.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

2.2 T 20V
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=3324
Strona 1 z 1

Autor:  wowo [ 26.lut.2004 17:50:43 ]
Tytuł:  2.2 T 20V

Szukałem w archiwum ale wiele nie znalazłem, więc zwracam sie z prośbą do wszystkich zorientowanych w temacie 2.2T 20V.
W niedziele jade oblukać S2 więc, czego mam szukać i gdzie szperać. Blacharką sie nie martwie bo podołam, martwi mnie troszke mechanika, głównie dotot z dmuchawką. Co, jak i gdzie łape wsadzić?
Na desce na kompie pokazuje ciśnienie doładowania, jak tę funkcje przywołać.
Mysle że i tak wstępnie sam oblukam, a potem kogoś zabiore by sie w bagno nie wpierdzielić. Więc w miare możliwości poradźcie.

Autor:  Leo [ 26.lut.2004 18:31:25 ]
Tytuł: 

http://www.forum.streetracing.pl/viewto ... sc&start=0

http://www.forum.streetracing.pl/viewto ... sc&start=0

http://www.forum.streetracing.pl/viewtopic.php?t=2047

a resztę usłyszysz od Hansa pewno ;)

sprawdź ciśnienie oleju na rozgrz silniku nie może spaść poniżej 1.9 - 2.0 bara (wskaźniki lubią zawyżać ;) )

no i sprawdź jak jeździ, czy nie strzela nie szarpie, i generalnie powinna dużo lepiej się zbierać od 2.8 , jeżeli nie, to znaczy że zajeżdżone. Sprawdź od kiedy turbo wciska. jak od 2000 to ok. jak wyżej to doopa.

Autor:  Ataman70 [ 26.lut.2004 20:28:19 ]
Tytuł: 

Hehe - ja to wiem teraz na 100% - przed kupnem takiego autka bym podjechał do Korasia lub Niedźwiadka - inaczej sie nie da - -samamemu niewiele sprawdzisz, bo temat jest naprawde mocno złożony :)

Autor:  necro [ 26.lut.2004 20:36:10 ]
Tytuł: 

Jakby tak wszyscy chcieli jezdzic do Korasia lub Niedzwiadka to te auta by sie naprawde dlugo sprzedawaly :peace:

Autor:  hans [ 26.lut.2004 21:13:52 ]
Tytuł: 

ja tam sie na tych silnikach nie znam ... ale jedno wiem napewno ... silnik musi miec kompletny i oryginalny osprzet ... wszelkie zmiany , druciarstwo i prowizorki to oznaka zaniedbania tego auta i napewno przyczyniac sie to bedzie do spadku osiagow tego auta a co za tym idzie dewaastacji auta ... warto zwrocic uwage na takie podstawowe sprawy jak cisnienie sprezania , stan elementow gumowych ukladu dolotowego , jak sie da to odkrecic waz za turbina i sprawdzic czy na sciankach nie ma oleju ... ale najprosciej jest przejechac sie tym autem z osoba ktora juz wczesniej jezdzila 2.2T 20V sprawdzic przyspieszenie .... charakterystyczne dla palowanych quattro stuki w tylnim moscie i wale ...jezeli nikt o to nie dba to stuka ...jezeli sa regularnie smarowane przeguby to takowych stukow nie ma ... napewno jednak nic z tego powodu sie nie rozleci ... inna sprawa to wycieki ... jezeli sa wycieki z mostu lub skrzyni przy polosiach badz wale to koniecznie sprawdzic poziom i czy przy wyzszych predkosciahc nic nie wyje ani nie huczy czy szumi .... sprzegielko warto sprzwdzic czy nie szarpie przy wolnym puszczaniu ... przyczyna ... przegrzany docisk ... a reszte to jak w kzdym aucie ... a i tak o polowie rzeczy zapomnisz :D ... najlepiej jechac ogladac auto w jak najwiecej osob ... wtedy jest wiecej oczu ktore szukaja dziury w calym :)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/