.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi A5 1.8 CJEB wyższy przebieg https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=147181 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | divx00 [ 25.lut.2019 22:49:18 ] |
Tytuł: | Audi A5 1.8 CJEB wyższy przebieg |
Co myślicie o takim przebiegu ? W sumie manual to tu kwestia bezpieczniejsza, rozrzad niby robiony 2 lata temu, ale reszta spraw jak sie ma ? Co myślicie ? ryzyko chlania oleju ? https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a5-sportback-1-8-tfsi-170-km-navi-xenon-pelny-serwis-biala-ID6BI7o1.html#fb35be5e96 |
Autor: | Morgi [ 26.lut.2019 07:32:57 ] |
Tytuł: | Re: Audi A5 1.8 CJEB wyższy przebieg |
Mam 400kkm w A8 i dalej jeździ. W BMW mam 300 kkm i dalej jeździ. |
Autor: | divx00 [ 26.lut.2019 09:54:17 ] |
Tytuł: | Re: Audi A5 1.8 CJEB wyższy przebieg |
Ale ja nie wątpie, że to będzie jeździć, ale mam pytania co do samego silnika CJEB przy takim przebiegu i jakie są ryzyka, odpowiedź trochę z du.., bo nawet pytania czy pojeździ nie było. |
Autor: | mek1 [ 26.lut.2019 12:36:43 ] |
Tytuł: | Re: Audi A5 1.8 CJEB wyższy przebieg |
Morgi, gdzie 400kkm przy współczesnej motoryzacji... 250tys może już się kwalifikować do drugiego remontu na poważnie dopiero od 2013 są te "poprawione" 1.8/2.0 tfsi, a i tak lepione z gównolitu. co do wymiany łańcucha: można jeden łańcuch i napinacz wymienić albo zrobić to dobrze, a opis w ogłoszeniu będzie taki sam: https://www.youtube.com/watch?v=rJOxYJ-QX3E jak dla mnie pchanie się w kłopoty... |
Autor: | Baskecior [ 26.lut.2019 13:05:03 ] |
Tytuł: | Re: Audi A5 1.8 CJEB wyższy przebieg |
Kijem nie dotknąłbym ... |
Autor: | crazylynx [ 28.lut.2019 10:28:30 ] |
Tytuł: | Re: Audi A5 1.8 CJEB wyższy przebieg |
Jeśli lubisz wydawać pieniądze bierz śmiało Samochód miał 65 tys przebiegu +-20. Przez 2 lata wymonilem kpl rozrządu 2500 części z robocizna. Obudowa z termostatem i pompa wody 1000zl uszczelka na korbowym 1000zl czujniki oleju 1200zl. Pozatym kable tam są najgorszej jakości błędy lamp tylnich dosyć często zapalają się przez sniedzenie wtyczek kostek itp. Do tego porządne zarniki 700. Plus masa jakiś takich mniejszych błędów które wyparlem z pamięci w xls mam zapisane że utrzymanie auta w stanie który pozwalał wsiąść i zrobić trasę do Austrii czy Niemiec kosztował średnio 4tys rocznie. 1.8tfsi I brat bliźniak 2.0 tfsi napewno nie są silnikami bezproblemowymi. Wszytsko robiłem na częściach ASO u mojego mechanika. Samochód ciasny w środku. Słaby w mieście jeśli chodzi o parkowanie i widoczność. Także a6 w trasę albo a3 w miasto A4/A5 w sumie nie wiem po co jest. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |