.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 21:57:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 80 2.0E 115KM z LPG za niski pieniądz
PostNapisane: 27.paź.2016 13:03:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2016 12:09:12
Posty: 10
Lokalizacja: POLAK
Auto: Audi 80 b4 ABK
Znalazłem taką oto ofertę na OLX Cena samochodu w porządku. Wygląda bardzo pięknie. Wiem, że może nie być super ekonomiczny, ale gaz tani więc już niech pali więcej (nie wierzę, że tylko 10L) Co wiecie o tym silniku? Ile da radę przejechać przy dbaniu o wymianę oleju i co ile należy zmieniać rozrząd? Proszę o pomoc w rozeznaniu przydatności i funkcjonalności tego auta (nie tylko z tego ogłoszenia).
https://www.olx.pl/oferta/audi-80-audi- ... a6cecaf469


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 2.0E 115KM z LPG za niski pieniądz
PostNapisane: 27.paź.2016 13:30:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2012 15:53:06
Posty: 2172
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Auto: 100 C4 Avant Quattro 2.8E Automat
Straszny "bum" na te osiemdziesiątki ostatnio... Poszukaj dobrze na forum, jest kilka takich tematów.


Maska odstaje, zderzak o dwa cm. za głęboko siedzi... Zmęczony samochód, ale cena jak za lepszy rower.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 2.0E 115KM z LPG za niski pieniądz
PostNapisane: 27.paź.2016 14:34:55 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5242
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Przede wszystkim widać, że to auto jest po jakimś strzale. Większym czy mniejszym ale jest. ABK wcale nie jest paliwożerne. Mam samą benzynę i w mieście 10-12 w zależności od stylu jazdy. Na trasie 120-130 wychodzi 8-9l. Także nie ma tragedii. Ale ten egzemplarz to bym dobrze obejrzał bo wydać 3,5k na chrupka to trochę szkoda. Lepiej dołożyć i kupić coś lepszego - a można trafić fajne B4 za 5-6k.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 2.0E 115KM z LPG za niski pieniądz
PostNapisane: 28.paź.2016 09:28:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2016 12:09:12
Posty: 10
Lokalizacja: POLAK
Auto: Audi 80 b4 ABK
Mógłbyś rozwinąć temat przepływki albo przekierować mnie na odpowiedni temat?
http://otomoto.pl/oferta/audi-80-2-0-lp ... yCNxd.html
Znalazłem inne ogłoszenie jadę go obejrzeć we wtorek Wydaje mi się że maska i błotniki są lepiej spasowane Chodź na zdjęciach tego może dobrze nie widać ale dostałem więcej na maila. Przebieg trochę niewiarygodny zwłaszcza że podobno na lewym fotelu z przodu jest niewielkie przetarcie wielkości dwuzłotówki Audi 80 takie przetarcie nabywa po 500000 km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 2.0E 115KM z LPG za niski pieniądz
PostNapisane: 28.paź.2016 09:35:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2012 15:53:06
Posty: 2172
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Auto: 100 C4 Avant Quattro 2.8E Automat
Zwyczajnie, każdy przepływomierz z klapą nie lubi strzałów gazu w kolektorze ssącym. Czasem tylko wąż rozerwie, a czasem urwie klape w przepływomierzu powietrza.

Te Audi ładniejsze. Ale ze zdjęć mało widać, robione tylko z jednej strony auta.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 2.0E 115KM z LPG za niski pieniądz
PostNapisane: 28.paź.2016 14:44:04 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5242
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Najlepsza opcja to kupić bez gazowni i samodzielnie wkładać. Ale tu znowu zauważyłem tendencje, że te auta są droższe niż z instalacją LPG... Fenomen :D

