina |
Auto po vinie 2002r Z raportów w pl. po rejestracji było 7 włascicieli prez 9 lat.. działo si≤ę.. ostatni ma najdłuzej 2,5roku -jak mowi nie inwesuije-podobno sie nie zna nic nie wie i ogledziny poponuje najlepiej w niedziele .. .. sprawdziłem też historie ASO - ostatni wpis z aso 315tys - 17.09.2012 miłego weekendu zycze |
Autor: | MAXA8 [ 03.kwi.2016 00:30:15 ] |
Tytuł: | Re: Audi A8 D3 3.7 / lift z okolic szczecina |
Mam pod domem taką przerobiona o wieeeele gustowniej czyli z dobrym spasowaniem. Jak ktos pisze bzdety że sie nie da to niech idzie sie przespać. Podaj VIN tej sztuni |
Autor: | FOSS [ 03.kwi.2016 00:34:08 ] |
Tytuł: | Re: Audi A8 D3 3.7 / lift z okolic szczecina |
Potwierdzam, bzdura z tym spasowaniem... temat znam dosyć dobrze. Podaj VIN to zobaczymy czy taki wypas bo trochę wątpię w tą super full wersję Auto dłubane i jak widzę słabo poskładane. |
Autor: | opaq [ 03.kwi.2016 09:57:58 ] |
Tytuł: | Re: Audi A8 D3 3.7 / lift z okolic szczecina |
WAUZZZ4EX3N003953 |
Autor: | FOSS [ 03.kwi.2016 11:52:57 ] |
Tytuł: | Re: Audi A8 D3 3.7 / lift z okolic szczecina |
Model - A8 qu. 3,7 Data produkcji - 06.12.2002 Rok modelowy - 2003 Typ handlowy - 4E202L Kod silnika - BFL Kod przekładni - GNT Numer napedu osiowego - 6A Kolor zewnętrzny - Y7W 3B0 Without additional child seat anchor 5Z0 Without separate power seats rear 4UE Air bag for driver and front seat passenger 7AL Anti-theft alarm system, passenger compartment control, backup horn and towing protection GS0 Without applications QH0 Without voice control 9M0 Without auxiliary/parking heater 4L6 Breakaway interior rear view mirror, automatically dimming 7A2 CD changer 6E3 Front center armrest 3G0 Without child seat anchor front (ISOFIX) 8T1 Cruise control system (CCS) FC0 Without customized installation 4K5 Central locking system "Keyless Entry" with fingerprint 1X1 Four wheel drive GZ0 Manually operated doors 6XE Exterior mirrors: electrically foldable and electrically adjustable/heated 4V0 Without front passenger seat adjustment from the rear Q1A Standard front seats 6Q2 Leather gearshift knob/handle 8K7 Automatic headlight activation 8EN Bi-functional headlight with gas discharge lamp and fixed bending light, for driving on the right 8MA Without headphone port rear 9AK Climatronic with impact pressure control free of cfc 5MG Decorative inserts, burr-walnut QQ0 Without add. lights (interior lighting) 4E2 Tailgate/trunk lid release from inside (electrically) 7P1 Power adjustable lumbar support in front seats 7Q2 Navigation system with color screen 7X2 Park distance control, front and rear 8YQ Radio "HIGH" QF1 Receiver (car phone) VC0 W/o remote-controlled garage door opener 4QE 3-point seat belts front, with manual height adjustment 3Y5 Electrically operated roll-up sun screen for rear window and mechanically operated for side windows 3FA Without roof insert (standard roof) 3L5 Electric seat adjustment for both front seats 9P0 Without seat belt reminder N5D Valcona leather seat covering 4A3 Seat heater for front seats separately controlled 4D0 Without seat ventilation/massage seat 1BK 4-corner air suspension with electronic shock absorption control 4KC Side and rear windows in heat-insulating glass 2C7 Safety steering column with electric axial and inclination adjustment 2ZS Leather trimmed multi-function steering wheel with Tiptronic 9B0 Without telepay device 9ZJ Car phone installation 7K0 Without tire pressure warning light 1D0 Without trailer hitch QV0 W/o TV reception/digital radio reception 2Z1 Type sign at rear and "Quattro" nameplates respectively VE0 Without vanity mirror, rear 4GH Windshield in heat-insulating glass with sunshield 8N4 Windshield wiper intermittent control with potentiometer (four speeds) PNB navigation system with DVD PX8 adaptive light Nie wrzuciłem wszystkich kodów co by skrócić posta ale tak jak podejrzewałem fabrycznie to auto nie wyjechało w najbogatszej możliwej wersji. Z tych istotnych elementów które były fabrycznie: - oczywiście produkcja 2002 a nie 2003 ale to już zostało tu już wcześniej napisane - brak sterowania głosowego - brak ogrzewania postojowego - tempomat podstawowy (nie aktywny) - siedzenia przednie podstawowe, grzane, z podstawową elektryczną regulacją i podparciem odcinka lędźwiowego ale bez pamięci ustawień - pasy przednich foteli regulowane manualnie - tylna kanapa bez żadnych dodatkowych elektrycznych regulacji - brak domykania drzwi - brak świateł do jazdy dziennej (nie było w ogóle w przed-liftach) - klimatronik tylko 2-strefowy - brak pakietów "skóra" - brak pakietów oświetlenia Ambiente - brak Home Link czyli pilota bramy garażowej - brak szyberdachu - brak grzania przedniej szyby - brak worka na narty lub zamiennie w tym miejscu lodówki - brak grzania kierownicy - brak systemu kontroli ciśnienia powietrza w oponach - brak haka holowniczego - brak tunera TV analogowego i cyfrowego - brak tunera radia cyfrowego - brak czujnika deszczu To tyle co do konfiguracji fabrycznej - jak wspomniałem wcześniej do najbogatszej wersji brakowało sporo ale.... z opisu sprzedającego wynika, że wyposażenia jest sporo więcej i widać to też na zdjęciach. Więc jeszcze parę słów do opisu sprzedającego: "Sprzedam piekną AUDI A8 D3 z 2003 r, przerobioną i stylizowaną na AUDI S8 2008 LIFT. Wizualnie samochod totalnie przerobiony na wersje S8, co widac na zdjeciach. Auto posiada rowniez nową wielofunkcyjną kierownice 2008 LIFT z łopatkami F1 (mozliwosc zmiany biegów z poziomu kierownicy). Koszt samych przeróbek na S8 to kilkanascie tys zl!! Szeroki przedni grill, swiatla halogenowe prostokątne a nie okrągle!! Przednie lampy zamienione na 2008 r! BIXENON! Zderzak tylny S8 , lampy tylne S8 LIFT 2008 ledowe! Podwójne tlumiki Ktore wydają glęboki basowy dzwięk." - przedni zderzak - eSkowy tak ja napisano i to po II lifcie z prostokątnymi halogenami (o ile to nie jest jakaś rzeźba bo jak sie patrzy na całość to można mieć lekkie wątpliwości) - przednie lampy - owszem po-liftowe ale nie kojarzę żadnych dodatkowych zmian po II lifcie więc pewnie chodzi o to, że mają LEDy do jazdy dziennej (tu gadka o roczniku 2008 to takie trochę pitolenie dla podbicia domniemanej wartości auta) - lusterka zewnętrzne - ani nie typowo eSkowe bo przecież nie aluminiowe, ani nie są w ogóle po-liftowe, po prostu fabryczne z 2002r - tylna klapa nie jest eSkowa - pewnikiem zwykła przed-liftowa z 2002r - zderzak tylny - ze zdjęć wygląda jak normalny, nie eSkowy tylko docinany do tych wystających kominów - wydech - moim zdaniem tragedia ale pozostawiam to pod indywidualną oceną, w każdym razie nie jest eSkowy - tylne lampy - owszem, po II lifcie ale to akurat nie jest nic specjalnego dla S8 bo wszystkie tylne lampy były identyczne dla A8/S8 Noi tyle tej stylizacji na S8 "Tapicerka skórzana ,podsufitka w kolorze tapicerki ALCANTARA. W przednich siedzeniach zamontowane monitory DVD." Tu gruba ciekawostka ponieważ... Fotele przednie i tylne są komfortowe a z takimi to auto nie wyjechało. Auto nie miało również pamięci foteli przednich a na zdjęciach ma. Fabrycznie fotele były prawdopodobnie w kolorze ciemnym niebieskim (tak by wynikało z kodów wyposażenia) a więc nie żadne amaretto. Podsufitka była standardowa a po zdjęciach jest wrażenie że to alkantara. Co więcej... Panel MMI sugeruje, że w aucie siedzi MMI 3G którego to auto fabrycznie oczywiście nie miało więc ciekawe jak to ktoś zrobił. Podsumowując.... Auto mocno dłubane. Do uruchomienia przednich po-liftowych lamp LED, MMI 3G, foteli komfortowych z pamięcią ustawień, tylnego systemu Video i pewnie kilku innych rzeczy potrzeba sporo się nadłubać... elektronika, sterowniki, wiązki elektryczne... adaptacje, kodowania... nie ma zmiłuj. Środek auta prawdopodobnie cały zmieniany. Jeżeli robił to jakiś pasjonat i zadbał o detale to auto mogłoby być całkiem fajne ale.... musiałby to robić ktoś z głową bo tu się nie da doposażyć w cokolwiek bez ruszania elektroniki, kodowania, dłubania wiązek itp. Jakby ktoś chciał to kupować to trzeba go naprawdę wnikliwie sprawdzić, każdy element wyposażenia bo może to być potem niezła mina. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |