Silnik to nowa konstrukcja, która ma już rozrząd na łańcuchu od strony grodzi. Bardzo często jest on powodem utraty mocy. Generalnie silnik wymaga grubszego portfela z racji dość drogich części (rozrząd, cewki, świece, etc). Ponadto dochodzi koszt serwisu skrzyni (6HP26), która jest dość trwała ale co 60kkm masz serwis olejowy a jeszcze nie wiesz w jakim stanie auto kupisz. Jak trafisz na minę to szybko będziesz chciał sprzedać ze względu na koszty.
Kup najpierw C6 z 2,4 aby poczuć klimat tego auta inie zbankrutować jakby trzeba było zrobić serwis.
_________________ Audi B2,B3 i B4 - były Audi A6 3,0 30VQ tip - było Audi S6 4,2 40V tip- były Audi A4 2.8 30VQ tip - było Audi Cabrio 2,8 12V - było Audi A8 4,2 32V tip - było Audi 80 2,3 10V - pod kocem Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka
|