.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi do 30-35 tysięcy https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=146629 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Xesty109 [ 21.lis.2018 06:00:05 ] |
Tytuł: | Audi do 30-35 tysięcy |
Witam. Powoli nadchodzi czas zmiany golfa 4 na inne auto, zakup planuję na wakacje przyszłego roku więc czas najwyższy zacząć już szukać informacji o konkretnych autach. Sam nie wiem na co się zdecydować, mój budżet to docelowo 25-30 tysięcy no chyba że faktycznie znajdę zadbane auto to górna granica 35 tysięcy. Nie ukrywam, że mój dream car to Audi a4 B8 no ale... przez ostatnie 4 lata zrobiłem 55 tysięcy km więc o dieslu raczej nie myślę a silniki tfsi w tym modelu nie zbierały za dobrych opinii... Kolejna sprawa czy do 30-35 tysięcy faktycznie znajdę ciekawą sztukę a4b8 czy lepiej siegnąć po model b7 który jakoś nie za bardzo mi się podoba z zewnątrz i wewnątrz Jeśli już uda się coś znaleźć to bać się diesla na takie przebiegi? Do pracy mam nieco ponad 1 kilometr więc auto nawet się nie rozgrzeje... Gdzieś wyczytałem, że w dieslsu wystarczy sprawdzać jakiś czujnik odnośnie DPF i można śmiało jeździć - czy ktoś może potwierdzić tą informację? Najbardziej interesuje mnie 2.0 TDI w wersji 170km. Czy jest silnik TFSI który jest w miarę bezawaryjny? |
Autor: | void [ 21.lis.2018 08:23:29 ] |
Tytuł: | Re: Audi do 30-35 tysięcy |
Za 35k to ośka 2,0 TDI lub 1,8 TFSI. W egzemplarzach do X 09' potrafi się uszkodzić napęd olejowy, z kolei ten drugi pochłonie trochę $ na usunięcie poboru oleju. 2,0 TDI CR poza wyżej wymienionym napędem jest godną polecenia opcją. Odnośnie 1,8 wątek niżej viewtopic.php?f=32&t=146600 |
Autor: | Xesty109 [ 21.lis.2018 20:27:23 ] |
Tytuł: | Re: Audi do 30-35 tysięcy |
A jak z eksploatacją tego modelu i kosztem części? Co do 2.0 TDI CR do 2009 roku wystarczy kontrolować imbus zabieraka pompy oleju i raczej z tym silnikiem nic nie powinno się dziać? Rozumiem, że po 2009 roku problem ten został naprawiony i śmiało można brać a co z dpf przy jeździe miejskiej? Opcjonalnie A4 B7 w wersji Sline jakoś mnie przekonało. Jaki silnik benzynowy z opcjonalnym dodaniem gazu dający przyzwoite osiągi? Cięzko będzise znaleźć b7 z mmi navi itd? |
Autor: | void [ 21.lis.2018 21:54:14 ] |
Tytuł: | Re: Audi do 30-35 tysięcy |
Jeżeli dobrze jest utrzymany, wówczas nie powinien sprawiać problemów. Dla prawidłowego DPF trzeba wybrać się w trasę od czasu do czasu. Butowanie w mieście do czerwonego pola nic nie da. Jeżeli B7 to 1,8 T. Porobienie na ~200 KM nie jest trudne. B7 ma RNS-E, grzane stołki, DRL, CLH. |
Autor: | Xesty109 [ 21.lis.2018 22:15:23 ] |
Tytuł: | Re: Audi do 30-35 tysięcy |
void napisał(a): Jeżeli dobrze jest utrzymany, wówczas nie powinien sprawiać problemów. Dla prawidłowego DPF trzeba wybrać się w trasę od czasu do czasu. Butowanie w mieście do czerwonego pola nic nie da. Jeżeli B7 to 1,8 T. Porobienie na ~200 KM nie jest trudne. B7 ma RNS-E, grzane stołki, DRL, CLH. Trasy na spokojnie będe robił raz na tydzien/półtorej po 70km w jedną stronę. Na codzień miasto max około 5-10km w ciągu dnia (z pracy, do pracy, zakupy) |
Autor: | bloku [ 21.lis.2018 22:29:43 ] |
Tytuł: | Re: Audi do 30-35 tysięcy |
Szedłbym w B7 z 1,8T ale na maksymalnym wypasie - Quattro obowiązkowo. Większe pole do wyboru przy Twoim budżecie. Przy B8 będziesz musiał iść na pewne ustępstwa. |
Autor: | Xesty109 [ 21.lis.2018 22:33:32 ] |
Tytuł: | Re: Audi do 30-35 tysięcy |
bloku napisał(a): Szedłbym w B7 z 1,8T ale na maksymalnym wypasie - Quattro obowiązkowo. Większe pole do wyboru przy Twoim budżecie. Przy B8 będziesz musiał iść na pewne ustępstwa. Też właśnie nad tym się zastanawiam. Nie raz trzeba postawić na rozsądek. W b8 strasznie podoba mi się przód: grill i kanciaty zderzak na dole to coś pięknego. B7 s line jeszcze nawet nawet - największy ból tego auta dla mnie to wnętrze bo ciężko o mmi, skóry. Kolor najlepiej biały ale wiadomo, co będzie w lepszym stanie to wybiorę bo do czasu zakupu mam jeszcze kilka solidnych miesięcy |
Autor: | void [ 21.lis.2018 23:28:10 ] |
Tytuł: | Re: Audi do 30-35 tysięcy |
Alternatywą w przypadku braku ciśnienia na 4x4 jest Seat Exeo. Konstrukcyjnie zbliżone do B7, ale okres produkcji to 08'-13' i cenowo znacznie korzystniejsze. |
Autor: | adiaudi [ 22.lis.2018 19:10:37 ] |
Tytuł: | Re: Audi do 30-35 tysięcy |
Exeo. Można trafić na fajne wyposażenie za relatywnie niewielkie pieniądze. |
Autor: | void [ 22.lis.2018 19:42:21 ] |
Tytuł: | Re: Audi do 30-35 tysięcy |
Exeo można wybrać z pośrednim wtryskiem, więc nadaje się do LPG, ale przy tych przelotach mija się z celem. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |