.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi A4 B6 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=138023 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | robert107111 [ 13.maja.2016 13:29:44 ] |
Tytuł: | Audi A4 B6 |
Witam , wiem że na forum jest wiele wątków na temat zakupu tego właśnie auta lecz chciałem zalozyc swój . A więc do rzeczy zastanawiam się nad zakupem Audiczki z silnikiem benzynowym , diesel odpada bo rocznie robię maks 15 tys km . A pytanie do was jest następujące jaki silnik wybrać 1.8 turbo czy 2.0 , który jest lepszy chodzi o awaryjność głównie ale też o to jak znosi gaz i koszt napraw podstawowych napraw typu rozrząd . Wyczytałem że 2.0 fsi to nie wypal . Liczę na to że doświadczeni forumowicze coś mi doradzą i podpowiedzą pozdrawiam |
Autor: | Morgi [ 13.maja.2016 13:39:26 ] |
Tytuł: | Re: Audi A4 B6 |
1.8T |
Autor: | robert107111 [ 13.maja.2016 13:44:11 ] |
Tytuł: | Re: Audi A4 B6 |
I jeszcze takie małe pytanie co z tymi skrzyniami biegów podobno lepiej kupić tiptroinc niz multitronic |
Autor: | mario.martin [ 13.maja.2016 14:11:09 ] |
Tytuł: | Re: Audi A4 B6 |
robert107111 napisał(a): I jeszcze takie małe pytanie co z tymi skrzyniami biegów podobno lepiej kupić tiptroinc niz multitronic Co do silnika to nie będzie nowość, oczywiście że 1.8T. Tip jest o wiele lepszą i trwalszą skrzynią od multi. Występuje ona w połączeniu z napędem Quattro. Po tym właśnie najlepiej rozpoznać jej obecność w aucie. Tip = Qauttro Multi = Ośka |
Autor: | Morgi [ 13.maja.2016 16:58:37 ] |
Tytuł: | Re: Audi A4 B6 |
Czyli dochodzimy do sedna: 1.8Tq |
Autor: | robert107111 [ 13.maja.2016 17:27:30 ] |
Tytuł: | Re: Audi A4 B6 |
Oki , ale w czym lepsze jest 1.8 od 2.0 oprócz ilościom koni i jak 1.8 znosi gaz ? |
Autor: | Morgi [ 13.maja.2016 17:29:45 ] |
Tytuł: | Re: Audi A4 B6 |
Ma turbo. |
Autor: | mario.martin [ 13.maja.2016 20:32:55 ] |
Tytuł: | Re: Audi A4 B6 |
robert107111 napisał(a): Oki , ale w czym lepsze jest 1.8 od 2.0 oprócz ilościom koni i jak 1.8 znosi gaz ? Jako, że masz w planach instalacje gazową to do 1.8T będzie ona tańsza, mniej problematyczna i będzie znacząca różnica w spalaniu. W FSI instalacja jest droższa no i przy jeździe na gazie co jakiś czas puszczana jest benzyna aby chłodziła wtryski. Co przekłada się w całym cyklu na nieduże oszczędności dla portfela. Jeżeli to nie przekonuje to pewnie przekona Cię późniejsza odsprzedaż auta i utrata wartości. Oczywiście na korzyść 1.8T. Wystarczy sprawdzić ceny 1.8T a 2.0 |
Autor: | Morgi [ 13.maja.2016 22:38:13 ] |
Tytuł: | Re: Audi A4 B6 |
Naprawdę kup 1.8Tq, nie ma co kombinować i wnikać. 1.8T = leganda. 2.0 jeszcze FSI = zła sława. Do gazu oczywiście wydaje się, że oba nie do końca T vs. FSI, ale T chyba 2x lepiej rozpoznane i 2x lepiej działa niż FSI (oba w gazie/na gazie). |
Autor: | robert107111 [ 14.maja.2016 10:51:38 ] |
Tytuł: | Re: Audi A4 B6 |
Oki , rozumiem wszytko przemawia za 1.8 , a jak jest z eksploatacja , kosztem części , to prawda że są takie drogie i jeszcze jedno pytanie na co zwrócić uwagę podczas kupna tego typu audi ? |
Autor: | adiaudi [ 14.maja.2016 16:02:22 ] |
Tytuł: | Re: Audi A4 B6 |
1.8T i zamykajcie temat |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |