.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.gru.2024 10:10:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2.2 T 20V
PostNapisane: 26.lut.2004 17:50:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Szukałem w archiwum ale wiele nie znalazłem, więc zwracam sie z prośbą do wszystkich zorientowanych w temacie 2.2T 20V.
W niedziele jade oblukać S2 więc, czego mam szukać i gdzie szperać. Blacharką sie nie martwie bo podołam, martwi mnie troszke mechanika, głównie dotot z dmuchawką. Co, jak i gdzie łape wsadzić?
Na desce na kompie pokazuje ciśnienie doładowania, jak tę funkcje przywołać.
Mysle że i tak wstępnie sam oblukam, a potem kogoś zabiore by sie w bagno nie wpierdzielić. Więc w miare możliwości poradźcie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2004 18:31:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
http://www.forum.streetracing.pl/viewto ... sc&start=0

http://www.forum.streetracing.pl/viewto ... sc&start=0

http://www.forum.streetracing.pl/viewtopic.php?t=2047

a resztę usłyszysz od Hansa pewno ;)

sprawdź ciśnienie oleju na rozgrz silniku nie może spaść poniżej 1.9 - 2.0 bara (wskaźniki lubią zawyżać ;) )

no i sprawdź jak jeździ, czy nie strzela nie szarpie, i generalnie powinna dużo lepiej się zbierać od 2.8 , jeżeli nie, to znaczy że zajeżdżone. Sprawdź od kiedy turbo wciska. jak od 2000 to ok. jak wyżej to doopa.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2004 20:28:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
Hehe - ja to wiem teraz na 100% - przed kupnem takiego autka bym podjechał do Korasia lub Niedźwiadka - inaczej sie nie da - -samamemu niewiele sprawdzisz, bo temat jest naprawde mocno złożony :)

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2004 20:36:10 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
Jakby tak wszyscy chcieli jezdzic do Korasia lub Niedzwiadka to te auta by sie naprawde dlugo sprzedawaly :peace:

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2004 21:13:52 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
ja tam sie na tych silnikach nie znam ... ale jedno wiem napewno ... silnik musi miec kompletny i oryginalny osprzet ... wszelkie zmiany , druciarstwo i prowizorki to oznaka zaniedbania tego auta i napewno przyczyniac sie to bedzie do spadku osiagow tego auta a co za tym idzie dewaastacji auta ... warto zwrocic uwage na takie podstawowe sprawy jak cisnienie sprezania , stan elementow gumowych ukladu dolotowego , jak sie da to odkrecic waz za turbina i sprawdzic czy na sciankach nie ma oleju ... ale najprosciej jest przejechac sie tym autem z osoba ktora juz wczesniej jezdzila 2.2T 20V sprawdzic przyspieszenie .... charakterystyczne dla palowanych quattro stuki w tylnim moscie i wale ...jezeli nikt o to nie dba to stuka ...jezeli sa regularnie smarowane przeguby to takowych stukow nie ma ... napewno jednak nic z tego powodu sie nie rozleci ... inna sprawa to wycieki ... jezeli sa wycieki z mostu lub skrzyni przy polosiach badz wale to koniecznie sprawdzic poziom i czy przy wyzszych predkosciahc nic nie wyje ani nie huczy czy szumi .... sprzegielko warto sprzwdzic czy nie szarpie przy wolnym puszczaniu ... przyczyna ... przegrzany docisk ... a reszte to jak w kzdym aucie ... a i tak o polowie rzeczy zapomnisz :D ... najlepiej jechac ogladac auto w jak najwiecej osob ... wtedy jest wiecej oczu ktore szukaja dziury w calym :)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: