Witam, jako, że i ja przymierzam się do zmiany auta i powrót do właściwej marki, mam kilka pytań: Chodzi mi o modele C6 i C7... 1) Jak jest ze skrzyniami automatycznymi??, czy to dalej wadliwe Multitroniki?? Co do samych silników 2.0 CR, to wiem, że są w porządku, ale: 2)Jak jest z rozrządem w silnikach: pasek?? łańcuch, z normalnej strony czy od strony skrzyni?? jakieś klapki w kolektorach?? czy inne ustrojstwo o które trzeba zadbać kupując auto z przelotem ca 200tyskm??
Jakieś patenty poprawiające żywotność i bezusterkowość silników?? (coś jak zmiana pompy oleju w 2.0PD) 3)Jak z zawiasem?? jakaś hydraulika?? czy normalny zawias??
Z jakim największym przelotem spotkaliście się przeglądając ogłoszenia??
Wiem, że lepsze są motory 2.7 i 3.0 bo są z quattro, ale u mnie ekonomia na pierwszym miejscu, robię ok 50tyś rocznie...
Budżet to 60-70tyś zł netto...
Chciałbym aby w tym temacie znalazły się wskazówki dotyczące tych aut od 2009r w górę, bo jak wiadomo, wcześniejsze roczniki 2000-2008 w dieslu lepiej unikać...
_________________ wino, kobiety, śpiew..... C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic R5 - rules,
|