.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

A4 B7/B8
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=147853
Strona 1 z 1

Autor:  kumati [ 10.sie.2019 15:17:16 ]
Tytuł:  A4 B7/B8

Kolejny mój temat na temat a4... Jeżeli silniki 2.0 tdi do 2010r są tak awaryjne to co polecacie?


1.8t strasznie ciężko znaleźć..

a co powiecie na 3.0tdi? jak wychodzą koszty obsługi tego auta? rozrząd, wtryski, zawieszenie czy amortyzatory?

np takie auto:

https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-3 ... c23942a29d

dla mnie jest idealne (ze zdjęć) ma wszystko czego szukam. Kolorowy fis i siedzenia nie skórzane... no i z zewnątrz tez super wygląda :) warto mi jechać i oglądać to auto? a może polecicie coś innego?

napalony byłem tez na to auto:

https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-a ... 978f62a5f8

ale po przeczytaniu żali ludzi na tym forum boje się go... chyba ze ktoś napisze ile kosztowała by wymiana silnika na 1.8t w nim potem...

Autor:  void [ 10.sie.2019 17:20:00 ]
Tytuł:  Re: A4 B7

Od października 2009 r. w B8 wychodziły poprawiony napęd pompy olejowej, we wcześniejszych egzemplarzach wystarczy wymiana zabieraka pompy. Firma Futurum z Rumii specjalizuje się w tym.
W V6 kosztowny może być rozrząd. 1,8 TFSI w B8 miało wadę w postaci poboru oleju 1-2 l / 1000 km.

Szukaj 2,0 TDI quattro, warunek, że podniesiesz budżet.

Mowa o A4 B8, nie B7. Popraw nazwę tematu.

Autor:  kumati [ 10.sie.2019 20:27:48 ]
Tytuł:  Re: A4 B7/B8

Budżet to tak do 30 tyś. Trochę mało jak na B8 wiem... 1.8t z 2010 tez będzie brała olej? bo znalazłem ofertę ale dziwnie długo jest dostępna... A te 2.0 jak bym wymieniał zabierak to jest szansa że się silnik nie sypnie? bo wolał bym b7. Bardziej mi się podobają wnętrza niż w takim B8 no i ręczny jest normalny a nie elektryczny.

Autor:  hubos21 [ 10.sie.2019 21:45:42 ]
Tytuł:  Re: A4 B7/B8

Możesz wymieniać a możesz dać do przerobienia na bardziej wytrzymały

Autor:  void [ 10.sie.2019 21:53:15 ]
Tytuł:  Re: A4 B7/B8

Czy potrzebujesz quattro?
Tak) Szukaj B7 1,8 T
Nie) Szukaj Seata Exeo 2,0 TDI produkcja październik 2009 i młodsze, wcześniej był problem z w/w napędem oleju.

Autor:  kumati [ 10.sie.2019 23:34:59 ]
Tytuł:  Re: A4 B7/B8

Co wy z tymi seatami... Człowiek prosi o pomoc w sprawie audi a wszyscy o jakiś seatach i innych turanach... Audi mi się dużo bardziej podoba w środku. A chyba o to chodzi że kierowcy ma się podobać środek no nie? A nie jak inni że ma być ładny z zewnątrz bo ludzie patrzą... I dzięki Void za aktywność bo widzę że forum śpi czy coś... Gdyby nie to że jestem absty. to bym Cię na browara za to zaprosił :peace:

Autor:  void [ 10.sie.2019 23:48:44 ]
Tytuł:  Re: A4 B7/B8

kumati napisał(a):
Co wy z tymi seatami... Człowiek prosi o pomoc w sprawie audi a wszyscy o jakiś seatach i innych turanach...

Odpowiedziałem Ci, że nie ma sensu pchać się w B7 2,0 TDI w sytuacji gdy nie potrzebujesz quattro. Exeo oferuje to samo z lepszym silnikiem i jako nowszy model zapewne będzie miało dłużej wsparcie w kwestii części.
Zadajesz pytanie, więc udzielam odpowiedzi. Nie musisz się zgadzać z moim zdaniem. :)
kumati napisał(a):
Gdyby nie to że jestem absty. to bym Cię na browara za to zaprosił

Obecnie pracuje nad czymś, więc nie w tym momencie, ale dzięki. :diabel:

Autor:  Grimson [ 11.sie.2019 13:23:05 ]
Tytuł:  Re: A4 B7/B8

Kto jeździł 3.0tdi nawet nie spojrzy na 2.0tdi.

Miałem oba napędy w sumie 3 autach VAG i teraz to tylko 3.0tdi. Warunek - sprawdzić czy na zimnym silniku przy odpaleniu nie grzechocze rozrząd przez 1-2 sekundy, jeśli tak się dzieje to hydrauliczne napinacze już się kończą, a jest to ostatni dzwonek przed grubszymi naprawami.

Autor:  kumati [ 11.sie.2019 13:32:29 ]
Tytuł:  Re: A4 B7/B8

Ale po wymianie rozrządu ( jakieś 5-10 tyś) takie autko powinno zrobić kolejne 250 tys km? Jeżeli tak to pojechał bym zobaczyć to a4 w 3.0... bo jak mam kupić bene i lać na 1000km jeszcze 2l oleju to taka inwestycja raczej nie ma sensu. ogólnie naczytałem się o każdym silniku czegoś złego... A jak coś się poleca ( a6c6 po 2008) to kosztuje 40tys albo nie ma tego na rynku.

Autor:  hubos21 [ 11.sie.2019 14:28:57 ]
Tytuł:  Re: A4 B7/B8

kumati napisał(a):
Ale po wymianie rozrządu ( jakieś 5-10 tyś) takie autko powinno zrobić kolejne 250 tys km? Jeżeli tak to pojechał bym zobaczyć to a4 w 3.0... bo jak mam kupić bene i lać na 1000km jeszcze 2l oleju to taka inwestycja raczej nie ma sensu. ogólnie naczytałem się o każdym silniku czegoś złego... A jak coś się poleca ( a6c6 po 2008) to kosztuje 40tys albo nie ma tego na rynku.


Ten 2008r w przypadku C6 to jest jeden wielki mit i opowieści Andersenów, nic nie poprawiali bo dalej rozrządy w C7 i D4 trzeba robić, nie wiem jak w najnowszych to wygląda, jedynie co ciekawe w przypadku rozrządu to w kartonikach FEBI są oryginały ze startymi znaczkami Audi, nie wiem czy wszystkie takie są ale są

Autor:  kumati [ 11.sie.2019 14:38:12 ]
Tytuł:  Re: A4 B7/B8

To ja już się w tym wszystkim gubię xD Raz piszą że brać po 2008 bo są napinacze poprawione a potem ze to mit xD Chyba lepiej jeździć rowerem bo każdy silnik jest be i fe i ogólnie... Mechanik jak mi zaczynał opowiadać jaki samochód kupić to mi sie spać zachciało... Merc nie bo rdza Audi nie bo drogie części i awaryjne silniki... a BMW to wszystko... Najlepiej weź pan Passata bo to takie audi ale mniej sie psuje :diabel2: Zostaje rower i autobus :)

Autor:  hubos21 [ 11.sie.2019 14:41:53 ]
Tytuł:  Re: A4 B7/B8

Elektryczną hulajnogę

Nie ma jakiejś B7 2.0 z zajechanym motorem, kup za odpowiednio niższą kasę i wsadź słupek bezproblemowy pod osprzęt i święty spokój

Autor:  void [ 11.sie.2019 15:19:49 ]
Tytuł:  Re: A4 B7/B8

https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-a ... C6ogH.html 2,0 zrobione na AVF. Jest B7 Quattro i mieści się w Twoim budżecie.

Autor:  kumati [ 11.sie.2019 16:12:36 ]
Tytuł:  Re: A4 B7/B8

Super auto z z kilkoma wizualnymi bublami. gdyby nie to że mam tam ok 550-600km to juz bym jechał...

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/