.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Audi a8 d2 2.8 quattro
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=146549
Strona 1 z 3

Autor:  Letti [ 11.lis.2018 13:48:24 ]
Tytuł:  Audi a8 d2 2.8 quattro

Witam,
Oglądał może ktoś to auto? Stoi na allegro i olx od paru miesięcy. Na zdjęciach prezentuję się bardzo ładnie, tylny zderzak trochę uszkodzony. Wiem, że lepiej samemu jechać obejrzeć ale wolałbym uniknąć kilkuset km wycieczkę..
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a8-2 ... llery-grid

Autor:  Baskecior [ 11.lis.2018 14:29:17 ]
Tytuł:  Re: Audi a8 d2 2.8 quattro

Zwlekaj dłużej ...
Rusz 4 litery i jedź oglądać auto.
Bardzo fajna kombinacja.

Autor:  dice111 [ 11.lis.2018 18:28:35 ]
Tytuł:  Re: Audi a8 d2 2.8 quattro

Dziwne, że długo stoi, w takiej konfiguracji (benzynowe V6, quattro i manual) i 9k to można jechać w ciemno.

Autor:  emge [ 11.lis.2018 18:39:38 ]
Tytuł:  Re: Audi a8 d2 2.8 quattro

Fajna wołga, cena tym bardziej.

Autor:  Blazer [ 11.lis.2018 20:58:07 ]
Tytuł:  Re: Audi a8 d2 2.8 quattro

Aah 174km motor nie 193km
Brachol ma identyczną,ale oska bez rolet

Autor:  Letti [ 11.lis.2018 21:18:48 ]
Tytuł:  Re: Audi a8 d2 2.8 quattro

Blazer dziękuję za cenną radę. Faktycznie to aah albo podany jest błędny rok produkcji. Szukam tylko ack, manual,quattro jeśli chodzi o ten model także odpada.

Autor:  hubos21 [ 11.lis.2018 23:20:43 ]
Tytuł:  Re: Audi a8 d2 2.8 quattro

Widać, że AAH, faktycznie auto długo wisi ale nie tylko to

Autor:  Blazer [ 12.lis.2018 08:48:10 ]
Tytuł:  Re: Audi a8 d2 2.8 quattro

Mało kto chce Stare audi z dużym silnikiem.ludzie wola w tej kasie passata polifta lub jakąś France z 10lat młodsza.

Autor:  Dymian [ 12.lis.2018 10:58:36 ]
Tytuł:  Re: Audi a8 d2 2.8 quattro

Letti napisał(a):
Blazer dziękuję za cenną radę. Faktycznie to aah albo podany jest błędny rok produkcji. Szukam tylko ack, manual,quattro jeśli chodzi o ten model także odpada.


niedoczekanie. Była ostatnio za ponad 20kzł.

Autor:  dice111 [ 12.lis.2018 12:12:18 ]
Tytuł:  Re: Audi a8 d2 2.8 quattro

Letti napisał(a):
Szukam tylko ack, manual,quattro jeśli chodzi o ten model także odpada.

Nie rozumiem. Jak szukasz ACK to patrz na FL, wrzucasz zdjęcia preFL to czego oczekujesz ?

Autor:  bloku [ 12.lis.2018 15:36:36 ]
Tytuł:  Re: Audi a8 d2 2.8 quattro

ACK + Q + Manual to niezły rodzynek. Mi się jeszcze nie udało namierzyć takiego. Ale to fajna alternatywa jak ktoś nie chce paliwożernych silników. Nawet takie AAH jest wystarczające.

Autor:  Blazer [ 12.lis.2018 17:01:30 ]
Tytuł:  Re: Audi a8 d2 2.8 quattro

w tych autach sie nie wybrzydza bo ich nie ma, 19 km na korzysc ack to niewiele.jak aah zdrowe to brac i sie cieszyc fajnym autem

Autor:  void [ 12.lis.2018 21:44:44 ]
Tytuł:  Re: Audi a8 d2 2.8 quattro

bloku napisał(a):
ACK + Q + Manual to niezły rodzynek. Mi się jeszcze nie udało namierzyć takiego. Ale to fajna alternatywa jak ktoś nie chce paliwożernych silników. Nawet takie AAH jest wystarczające.

Zestaw rzadki jak niezajeżdżony AEL Q. Widywałem czasem takie setupy, ale raz na ruski rok...

Autor:  Letti [ 18.gru.2018 22:58:27 ]
Tytuł:  Re: Audi a8 d2 2.8 quattro

Oglądałem 2 sztuki od ostatniego wpisu i ich stan techniczny był mocno nieadekwatny do ceny i troszkę za wolny.
Zacząłem zastanawiać się nad silnikiem 4.2 ale nie bardzo leży mi automat.
Co myślicie o tym aucie? Warto się pchać w takie coś? Jak dostępność części do tego auta?
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-s8-p ... ByFXv.html

Autor:  bloku [ 18.gru.2018 23:17:15 ]
Tytuł:  Re: Audi a8 d2 2.8 quattro

Sam silnik to mocne rozwinięcie ABZta z A8. Równie trwały i koszty podobne. Co do samej skrzyni to siedzi tam Getrag - dość pancerne ale przede wszystkim trzeba zwrócić uwagę na synchronizatory 2 biegu. Mimo, że są podwójne to lubią umierać.

Trzeba jechać i oglądać. Osobiście mając wcześniej S6 w tipie i manualu odradzam V8 + manual. Namęczysz się w korkach a zysk z dynamiki niewielki. :D

Autor:  void [ 19.gru.2018 01:41:59 ]
Tytuł:  Re: Audi a8 d2 2.8 quattro

bloku napisał(a):
Sam silnik to mocne rozwinięcie ABZta z A8. Równie trwały i koszty podobne. Co do samej skrzyni to siedzi tam Getrag - dość pancerne ale przede wszystkim trzeba zwrócić uwagę na synchronizatory 2 biegu. Mimo, że są podwójne to lubią umierać.

Trzeba jechać i oglądać. Osobiście mając wcześniej S6 w tipie i manualu odradzam V8 + manual. Namęczysz się w korkach a zysk z dynamiki niewielki. :D


W AEL Q też synchronizatory na 2. biegu wymagały opieki. Skrzynia trwała, ale gdyby poddała się to trudno o następną.

Autor:  Letti [ 19.gru.2018 10:00:24 ]
Tytuł:  Re: Audi a8 d2 2.8 quattro

Właśnie najbardziej zastanawia mnie skrzynia biegów. S8 w manuału było bardzo mało czyli jak padnie to kupienie sprawnej używki pewnie graniczy z cudem. Są jacys specjaliści, którzy naprawiają te skrzynie?
Utrzymanie S8 jest dużo większe od A8?
Z tego co się orientowałem to większość części pasuje z a8.
Autem planuje jeździć w trasy także raczej zbyt często w korkach nie będę stał a manual będzie dynamiczniejszy i pewnie spali trochę mniej.

Autor:  Leo [ 19.gru.2018 10:01:59 ]
Tytuł:  Re: Audi a8 d2 2.8 quattro

s8 w manualu ma skrzynię 01E, możesz ją dobrać z połowy ówczesnej palety audi.

Autor:  void [ 19.gru.2018 10:05:35 ]
Tytuł:  Re: Audi a8 d2 2.8 quattro

Od 2,5 TDI z C5 podejdzie - biegi 4-6 mają takie same długości. Na 1-3 ta od S8 ma inną charakterystykę.

Autor:  dice111 [ 19.gru.2018 13:01:08 ]
Tytuł:  Re: Audi a8 d2 2.8 quattro

Letti napisał(a):
Właśnie najbardziej zastanawia mnie skrzynia biegów. S8 w manuału było bardzo mało czyli jak padnie to kupienie sprawnej używki pewnie graniczy z cudem. Są jacys specjaliści, którzy naprawiają te skrzynie?

Specjaliści ? Naprawi to każdy kto robi manuale. Ale nie licz, że naprawa na ori gratach Getraga będzie tania. Koszty są zbliżone do kosztów naprawy AT.
Letti napisał(a):
Utrzymanie S8 jest dużo większe od A8?

Nie.
Letti napisał(a):
Autem planuje jeździć w trasy także raczej zbyt często w korkach nie będę stał a manual będzie dynamiczniejszy i pewnie spali trochę mniej.

Nie pali mniej. Skrzynia jest krótka, przykładowo przy 120km/h na 6 biegu mam w eSce 3k obrotów, a w A8 5HP 2k, czy 2,5k z tego co pamiętam. eSka spali więcej, ale przy ogólnych rozrachunku lataniu w trasy ta różnica wychodzi około litra maks. na 100 km

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/