.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[A4 B5 1.8T] Szukam informacji i porad. https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=47736 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Aston Martin Lagonda [ 15.paź.2006 12:07:48 ] |
Tytuł: | [A4 B5 1.8T] Szukam informacji i porad. |
Mam możliwość kupienia A4 B5 Sedan z silnikiem 1.8T. Czy warto w ogóle się za czymś takim oglądać? Jakie są wady i zalety tego silnika? Oraz ile mniej więcej pije benzyny? |
Autor: | Hugo [ 15.paź.2006 12:18:11 ] |
Tytuł: | |
Jak najbardziej warto.Super silniczek , a w połączeniu z quattro to już kozak.Na trasie lecąc do 140 palił mi 8,5l , a po mieście trzeba się spodziewać spalania na poziomie 12-13l , a jak się będzie bardzo cisnęło to potrafi wciągnąć i 15l |
Autor: | bezduszny [ 15.paź.2006 12:28:01 ] |
Tytuł: | |
Bardzo udana jednostka, swietnie się kręci i podatna na mody. Spalanie w zależności od tego jak ciśniesz. W trasie licz około 7,5-9,0 miasto około 11 z normalną jazdą. |
Autor: | Aston Martin Lagonda [ 15.paź.2006 19:34:09 ] |
Tytuł: | |
A jak wygląda usterkowość oraz żywotność tego silnika? Mogą być problemy ze sprężarką? Czy koszty serwisowania, części wiele się różnią od wersji nie uturbionej? Interesuje mnie też zawieszenie i problemy z nim związane. |
Autor: | bezduszny [ 15.paź.2006 19:40:39 ] |
Tytuł: | |
Silnik jest udaną konstrukcją i nie ma jakiś poważnych mankamentów. Sprężarka.... jak o nią dbasz, lejesz odpowiednie oleje i postepujesz wg. kilku zasad to działa super. Nawet jak padnie to wstawienie innej K03, K03s nie jest kosztowną imprezą. Wstawiająć k04 możesz śmiało kręcić go na 220KM...a to w quattro to już jest niezła zabawa, Co nalezy dodać. Spalanie przy takiej mocy nie wzrasta drastycznie... około 1 litra średnio. Miałem taki silnik w Octavii i byłem bardzo zadowolony. TO naprawdę jedna z lepszych jednostek. |
Autor: | Aston Martin Lagonda [ 16.paź.2006 14:54:18 ] |
Tytuł: | |
OK, dziękuję za pomoc. |
Autor: | ADAM 12 [ 16.paź.2006 15:38:20 ] |
Tytuł: | |
Jechałem tym autem i twierdze że jest mulne (jeździłem nie jednym) . W silnikach bardzo często sypia(zatykają) się magistrale olejowe co powoduje dużo problemów. Miedzy innymi z turbem. Urywające się zawory i nieudolne rozrządy w pierwszych modelach. Ja bym nie chciał tego silnika.Tym bardziej że wciąga dużo paliwka. No i dlatego że to A4. Pozdrawiam |
Autor: | Hugo [ 16.paź.2006 16:28:48 ] |
Tytuł: | |
ADAM 12 napisał(a): Jechałem tym autem i twierdze że jest mulne (jeździłem nie jednym) .
W silnikach bardzo często sypia(zatykają) się magistrale olejowe co powoduje dużo problemów. Miedzy innymi z turbem. Urywające się zawory i nieudolne rozrządy w pierwszych modelach. Ja bym nie chciał tego silnika.Tym bardziej że wciąga dużo paliwka. No i dlatego że to A4. Pozdrawiam Od razu widać , że tylko jechałeś takim autem Reszta informacji o których piszesz to zapewne z plotek A skoro uważasz , że auto które ma 8,3 do setki jest mulne to sorry |
Autor: | ADAM 12 [ 16.paź.2006 18:51:30 ] |
Tytuł: | |
Hugo: nie z plotek tylko z autopsji. 8,3 to żadna rewalacja gdy człowiek ma zboczenie 200 konne |
Autor: | gregory [ 16.paź.2006 19:46:42 ] |
Tytuł: | |
Siemanko! ja jeżdże A4 1.8T -Tip Tronic z 98r. jesli mam ci coś poradzic odnośnie kupna to nalepiej jedz sobie z jakims znajomym mechanikiem,lub jak sam sie znasz na tym to wez przyrządy do pomiaru cisnienia itd.. to nie jest taka błacha sprawa jesli chodzi o turbo,sprawdz sobie czy nie ma oleju w układzie chłodzenia,ja kupiłem moje 1.8T z pękniętym blokiem i po przejechaniu 300km woda w zbiorniczku nabrała koloru kawy z mlekiem... ludzie co mi szprzedali auto wykręcają się że oni to auto sprowadzili takie jak stało i sami nie wiedzieli co w nim jest.Już ponad miesiąc szukam dołu silnika.. .Mam tylko nadzieje że za niedługo będe już normalnie jezdził.Jak pech to pech,ale nie każdy pewnie ma takiego pecha.Jedno jest pewne przy zakupie warto wysilic swoje zmysły i uważnie kupować bo dzis nie wszyscy są rzetelni. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |