.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Co wybrac 2.310V/ 2.320V / 2.8 jesli mysli sie o gazie? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=4197 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | eden [ 11.kwi.2004 15:06:31 ] |
Tytuł: | Co wybrac 2.310V/ 2.320V / 2.8 jesli mysli sie o gazie? |
Czesc Chce kupi quattro z jendym z tych silnikow 2.3 10V/ 2.3 20V / 2.8! Moc juz nie gra takiej roli dla mnie gdyz nawet te 136ps mi wystarczaja. Barrzdiej bede patrzyl przy zakupie pod katem gazu ( ile mnie wyiesie dobra instalacja abym bezproblemowo sobie jezdil). Nie kupie raczej auta za 18tys i wpakuje SGI za 5tys. Co byscie mi w tej sytuacji poradzili jezeli bede raczej zakladam zwykly gaz! A np jezeli zdecydowalbym sie na SGi (bardzo male szanse) to ktory slnik? |
Autor: | Leo [ 11.kwi.2004 15:11:35 ] |
Tytuł: | |
2.3 10v plus gaz chyba będzie najtańszą alternatywą i w dodatku przećwiczoną przez wielu. |
Autor: | MariuszD [ 11.kwi.2004 15:17:56 ] |
Tytuł: | |
2,3 20V z racji duzego zapotzrebowania na powietzre bardzo dostanie po dupie przez mikser - szkoda go tak zmulac - ja tez tak mam w swoim 16V i mysle juz nad wtyskiem. |
Autor: | eden [ 12.kwi.2004 12:49:45 ] |
Tytuł: | |
Wyczytalem gdzies na forum ze 2.3 ma maechaniczny wtrysk i ciezko jest zagazowac?!? a znowu ze 2.8 ma lelektroniczny i jest latwo?!? Pytanie tylko co i ile bedzie mnie to kosztowalo? Mam sie nastawic: ze jak kupuje 2.3 to spokojnie zamkne sie w sumie 2000 za gaz (jaki bedzie najlepszy?)? A jak kupie 2.8 to bede muisal zalozyc tylko sgi za 5000? Dobrze rozumuje? |
Autor: | juziooo [ 12.kwi.2004 20:48:24 ] |
Tytuł: | |
witaj skoro mowisz ze 136 ps ci wystarczy no wiec po co mowic o reszcie 2,3 10V ma mechaninczy wtrysk, ale nie jest problem w zagazowaniu go problem pojawia sie podczas strzałow gazu w kolektor dolotowy ale jak bedziesz mial automat czyli zapalanie na benzynce i pozniej gaz to nie bedzie to wystepowalo w mech. wtrysku trzeba tylko dbac o to zeby bylo dobre paliwko w baku, co jakis czas jechac przejechac sie na paliwie i tyle pozdrawiam |
Autor: | eden [ 13.kwi.2004 11:13:46 ] |
Tytuł: | |
mowie o reszcie bo jak sie np. trafi fajne autko i bedzie mialo silik 2.8 (moze sie skusze:D) to chce wiedziec co mnie pozniej czeka? i ile mnie pozniej zagazowanie wyniesie i jakie beda z tym problemy?!? teraz jest np. takie audi w rzeszowie do sprzedania z 2.8 wiec z instalacja do obu wersji nie bedzie problemu tylko chodzi o cene? przy 2.8 z jakim kosztem trza sie liczyc? |
Autor: | MariuszD [ 13.kwi.2004 14:14:01 ] |
Tytuł: | |
eden napisał(a): mowie o reszcie bo jak sie np. trafi fajne autko i bedzie mialo silik 2.8 (moze sie skusze:D) to chce wiedziec co mnie pozniej czeka? i ile mnie pozniej zagazowanie wyniesie i jakie beda z tym problemy?!?
teraz jest np. takie audi w rzeszowie do sprzedania z 2.8 wiec z instalacja do obu wersji nie bedzie problemu tylko chodzi o cene? przy 2.8 z jakim kosztem trza sie liczyc? eden dzkoda do tego silnika wkladac zwykla instalke. koledzy maja takie silniki i wiekszosz z nich juz jezdzi na wtrysku (Szost, Hans, mq, Miki, Wowo, Kubia mial w Cupecie itd...). Juz zostaw 2,3 10V jest najlepsza opcja do zagazowania. Pozsluchaj kolegow ktorzy przez to przechodzili. Po co Ameryke znowu odkrywac?! Sam nie dawno ogladalem C4 (bo chce kupic) 2,8 quattro i co - na zwyklym gazie, kolektor klejony - jak to wyglada. Zastanow sie dobrze. Wiem ze sa okazjie a wtedy tez trzeba myslec i wziac wszystkie za i przeciw. A jak jest okazja to jest tanio wiec stac cie bedzie na wtrysk. A 2,3 20V i 2,8 az sie prosi o wtrysk. A tego na pewno nie pozalujesz. Tyle ode mnie. Pozdrowiam kolege. |
Autor: | michu [ 13.kwi.2004 14:34:52 ] |
Tytuł: | |
mq nie jezdzi na wtrysku mariusz. on w ogole nie jezdzi na gazie... o ile pamietam (bo mu sie nie chce) |
Autor: | eden [ 13.kwi.2004 20:08:45 ] |
Tytuł: | |
spoko nie kupie fajnego autka i pozniej go zalatwie dupowata instalacja gazowa!!! dlatego sie wlasnie Was pytam ile bede musial wylozcy na gaz przy: 2.3 10V ? a ile przy 2.3 20V i 2.8? Wole to wiedziec teraz i byc nastawiony na odpowiedni koszt! |
Autor: | Wuja [ 13.kwi.2004 20:32:46 ] |
Tytuł: | |
Nie rozumiem o co dokladnie pytasz ... poszukaj w necie ile kosztuje instalka II gen do silnika z pelnym wtryskiem, ile kosztuje SGI do 5 i 6 cylindrow i gotowe ... albo zadzwon do gaziarza to ci szybciej powie ... |
Autor: | J@rek [ 13.kwi.2004 20:51:36 ] |
Tytuł: | |
Moje 2.8 na zwykłej instalce jak narazie chodzi bezproblemowo koszt to 1400 pln bez buti (miałem swoją), oczywiście instalka z kompem. Duże znaczenie ma to, kto tą instalkę będzie montował.Wcześniejsze 2.6 nie chciało na zwykłej chodzić. Pozdrawiam J@rek |
Autor: | marek [ 13.kwi.2004 21:45:43 ] |
Tytuł: | |
Witam, przy obecnej cenie paliwka nic dziwnego ze gaz .... szkoda ze tak jest bo traci sie to co zaoferowała firma wypuszczając te motorki... Jezeli chciałbyś kupić auto to najlepszym rozwiązaniem byłaby instalacja wtrysku ... w 2,3 10v dużo stracisz (sam mikser...) do tego stabilność.... , w 2,8 powiedziałbym ze stracisz jeszcze więcej , 20v nieznam... |
Autor: | mq [ 14.kwi.2004 13:56:10 ] |
Tytuł: | |
Ja mam instalke II generacji i czasem na trasie smigam na gazie - ale niezbyt czesto ... na bezynie jakos lepiej jezdzi a nie paliznowu tak duzo (kupilem juz zagazowany bo pewnie sam to bym go nie zakladal) |
Autor: | eden [ 14.kwi.2004 21:37:37 ] |
Tytuł: | |
przy mojej jedzie to bedzie mi palil z 15l benzyny na 100km (obecnie mam 1.9tdi i mi pali 7) - dlatego musze miec gaz bo inaczej majatek wydam na benzyne! Mq napisal: Cytuj: Ja mam instalke II generacji i czasem na trasie smigam na gazie - ale niezbyt czesto ... na bezynie jakos lepiej jezdzi...
a jakies masz problemy? duzo ludzi pisze na forum ze do 2.3 przy II instalacji jest spox!?! |
Autor: | MariuszD [ 14.kwi.2004 22:51:52 ] |
Tytuł: | |
eden napisał(a): przy mojej jedzie to bedzie mi palil z 15l benzyny na 100km (obecnie mam 1.9tdi i mi pali 7) - dlatego musze miec gaz bo inaczej majatek wydam na benzyne!
Mq napisal: Cytuj: Ja mam instalke II generacji i czasem na trasie smigam na gazie - ale niezbyt czesto ... na bezynie jakos lepiej jezdzi... a jakies masz problemy? duzo ludzi pisze na forum ze do 2.3 przy II instalacji jest spox!?! ale mq ma 2,8 quattro. |
Autor: | wowo [ 15.kwi.2004 07:27:53 ] |
Tytuł: | |
Ja mam 2.8 w kupecie i gaz na mieszalniku z ko0mpem, emulatorsmi etc. Powiem tak. Przez jakieś 6 miesięcy byłem zadowolony, żadnych kłopotów. Teraz juz nigdy nie założe gazu na mieszalniku. Tylko wtrysk. Autko raz jeździ spox innym sie toczy ze az wstyd. Nikt nie może tego wyregulować. Poza tym na PB tez wigorek jest odebrany bo mikserek strasznie dolot przewęża. Właśnie niedawno go rozebrałem i szoku doznałem Tak więc jakiekolwiek autko będe miał to już tylko wtryska wstawie. |
Autor: | eden [ 16.kwi.2004 16:03:20 ] |
Tytuł: | |
wiem juz o tym ze do 2.8 musialbym zakladac tylko sgi ale do 2.3 chyba w zupelnosci wystarczy zwylka instalka |
Autor: | Wuja [ 17.kwi.2004 13:11:15 ] |
Tytuł: | |
z kompikiem i jazda ... nic mu sie nie stanie. Rzeczjasna troche straci na tym zabiegu, ale ja osobiscie nic wiecej bym do niego nie ladowal. |
Autor: | sebi2 [ 20.cze.2004 20:32:37 ] |
Tytuł: | Re: Co wybrac 2.310V/ 2.320V / 2.8 jesli mysli sie o gazie? |
eden napisał(a): Czesc
Chce kupi quattro z jendym z tych silnikow 2.3 10V/ 2.3 20V / 2.8! Moc juz nie gra takiej roli dla mnie gdyz nawet te 136ps mi wystarczaja. Barrzdiej bede patrzyl przy zakupie pod katem gazu ( ile mnie wyiesie dobra instalacja abym bezproblemowo sobie jezdil). Nie kupie raczej auta za 18tys i wpakuje SGI za 5tys. Co byscie mi w tej sytuacji poradzili jezeli bede raczej zakladam zwykly gaz! A np jezeli zdecydowalbym sie na SGi (bardzo male szanse) to ktory slnik? Jestem teraz w podobnej sytuacji,ale biore też pod uwage silnik 2.0.Jestem ciekawy czy juz coś kupiłeś.Jezeli tak to z jakim motorem i jak ą instalację gazową wybrałeś?Jak sie na niej jeżdzi. Generalnie dostrzegam że instalacja na mikserze to same problemy ,wtrysk to jazda. |
Autor: | eden [ 20.cze.2004 22:29:45 ] |
Tytuł: | |
elo jeszcze nic nie kupilem ale jezdzilem jadna coupe 2.3 20V na mikserze i jak dla mnie to slabe to jest do takiej fury! naprawde jezeli myslisz o quattro to 2.3 10V to totalne minimu - auto jest strasznie ciezkie i aby je rozpedzic muszisz miec troche koni pod maska. Porazka pozniej bedzie jak nie bedziesz mogl wyprzedzic takiego golfika dizla. A jak decydujesz sie juz na sgi (tez chyba tak zrobie) to tylko 2.8 takie jest moje zdanie |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |