.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A4 B7/B8 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=147853 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kumati [ 10.sie.2019 15:17:16 ] |
Tytuł: | A4 B7/B8 |
Kolejny mój temat na temat a4... Jeżeli silniki 2.0 tdi do 2010r są tak awaryjne to co polecacie? 1.8t strasznie ciężko znaleźć.. a co powiecie na 3.0tdi? jak wychodzą koszty obsługi tego auta? rozrząd, wtryski, zawieszenie czy amortyzatory? np takie auto: https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-3 ... c23942a29d dla mnie jest idealne (ze zdjęć) ma wszystko czego szukam. Kolorowy fis i siedzenia nie skórzane... no i z zewnątrz tez super wygląda warto mi jechać i oglądać to auto? a może polecicie coś innego? napalony byłem tez na to auto: https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-a ... 978f62a5f8 ale po przeczytaniu żali ludzi na tym forum boje się go... chyba ze ktoś napisze ile kosztowała by wymiana silnika na 1.8t w nim potem... |
Autor: | void [ 10.sie.2019 17:20:00 ] |
Tytuł: | Re: A4 B7 |
Od października 2009 r. w B8 wychodziły poprawiony napęd pompy olejowej, we wcześniejszych egzemplarzach wystarczy wymiana zabieraka pompy. Firma Futurum z Rumii specjalizuje się w tym. W V6 kosztowny może być rozrząd. 1,8 TFSI w B8 miało wadę w postaci poboru oleju 1-2 l / 1000 km. Szukaj 2,0 TDI quattro, warunek, że podniesiesz budżet. Mowa o A4 B8, nie B7. Popraw nazwę tematu. |
Autor: | kumati [ 10.sie.2019 20:27:48 ] |
Tytuł: | Re: A4 B7/B8 |
Budżet to tak do 30 tyś. Trochę mało jak na B8 wiem... 1.8t z 2010 tez będzie brała olej? bo znalazłem ofertę ale dziwnie długo jest dostępna... A te 2.0 jak bym wymieniał zabierak to jest szansa że się silnik nie sypnie? bo wolał bym b7. Bardziej mi się podobają wnętrza niż w takim B8 no i ręczny jest normalny a nie elektryczny. |
Autor: | hubos21 [ 10.sie.2019 21:45:42 ] |
Tytuł: | Re: A4 B7/B8 |
Możesz wymieniać a możesz dać do przerobienia na bardziej wytrzymały |
Autor: | void [ 10.sie.2019 21:53:15 ] |
Tytuł: | Re: A4 B7/B8 |
Czy potrzebujesz quattro? Tak) Szukaj B7 1,8 T Nie) Szukaj Seata Exeo 2,0 TDI produkcja październik 2009 i młodsze, wcześniej był problem z w/w napędem oleju. |
Autor: | kumati [ 10.sie.2019 23:34:59 ] |
Tytuł: | Re: A4 B7/B8 |
Co wy z tymi seatami... Człowiek prosi o pomoc w sprawie audi a wszyscy o jakiś seatach i innych turanach... Audi mi się dużo bardziej podoba w środku. A chyba o to chodzi że kierowcy ma się podobać środek no nie? A nie jak inni że ma być ładny z zewnątrz bo ludzie patrzą... I dzięki Void za aktywność bo widzę że forum śpi czy coś... Gdyby nie to że jestem absty. to bym Cię na browara za to zaprosił |
Autor: | void [ 10.sie.2019 23:48:44 ] |
Tytuł: | Re: A4 B7/B8 |
kumati napisał(a): Co wy z tymi seatami... Człowiek prosi o pomoc w sprawie audi a wszyscy o jakiś seatach i innych turanach... Odpowiedziałem Ci, że nie ma sensu pchać się w B7 2,0 TDI w sytuacji gdy nie potrzebujesz quattro. Exeo oferuje to samo z lepszym silnikiem i jako nowszy model zapewne będzie miało dłużej wsparcie w kwestii części. Zadajesz pytanie, więc udzielam odpowiedzi. Nie musisz się zgadzać z moim zdaniem. kumati napisał(a): Gdyby nie to że jestem absty. to bym Cię na browara za to zaprosił Obecnie pracuje nad czymś, więc nie w tym momencie, ale dzięki. |
Autor: | Grimson [ 11.sie.2019 13:23:05 ] |
Tytuł: | Re: A4 B7/B8 |
Kto jeździł 3.0tdi nawet nie spojrzy na 2.0tdi. Miałem oba napędy w sumie 3 autach VAG i teraz to tylko 3.0tdi. Warunek - sprawdzić czy na zimnym silniku przy odpaleniu nie grzechocze rozrząd przez 1-2 sekundy, jeśli tak się dzieje to hydrauliczne napinacze już się kończą, a jest to ostatni dzwonek przed grubszymi naprawami. |
Autor: | kumati [ 11.sie.2019 13:32:29 ] |
Tytuł: | Re: A4 B7/B8 |
Ale po wymianie rozrządu ( jakieś 5-10 tyś) takie autko powinno zrobić kolejne 250 tys km? Jeżeli tak to pojechał bym zobaczyć to a4 w 3.0... bo jak mam kupić bene i lać na 1000km jeszcze 2l oleju to taka inwestycja raczej nie ma sensu. ogólnie naczytałem się o każdym silniku czegoś złego... A jak coś się poleca ( a6c6 po 2008) to kosztuje 40tys albo nie ma tego na rynku. |
Autor: | hubos21 [ 11.sie.2019 14:28:57 ] |
Tytuł: | Re: A4 B7/B8 |
kumati napisał(a): Ale po wymianie rozrządu ( jakieś 5-10 tyś) takie autko powinno zrobić kolejne 250 tys km? Jeżeli tak to pojechał bym zobaczyć to a4 w 3.0... bo jak mam kupić bene i lać na 1000km jeszcze 2l oleju to taka inwestycja raczej nie ma sensu. ogólnie naczytałem się o każdym silniku czegoś złego... A jak coś się poleca ( a6c6 po 2008) to kosztuje 40tys albo nie ma tego na rynku. Ten 2008r w przypadku C6 to jest jeden wielki mit i opowieści Andersenów, nic nie poprawiali bo dalej rozrządy w C7 i D4 trzeba robić, nie wiem jak w najnowszych to wygląda, jedynie co ciekawe w przypadku rozrządu to w kartonikach FEBI są oryginały ze startymi znaczkami Audi, nie wiem czy wszystkie takie są ale są |
Autor: | kumati [ 11.sie.2019 14:38:12 ] |
Tytuł: | Re: A4 B7/B8 |
To ja już się w tym wszystkim gubię xD Raz piszą że brać po 2008 bo są napinacze poprawione a potem ze to mit xD Chyba lepiej jeździć rowerem bo każdy silnik jest be i fe i ogólnie... Mechanik jak mi zaczynał opowiadać jaki samochód kupić to mi sie spać zachciało... Merc nie bo rdza Audi nie bo drogie części i awaryjne silniki... a BMW to wszystko... Najlepiej weź pan Passata bo to takie audi ale mniej sie psuje Zostaje rower i autobus |
Autor: | hubos21 [ 11.sie.2019 14:41:53 ] |
Tytuł: | Re: A4 B7/B8 |
Elektryczną hulajnogę Nie ma jakiejś B7 2.0 z zajechanym motorem, kup za odpowiednio niższą kasę i wsadź słupek bezproblemowy pod osprzęt i święty spokój |
Autor: | void [ 11.sie.2019 15:19:49 ] |
Tytuł: | Re: A4 B7/B8 |
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-a ... C6ogH.html 2,0 zrobione na AVF. Jest B7 Quattro i mieści się w Twoim budżecie. |
Autor: | kumati [ 11.sie.2019 16:12:36 ] |
Tytuł: | Re: A4 B7/B8 |
Super auto z z kilkoma wizualnymi bublami. gdyby nie to że mam tam ok 550-600km to juz bym jechał... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |