Skrzynia: siedzi tam Tiptronik, pancerne ustrojstwo i ciężkie do zajechania. Jeśli olej+filtr był regularnie wymieniany, to skrzynia jeszcze popracuje.
Napęd: przejechałem 120 tys km 2.5 TDI V6 150p i złego słowa nie powiem o tej jednostce, no może poza tym, że jest paliwożerna vs 1.9TDI. W tym Audi siedzi 180PS a więc kod AKE [piszę z pamięci]. Podstawa przy silniku 2.5 TDI V6 to diagnostyka napędu przed zakupem, ja tak zrobiłem i cieszyłem się bezawaryjną jazdą.
Pneumatyka: jak przy napędzie, dobra diagnostyka i można spać w miarę spokojnie.
_________________ BMW X1 1,5 136PS - jest BMW X3 3.0d 218PS - był Touareg 3.0TDI - był Audi A6 C6 3.0TDI quattro + tip - był Passat B6 2.0TDI Sportline + DSG - był Skoda Octavia I 1.9TDI 90PS - był Golf IV 1.6 SKL? + LPG - był Passat B5FL 2.5TDI AKN - był Golf III 1.8AAM? + LPG - był
|