.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Audi A6 C5
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=141271
Strona 1 z 1

Autor:  Makerowiec [ 12.mar.2017 15:38:05 ]
Tytuł:  Audi A6 C5

Czesc.
Od paru tygodniu zaczalem rozgladac sie za Audi a6 c5. Silniki jakie mnie interesuja to 1.8T albo 2.4 quattro, teraz pytanie, bo nie moglem sie doszukac na forum (po 40 str. zrezygnowalem). A teraz pytanie, czy bac sie takich samochodow ponizej 10tysiecy? czy od 8-10 mozna znalezc zadbany egzemplarz?

Autor:  adiaudi [ 12.mar.2017 20:43:44 ]
Tytuł:  Re: Audi A6 C5

CCC. Rozwiń skrót....I nie leń się, tylko poczytaj forum.

Autor:  Adik_ss [ 13.mar.2017 00:26:47 ]
Tytuł:  Re: Audi A6 C5

Zależy czego się chcesz bać przy aucie do 10 tys? wszystko jedno czy stoi za 8 czy za 18 tys i tak trzeba sprawdzić to co się kupuje. Nie ma się co oszukiwać, że kupisz auto ponad 15 letnie i nic tam nie będziesz musiał zrobić.
Ja posprawdzałem i co rozrząd trzeba było zrobić, wariatory trzeba było zregenerować, a na deser katalizatory. Kasy trochę poszło ale auto robione dla siebie, nie na handel.
Sprawdź sobie ceny części plus robocizna tego co na start czyli olej, filtry, rozrząd, płyn chłodniczy itd. do bezpieczeństwa pomnóż to przez dwa i potem zweryfikuj swój budżet.

Autor:  HQ-Automotive [ 13.mar.2017 12:58:59 ]
Tytuł:  Re: Audi A6 C5

Trudno powiedzieć bo wszystko zależy od konkretnego egzemplarza i na tym się skup podczas oględzin. W jednostce 1.8T musisz sprawdzić turbine i stan koła dwumasowego bo te części kosztują najwięcej podczas potencjalnej naprawy, druga kwestia to stan wielowahacza, który też potrafi pociągnąć po kieszeni. Masz jakieś konkretne modele na oku?

Autor:  drookash [ 13.mar.2017 13:16:13 ]
Tytuł:  Re: Audi A6 C5

Dziś regenerka turbo to okolice 1200PLN + jakiś montaż / demontaż.

Autor:  Makerowiec [ 13.mar.2017 16:30:21 ]
Tytuł:  Re: Audi A6 C5

HQ-Automotive napisał(a):
Trudno powiedzieć bo wszystko zależy od konkretnego egzemplarza i na tym się skup podczas oględzin. W jednostce 1.8T musisz sprawdzić turbine i stan koła dwumasowego bo te części kosztują najwięcej podczas potencjalnej naprawy, druga kwestia to stan wielowahacza, który też potrafi pociągnąć po kieszeni. Masz jakieś konkretne modele na oku?

Tak jak pisalem, jezeli chodzi A6 C5 najlepiej w Sedanie, z silnikiem 1.8T albo 2.4 Quattro, reszta raczej odchodzi, ze wzgledu tez na wieksze koszty utrzymania, na ktore nie moge sobie pozwolic.

Autor:  adiaudi [ 13.mar.2017 18:14:12 ]
Tytuł:  Re: Audi A6 C5

1.8T uchodzi tutaj za niezbyt żwawy w tej budzie.Miałem przez chwilę takie auto i jestem zdania,że jest całkiem żwawy i bardzo fajnie wyciszony.
Ustal inny wyznacznik - quattro.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/