.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
2.2 T 20V https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=3324 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | wowo [ 26.lut.2004 17:50:43 ] |
Tytuł: | 2.2 T 20V |
Szukałem w archiwum ale wiele nie znalazłem, więc zwracam sie z prośbą do wszystkich zorientowanych w temacie 2.2T 20V. W niedziele jade oblukać S2 więc, czego mam szukać i gdzie szperać. Blacharką sie nie martwie bo podołam, martwi mnie troszke mechanika, głównie dotot z dmuchawką. Co, jak i gdzie łape wsadzić? Na desce na kompie pokazuje ciśnienie doładowania, jak tę funkcje przywołać. Mysle że i tak wstępnie sam oblukam, a potem kogoś zabiore by sie w bagno nie wpierdzielić. Więc w miare możliwości poradźcie. |
Autor: | Leo [ 26.lut.2004 18:31:25 ] |
Tytuł: | |
http://www.forum.streetracing.pl/viewto ... sc&start=0 http://www.forum.streetracing.pl/viewto ... sc&start=0 http://www.forum.streetracing.pl/viewtopic.php?t=2047 a resztę usłyszysz od Hansa pewno sprawdź ciśnienie oleju na rozgrz silniku nie może spaść poniżej 1.9 - 2.0 bara (wskaźniki lubią zawyżać ) no i sprawdź jak jeździ, czy nie strzela nie szarpie, i generalnie powinna dużo lepiej się zbierać od 2.8 , jeżeli nie, to znaczy że zajeżdżone. Sprawdź od kiedy turbo wciska. jak od 2000 to ok. jak wyżej to doopa. |
Autor: | Ataman70 [ 26.lut.2004 20:28:19 ] |
Tytuł: | |
Hehe - ja to wiem teraz na 100% - przed kupnem takiego autka bym podjechał do Korasia lub Niedźwiadka - inaczej sie nie da - -samamemu niewiele sprawdzisz, bo temat jest naprawde mocno złożony |
Autor: | necro [ 26.lut.2004 20:36:10 ] |
Tytuł: | |
Jakby tak wszyscy chcieli jezdzic do Korasia lub Niedzwiadka to te auta by sie naprawde dlugo sprzedawaly |
Autor: | hans [ 26.lut.2004 21:13:52 ] |
Tytuł: | |
ja tam sie na tych silnikach nie znam ... ale jedno wiem napewno ... silnik musi miec kompletny i oryginalny osprzet ... wszelkie zmiany , druciarstwo i prowizorki to oznaka zaniedbania tego auta i napewno przyczyniac sie to bedzie do spadku osiagow tego auta a co za tym idzie dewaastacji auta ... warto zwrocic uwage na takie podstawowe sprawy jak cisnienie sprezania , stan elementow gumowych ukladu dolotowego , jak sie da to odkrecic waz za turbina i sprawdzic czy na sciankach nie ma oleju ... ale najprosciej jest przejechac sie tym autem z osoba ktora juz wczesniej jezdzila 2.2T 20V sprawdzic przyspieszenie .... charakterystyczne dla palowanych quattro stuki w tylnim moscie i wale ...jezeli nikt o to nie dba to stuka ...jezeli sa regularnie smarowane przeguby to takowych stukow nie ma ... napewno jednak nic z tego powodu sie nie rozleci ... inna sprawa to wycieki ... jezeli sa wycieki z mostu lub skrzyni przy polosiach badz wale to koniecznie sprawdzic poziom i czy przy wyzszych predkosciahc nic nie wyje ani nie huczy czy szumi .... sprzegielko warto sprzwdzic czy nie szarpie przy wolnym puszczaniu ... przyczyna ... przegrzany docisk ... a reszte to jak w kzdym aucie ... a i tak o polowie rzeczy zapomnisz ... najlepiej jechac ogladac auto w jak najwiecej osob ... wtedy jest wiecej oczu ktore szukaja dziury w calym |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |