.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi B4, co o nim sądzicie? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=48300 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | -=NaTi=- [ 24.paź.2006 13:53:01 ] |
Tytuł: | Audi B4, co o nim sądzicie? |
Witam! Zastanawiam się nad kupnem Audi B4, możecie mi trochę pomóc? Co sądzicie o tym aucie, jakie ma wady/zalety i w ogóle? Jak technicznie sprawa stoi? Co z częściami? Który rocznik? Benzyna, diesel, Lpg? Co najlepsze? |
Autor: | sebolec [ 24.paź.2006 14:06:49 ] |
Tytuł: | |
B4 to świetne auto. Wygodne, trwałe, umiarkowanie kosztowne w eksploatacji. Jak na swój rocznik posiada często całkiem fajne wyposażenie - a to są elementy bezpośrednio wpływajace na przyjemność z jazdy. Części jest dużo - tanich, drogich, lepszych i gorszych. Więc z naprawami nie ma problemu. Poza tym we Wrocławiu masz Śmietankę z jego warsztatem, a to całkiem nieźli fachowcy od audiczek. Moją wyleczyli ze wszystkich dolegliwości, przy tym biorą umiarkowaną kasę. Wadą są łączniki stabilizatora, które we Wrocławiu dogorywają co 30 tys. km. Wielką zaletą jest ocynkowana blacha. Kupujesz sobie więc kilkunastoletnie auto bez śladu rdzy. Ogólnie zwracaj uwagę na stan techniczny - jak jest dobry to bierz, na pewno będziesz zadowolony. Niezależnie od wersji silnika i nadwozia. Moim zdaniem, za tę kasę co się wykłada na b4 lub c4 nie da się w tej chwili kupić nic lepszego. Komfort, wygoda, ocynkowane nadwozie oraz wzgledna bezawaryjność to podstawowe zalety tegoż autka. Jak chcesz pooglądać b4 to zapraszam, bo ja własnie sprzedaję swoją. |
Autor: | Monster [ 24.paź.2006 16:08:28 ] |
Tytuł: | |
Wpadnij sebolec na spota to pooglądamy - patrze powoli za czymś dla brata. Ogólnie ciężko zadecydować jeżeli chodzi o B4 - lpg czy diesel, tym bardziej, że nie wiadomo jak od stycznia ceny będą się kształtować. Ale z opinii użytkowników B4 w parafii wrocławskiej i innych znajomych - zadowolenie z zakupu 1,9tdi 1Z trwa i trwa i trwa... Dobre auto. |
Autor: | foxbat [ 24.paź.2006 21:33:48 ] |
Tytuł: | |
W B4 najfajniejsze jest to, że można trafic wersję z 5-cylindrowym motorkiem. |
Autor: | ZiPi [ 24.paź.2006 22:20:00 ] |
Tytuł: | |
foxbat napisał(a): W B4 najfajniejsze jest to, że można trafic wersję z 5-cylindrowym motorkiem. Albo z 6-cio cylindrowym
Polecam modele z konca produkcji 93, 94r Do gazu ( II generacja ) najlepsze sa silniki 2.0 ABT, ABK, inne silniki moga stwarzac problemy na tanich instalacjach LPG, wiec jesli gazowac, to wtryskiem gazu. Przy ogledzinach m.in. zwracaj uwage na dwie rzeczy : - korozje. Jesli ja znajdziesz, to auto mialo na 99 % co najmniej stluczke. - wlasciciela. "Jaki pan, taki kram". |
Autor: | Lochus [ 24.paź.2006 22:30:30 ] |
Tytuł: | |
foxbat napisał(a): W B4 najfajniejsze jest to, że można trafic wersję z 5-cylindrowym motorkiem.
Co racja to racja |
Autor: | s2power [ 25.paź.2006 05:18:11 ] |
Tytuł: | |
polecam z czystym sumieniem, sam mialem przez 9 lat i jedyna usterka to serwo jednej z przepustnic climatronica. poza tym leca drobne el. zawieszenia ale to nasze drogi a ceny ww. sa umiarkowane. silnik V6 jesli nie przeraza Cie 10 l na setke bedzie Ci przyjemnie mruczal i sluzyl bez konca. |
Autor: | Kliku [ 25.paź.2006 08:24:25 ] |
Tytuł: | |
a ja mialem 2.0 16v i problemu z gazem nie bylo. silniczek polecam dobre osiagi spalanie gazu miast 12L, trasa 10L. Jazda srednia. |
Autor: | -=NaTi=- [ 25.paź.2006 11:45:17 ] |
Tytuł: | |
Dziekuje bardzo chłopaki za opinie i rady Jak będę już poszukiwać B4 to pojedziecie ze mną Co wy na to? Wtedy na pewno dobre auto znajdę Jeszcze raz dziękuje |
Autor: | Mauzer [ 25.paź.2006 12:24:42 ] |
Tytuł: | |
-=NaTi=- napisał(a): Dziekuje bardzo chłopaki za opinie i rady
Jak będę już poszukiwać B4 to pojedziecie ze mną Co wy na to? Wtedy na pewno dobre auto znajdę Jeszcze raz dziękuje wtedy napewno nie znajdziesz |
Autor: | Migel [ 25.paź.2006 14:02:19 ] |
Tytuł: | |
foxbat napisał(a): W B4 najfajniejsze jest to, że można trafic wersję z 5-cylindrowym motorkiem.
nie dodałeś ze z turbo i quattro!!! |
Autor: | Monster [ 25.paź.2006 14:04:20 ] |
Tytuł: | |
Mauzer napisał(a): -=NaTi=- napisał(a): Dziekuje bardzo chłopaki za opinie i rady Jak będę już poszukiwać B4 to pojedziecie ze mną Co wy na to? Wtedy na pewno dobre auto znajdę Jeszcze raz dziękuje wtedy napewno nie znajdziesz Hehe, coś w tym jest. |
Autor: | -=NaTi=- [ 25.paź.2006 18:05:38 ] |
Tytuł: | |
Monster napisał(a): wtedy napewno nie znajdziesz
Ha! to fakt, każdy w każdym aucie znalazł by i plusy i minusy zanim bym auto kupiła to hoho ;] |
Autor: | Endriu [ 22.lis.2006 00:08:18 ] |
Tytuł: | |
Też się zastanawiam nad B4. Ale wiekszy dylemat mam co do silnika. Zależy mi na nieżłych osiągach i na przyzwoitym spalaniu Jak duża jest różnica w spalaniu między 2.3 136 Km a 2.0 115 KM ? |
Autor: | klepa [ 22.lis.2006 00:20:34 ] |
Tytuł: | |
Ja obecnie poruszam się audi b4 2.8 i zero zastrzeżeń mam lpg II generacji i tez nic się nie dzieje. Moim zdaniem to zależy od tego jak ktoś montuje lpg jak koleś podchodzi tak byle jak do tego to i tak będzie to chodziło a jeśli włoży w to serca to i problemu nie będzie (to tylko moje skromne zdanie) |
Autor: | Sprinter [ 22.lis.2006 00:35:38 ] |
Tytuł: | |
klepa napisał(a): nic się nie dzieje
Do czasu... osiągi też masz pewnie rakieta... po co Ci 2.8 jeśli jeździ teraz jak przeciętne 2.3 bez gazu ? |
Autor: | yooo25 [ 22.lis.2006 08:26:24 ] |
Tytuł: | |
Sprinter napisał(a): klepa napisał(a): nic się nie dzieje Do czasu... osiągi też masz pewnie rakieta... po co Ci 2.8 jeśli jeździ teraz jak przeciętne 2.3 bez gazu ? p.s. tak jak kolega wyżej napisał jak koleś od LPg ma pojecie to tak założy że nic się nie bedzie działo |
Autor: | Sprinter [ 22.lis.2006 10:03:04 ] |
Tytuł: | |
yooo25 napisał(a): oj zdziwiłbyś sie ja mam LPg II generacji i b4 2.3 bez Lpg nie ma polotu, a sciagałem sie z kolesiem swoją 100 i na dodatek w quattro. Jak miałem ośke 2.8 i też LPg II gen. to 90 b3 nie dawała rady.
p.s. tak jak kolega wyżej napisał jak koleś od LPg ma pojecie to tak założy że nic się nie bedzie działo Aj Rafał, pojedziesz na hamownię i wypluje ze 145KM. Pali dużo, dużo kosztuje byle jaka część do silnika... Jak kiedyś Ci świeca zawiedzie, to wypieprzy pół dolotu... I po co mieć takie 2.8 ? Dla lansu ? Wyrzuć to zło i zainstaluj sekwencję |
Autor: | klepa [ 22.lis.2006 12:01:24 ] |
Tytuł: | |
Sprinter napisał(a): yooo25 napisał(a): Aj Rafał, pojedziesz na hamownię i wypluje ze 145KM. Pali dużo, dużo kosztuje byle jaka część do silnika... Jak kiedyś Ci świeca zawiedzie, to wypieprzy pół dolotu... I po co mieć takie 2.8 ? Dla lansu ? Wyrzuć to zło i zainstaluj sekwencję |
Autor: | Maniex [ 22.lis.2006 16:38:03 ] |
Tytuł: | |
NATI poszukaj fotek z autkiem ELMŁODEGO to też B4 a a jak teraz się prezentuje . P.S. na 90% w niedzielę przytaszczę ze sobą kolege który dziś przesiadł się z Golfa II GTI na B4 2.0 ABT , autko co prawda kiedyś dostało kopa (w tę część anatomii człowieka do tego się nadającą) ale i tak już jest zadowolony. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |