Który rok ? pre-FL nigdy jakoś nagminnie się nie psuły, akurat nie trzymają mocy, żrą olej (po tylu latach i przebiegu) i nękają je co chwilę jakieś nowe wycieki. Głównie wszystko za sprawą wieku.
Czujnik wału z wiązką, przepływomierz, cewki, moduły, moduł tempomatu i manetka (tu zazwyczaj wystarczy przeczyścić, a moduł wrzuć z Sharana) to są takie z typowych rzeczy.
Gnić tam mogą jedynie sanki silnika (ale jak ktoś olewał wycieki to pewnie zakonserwowane
przez olej) i pasy trzymające zbiornik paliwa, z dołu inne tego typu pierdoły to np też oczka przez które prowadzone sa link ii tp pierdoły. Reszta cała buda alu. Zawias typowy wielowahacz. Pod spodem jeszcze ta skrzynka z masami i plusem może się rozpaść z racji wieku i unieruchomić samochód.
Skrzynia biegów, 4HP trwalsza, ale.. ciężko już o części dla niej z ZFa, 5HP ma dupiato zestopniowywane te biegi, nie jest już tak trwała, także tu kupisz albo przed, albo już po remoncie (remont w PL mało kto Ci zrobi od początku do końca bo to koszt w granicach 10k PLN, więc zazwyczaj robione po łebkach, byleby wytrzymało gwarancje, albo limit km). Manual v V8 dostępny fabrycznie tylko w S8. A8 z manualem to zazwyczaj swap zrobiony z 2.5 TDI (skrzynia inaczej zestopniowana niż Getrag z eSy).
Generalnie polecam zajrzeć na a8team i poczytać. To są stare samochody, które można kupić "za gorsze", zwłaszcza z 3.7 w ośce, ale.. skarbonki bez dna