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 2.0E 115KM z LPG za niski pieniądz
PostNapisane: 28.paź.2016 22:16:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2016 12:09:12
Posty: 10
Lokalizacja: POLAK
Auto: Audi 80 b4 ABK
A więc dokonałem zakupu. Pojechałem na oględziny już dziś i po odwiedzinach na stacji kontroli pojazdów, dowiedziałem się że: sprężyny dobre, jedna tylko poniżej 70% hamulce też w dobrym stanie. od spodu, widoczny wyciek oleju przy silniku i skrzynia też ubrudzona prawdopodobnie też od silnika. Mały wyciek przy lewym hamulcu z tyłu, podobnież będzie trzeba go w najbliższym czasie zrobić. obie osie rozbieżne. Jutro jadę to naprawić. Przy jeździe powyżej 4500 obrotów na minutę, w trasie, zdarzyło mu się szarpnąć. Dziś przejechałem nim blisko 180km. Lekkie ślady (od zewnątrz. W środku zupełne zero rudego) korozji przy bagażniku. Ogólnie samochód zdrowy. Niestety nie wiem właśnie jak instalacja gazowa. Z ceny udało się zejść i koniec końców jestem zadowolony, choć nie ukrywam, że jednym z czynników kupna był również przejechany dystans. Około 130km w jedną stronę. Spalanie rewelacja. Około 9,5 litra prędkość średnia około 120 km/h


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 2.0E 115KM z LPG za niski pieniądz
PostNapisane: 28.paź.2016 22:30:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2012 15:53:06
Posty: 2172
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Auto: 100 C4 Avant Quattro 2.8E Automat
Kolejny szczęśliwy posiadacz Audi :) Zazdroszczę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 2.0E 115KM z LPG za niski pieniądz
PostNapisane: 28.paź.2016 22:44:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2016 12:09:12
Posty: 10
Lokalizacja: POLAK
Auto: Audi 80 b4 ABK
Na razie, podkreślam, zadowolony. Czy szczęśliwy zobaczymy za jakiś czas. Mam nadzieję nauczyć się grzebać przy silnikach na tym samochodziku. Koniec końców nie mogę doczekać się jutra żeby zrobić te koła. Jak jechałem cały czas widziałem jak co obrót zdzierana jest kolejna warstewka bieżnika i jak z mojego konta ubywa groszaków na zakup nowego kompletu opon. Mówię wam, śmierć w oczach. Podobnież przy 160 km/h na obwodnicy Chojnic w drodze powrotnej. Przy tej prędkości prowadziło się samochód fatalnie :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 2.0E 115KM z LPG za niski pieniądz
PostNapisane: 29.paź.2016 07:54:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2012 15:53:06
Posty: 2172
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Auto: 100 C4 Avant Quattro 2.8E Automat
Jak można zbieżności nie ustawić w samochodzie i tak jeździć? Nie rozumiem...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 2.0E 115KM z LPG za niski pieniądz
PostNapisane: 29.paź.2016 08:46:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2016 12:09:12
Posty: 10
Lokalizacja: POLAK
Auto: Audi 80 b4 ABK
No to było krótkie przyduszenie. Nie wiem ile, 10 sekund miałem tyle na zegarze..., wiem, że życie składa się z chwil itd. ale wiecie jak jest gdy kupi się nowe auto i chce się je chociaż trochę spróbować. Za godzinę jestem umówiony w warsztacie na ustawienie.
Oczywiście chodziło o amortyzatory, a to szkoda, że nie jest to miarodajne, bo był to czynnik mocno dodatni przy zakupie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 2.0E 115KM z LPG za niski pieniądz
PostNapisane: 29.paź.2016 08:52:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2012 15:53:06
Posty: 2172
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Auto: 100 C4 Avant Quattro 2.8E Automat
Jak auto nie jest dociążone, to zawsze na ścieżce diagnostycznej amortyzatory wyjdą na lepsze niż są w rzeczywistości.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 2.0E 115KM z LPG za niski pieniądz
PostNapisane: 29.paź.2016 09:42:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2016 12:09:12
Posty: 10
Lokalizacja: POLAK
Auto: Audi 80 b4 ABK
Żartem powiem, że w środku siedział dość sporych gabarytów mechanik także dociążył samochód.

PS i pisząc to właśnie zaświeciła mi się lampka. Najmniejszy procent (patrząc akuratnie na kartkę) przypada na przednie lewe koło. 63%. Po prawej przód tył ma po 76%
lewe tylne 74%. Także jeśli przy takim dociążeniu (około 110kg) o tyle spada sprawność to bida. Przed chwilą zajrzałem pod maskę i pod kurek od wlewu oleju. Osad jest brunatno przeźroczysty. To chyba dobry znak?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 2.0E 115KM z LPG za niski pieniądz
PostNapisane: 29.paź.2016 11:13:13 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5242
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Zapewne amorki olejowe stąd takie duże przekłamania. Zainwestuj w gazowo-olejowe (np Sachs) i bedziesz miał spokój. Oczywiście jeśli geometria będzie OK a wszystkie tuleje będą sprawne. Plus tego taki, że części są mega tanie.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 2.0E 115KM z LPG za niski pieniądz
PostNapisane: 30.paź.2016 08:45:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2016 12:09:12
Posty: 10
Lokalizacja: POLAK
Auto: Audi 80 b4 ABK
Najpierw regulacja zaworów i instalacji LPG potem ewentualna zmiana rozrządu. Potem pomyślę nad amorkami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 2.0E 115KM z LPG za niski pieniądz
PostNapisane: 30.paź.2016 09:01:28 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Aron1 napisał(a):
Najpierw regulacja zaworów

Że.... przepraszam....czego :galy: :?:

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 2.0E 115KM z LPG za niski pieniądz
PostNapisane: 30.paź.2016 09:15:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2012 15:53:06
Posty: 2172
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Auto: 100 C4 Avant Quattro 2.8E Automat
W tym aucie to raczej trudne będzie... Wielu amatorów zabytkowych samochodów ostatnio się porobiło. Później zgłębiają tajniki mechaniki pojazdowej. Dowiadują się o istnieniu w ich nowych nabytkach: uszczelek pod głowicami, maglownic, dowiadują się co to jest "moto doktor" i bawią się na forum w zgadywanki typu: "Panowie! Coś strasznie rypi, ale nie wiem gdzie", pomocy!


:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 2.0E 115KM z LPG za niski pieniądz
PostNapisane: 30.paź.2016 16:34:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2016 12:09:12
Posty: 10
Lokalizacja: POLAK
Auto: Audi 80 b4 ABK
I nie napisałem że to mój pierwszy samochód i ze-Jestem totalnym żółtodziobem? Faktycznie przepraszam . Pisząc o zaworach Chodziło mi o element podlegający częstej regulacji w przypadku jeżdżenia samochodem z instalacją gazową. Macie już pewnie starte zęby na tych samochodach i jeszcze nie raz wam zajdę za skórę wypisywanymi głupotami ale chcę żebyście wiedzieli że chcę dobrze. Nie defekuje pieniędzmi i chcę żeby te zainwestowane slużyły mi jak najdłużej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 2.0E 115KM z LPG za niski pieniądz
PostNapisane: 30.paź.2016 16:41:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2012 15:53:06
Posty: 2172
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Auto: 100 C4 Avant Quattro 2.8E Automat
Aron1 napisał(a):
I nie napisałem że to mój pierwszy samochód i ze-Jestem totalnym żółtodziobem? Faktycznie przepraszam . Pisząc o zaworach Chodziło mi o element podlegający częstej regulacji w przypadku jeżdżenia samochodem z instalacją gazową. Macie już pewnie starte zęby na tych samochodach i jeszcze nie raz wam zajdę za skórę wypisywanymi głupotami ale chcę żebyście wiedzieli że chcę dobrze. Nie defekuje pieniędzmi i chcę żeby te zainwestowane slużyły mi jak najdłużej



W przypadku zakupu samochodu, zawsze jest to zła inwestycja :)
Chyba że jest to samochód dostawczy, wtedy jest 0,01% szansy na zwrot poniesionych kosztów utrzymania bryki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 2.0E 115KM z LPG za niski pieniądz
PostNapisane: 30.paź.2016 17:31:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2012 15:53:06
Posty: 2172
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Auto: 100 C4 Avant Quattro 2.8E Automat
PieterB napisał(a):
Aron1 napisał(a):
Pisząc o zaworach Chodziło mi o element podlegający częstej regulacji w przypadku jeżdżenia samochodem z instalacją gazową.
a dokładnie bo ja jakoś nadal nie kumam o jaki element chodzi

Ja się nie gniewam bo niby czemu, takie fora po to są by pomagać innym(między innymi), dla mnie ważne jest to że chcesz coś zrobić samemu :peace:


Tak jak On?




Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 69 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: