.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.gru.2024 22:30:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 1,9 TDI 110KM i quattro ? czy jest żwawy?
PostNapisane: 25.paź.2006 20:28:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2003 18:51:46
Posty: 59
Lokalizacja: Warszawa
tak jak w temacie..
czy 1,9tdi jest żwawy przy napędzie quattro ?
ile to pali po mieście przy dynamicznej jeździe ?

_________________
try drive a camel...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2006 20:49:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
Co by nie było (czy A4 czy A6) nie jest żwawe. Za to jak zawirusujesz...cóż, robi się znacznie ciekawiej :)

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2006 20:57:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
;) W/g niektorych jest zdecydowanie szybszy od 2.5 TDI v6 :D

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 1,9 TDI 110KM i quattro ? czy jest żwawy?
PostNapisane: 25.paź.2006 21:19:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
GERALT napisał(a):
tak jak w temacie..
czy 1,9tdi jest żwawy przy napędzie quattro ?
ile to pali po mieście przy dynamicznej jeździe ?

z opini jednego z uzytkownikow ktory posiada takie autko nie jest to zadna rewelacja ... do normalnego poruszania sie po miescie wystarczy ....
jako uzytkownik 1.9 TDI (110 KM) bez Q napisze ze jest OK do normalnej dynamicznej jazdy .... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2006 21:24:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
geralt przecież dobrze wiesz że po coupecie to niewiele aut bedzie
żwawych :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 08:50:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.lut.2006 13:03:02
Posty: 1004
Lokalizacja: Warszawa
Ja widzialem na zlocie w Toruniu jak kowicz 1.9 TDI w quattro objechal wszystkich na torze i mi to wystarczyło, bardzo ładnie to chodzi, ale teraz pytanie do czego Ci auto z tym silnikiem ;) (sciganie czy jazda na codzien)

_________________
Audi A3 8L 1.8 APG 10/2001 - jeździ
VW Passat B6 3C 2.0 BMR 11/2006, TDI, - jeździ
Audi A3 8L 1.8 AGN 10/1996, LPG - 14/07/2008 sprzedane
Audi A4 B5 2.4 AGA 09/1997, LPG - jeździ w rodzinie
Audi A4 B5 2.6 ABC 11/1995, LPG - 06/03/2011 sprzedane
Audi 80 B4 2.0 ABT 10/1993, LPG - 25/11/2006 sprzedane
http://www.borys.org


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 09:21:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
MarekB napisał(a):
Ja widzialem na zlocie w Toruniu jak kowicz 1.9 TDI w quattro objechal wszystkich na torze i mi to wystarczyło, bardzo ładnie to chodzi, ale teraz pytanie do czego Ci auto z tym silnikiem ;) (sciganie czy jazda na codzien)


To akurat zaden argument bo na zimowym 2005 w Łodzi wszystkich, z quattro włącznie objechało B2 FWD :diabel:

Prawda jest taka, ze quattro z połączeniu z AFN w A4 jakos specjalnie dynamiczne nie jest. Napęd 4x4 ma to do siebie, ze "pożera" nieco mocy ale rekompensuje to fonemenalnymi właściwościami jezdnymi które szczególnie docenisz na śliskiej czy gorzej przyczepnej nawierzchni.

Jesli auto nie ma Ci służyc do sprintu spad swiateł to połączenie AFN+quattro będzie całkiem ok. Zreszta, zawsze możesz dodac mu ni4eco km a szczególnie Nm i wtedy podejżewm będzie juz całkiem ok.

Wg mnie osobiście kolejne auto z quattro bedzie miało conajmniej 200-220 km i sporo niutonów. Wtedy straty mocy są jakby niezauważalne :peace:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2006 02:01:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
1. Jest żwawe w mieście,gdzie VTG robi swoje i biegi można zmieniać przy 2000 rpm. Na trasie jest żwawe tak sobie , a ponieważ objechałem ostatnio Czechy,Niemcy,Austrię to moge coś na ten temat powiedzieć.
2. Spalanie: średnia 6,5 trasa: 6/100 miasto 7,5/100.
V-max:205 km/h (licznik)

PS:
Imo: +30 KM i + 80 Nm rozwiązuje problem.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2006 17:40:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2003 18:51:46
Posty: 59
Lokalizacja: Warszawa
ok dzięki wszystkim za info.. :)
z dieslem nie miałem jeszcze do czynienia a po jeździe z quattro w 2,2T nie wiem czego się spodziewać..
baskecik:
a Ty masz swoje po przeróbce VTG?
czy te 7,5 litra po mieście to jest po ostrym pałowaniu czy po dynamicznej jeździe ?
ile może więcej palić po chipie ?

_________________
try drive a camel...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2006 17:55:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
W tym przypadku VTG nie oznacza tunera a technologie zmiennej geometrii łopatek turbosprezarki dzieki temu turbo pompuje wiecej od dolu VTG = Variable Turbine Geometry :)

7,5 litra z jazdy raczej dynamicznej ;)

Po przesiadce z 2,2T raczej bedziesz mocno rozczarowany jesli chodzi o osiagi.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2006 18:11:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2003 18:51:46
Posty: 59
Lokalizacja: Warszawa
no to się wykazałem znawcą tematu od VTG :diabel: heh...
ale czy ta przeróbka turbo nie wysili silnika i nie skróci jego żywotności?
ile więcej będzie palił ?

wiem że wgniatanie w fotel z 2,2T już się nie powtórzy w A4 ale luuuz.. na co dzień jeżdzę Merc 123 Coupe i B4 ABT 90KM także wiem że te110 KM też dadzą radę ;)

_________________
try drive a camel...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: