Czesc, od kilku lat siedze w TTkach. Mialem mk1 2001 225 quattro, potem mk2 3.2 v6 quattro. Odnosnie mk1, dawala mi najwiecej frajdy. Idziesz w dobrym kierunku, silnik 225 zawsze ma naped na 4 kola. Jest to haldex 1 generacji i jest bardzo fajnym rozwiazaniem, mozesz dodac insert wtedy masz max moc mozliwa na tyl w momencie zapiecia i polecam, mialem u siebie i sporo osob w klubie to zaklada. Co do pytania o cene i czy mozna znalezc cos sensownego-mozna ale trzeba czasem cierpliwosci. Moj sasiad sprzedal 2 mies temu 2003 150kkm bama za 23500. To byla super sztuka, czerwien na zewnatrz i czarny srodek.... TT nawet bym nie rownal do a3, to przepasc, zupelnie inne auto. Tt daje mnostwo frajdy z jazdy, a naped na 4 lapy to wisienka na torcie. Wg mnie dolaczany tyl to wieksze bezpieczenstwo niz spiety na stale naped z wieksza moca na tyl i rozdzialem na przod-teraz mam taki w aktualnym aucie i wolalem TT. Pzdr H
|