.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Dylemat przed zakupem https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=48479 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | ArtHurO [ 26.paź.2006 20:32:59 ] |
Tytuł: | Dylemat przed zakupem |
Pozbierałem się po stracie mojej furki i planuję zakup nowej niuńki i mam dylemat: AUDI 100 C4 rok 1992-93 lub V8 3.6 czy 4.2? Autko będzie jako drugie w rodzinie i ma służyć wygodnemu przemieszczaniu się po mieście - czasami poza miastem Przeglądałem setki ofert i zauważyłem duże różnice cenowe pomiędzy modelami C4 z prawie identycznym wyposażeniem- w czym może tkwić haczyk? Doradźcie proszę bo mam wielki problem z wyborem. Aha, autko najlepiej bez LPG, jeżeli LPG to do jakiego silnika można to w tych modelach założyć? |
Autor: | talib1990 [ 26.paź.2006 20:47:04 ] |
Tytuł: | |
jeździłeś Q więc kup Q duża pojemnośc..a silnik to już jaki chcesz..od Ciebie to zależy...ale v6 i v8 brzmi nieźle..pozdro..nawet z LPG |
Autor: | Mauzer [ 26.paź.2006 20:49:19 ] |
Tytuł: | |
kup to co najbardziej popularne, będziesz miał mniejszy problem z nowymi teilami. |
Autor: | maciu [ 26.paź.2006 20:50:58 ] |
Tytuł: | |
ale jaki motor w C4? |
Autor: | ArtHurO [ 27.paź.2006 05:31:48 ] |
Tytuł: | |
maciu napisał(a): ale jaki motor w C4?
W 90ce miałem 2.3 10V na mechanicznym oczywiście. Wiem, że w C4 był ten sam motorek ale nie jestem pewien czy wystarczy do rozbujania tego "kolosa". Chciałbym coś większego ale nie wiem co wybrać. Najlepiej coś pomiędzy: spalaniem na poziomie "zwykłego zjadacza chleba"-kulturką pracy silniczka-tanimi częściami - a przedewszystkim jego niezawodnością. |
Autor: | maciu [ 27.paź.2006 05:35:00 ] |
Tytuł: | |
ArtHurO napisał(a): maciu napisał(a): ale jaki motor w C4? W 90ce miałem 2.3 10V na mechanicznym oczywiście. Wiem, że w C4 był ten sam motorek ale nie jestem pewien czy wystarczy do rozbujania tego "kolosa". Chciałbym coś większego ale nie wiem co wybrać. Najlepiej coś pomiędzy: spalaniem na poziomie "zwykłego zjadacza chleba"-kulturką pracy silniczka-tanimi częściami - a przedewszystkim jego niezawodnością. no to ankieta do d*** bo chcesz porównać melony z jabłkami |
Autor: | ArtHurO [ 27.paź.2006 05:36:48 ] |
Tytuł: | |
maciu napisał(a): ArtHurO napisał(a): maciu napisał(a): ale jaki motor w C4? W 90ce miałem 2.3 10V na mechanicznym oczywiście. Wiem, że w C4 był ten sam motorek ale nie jestem pewien czy wystarczy do rozbujania tego "kolosa". Chciałbym coś większego ale nie wiem co wybrać. Najlepiej coś pomiędzy: spalaniem na poziomie "zwykłego zjadacza chleba"-kulturką pracy silniczka-tanimi częściami - a przedewszystkim jego niezawodnością. no to ankieta do d*** bo chcesz porównać melony z jabłkami Spać nie możesz po nocach? Aankietę się zmieni, tylko rozeznanie zrobię w motorkach... na początek widzę że V8 dostaje po tyłku... |
Autor: | maciu [ 27.paź.2006 06:55:20 ] |
Tytuł: | |
ArtHurO napisał(a): Spać nie możesz po nocach? Aankietę się zmieni, tylko rozeznanie zrobię w motorkach... na początek widzę że V8 dostaje po tyłku...
jakie noce? 6:35? znaczy się V8 wypada? |
Autor: | miszello [ 27.paź.2006 07:56:07 ] |
Tytuł: | |
stary bierz C4 Q 2.8 V6 do tego wstawisz wtrysk gazu... albo C4 2,5 TDi i masz spełnione wszystkie kategorie jakie podałeś wcześniej... |
Autor: | krzycho0110 [ 27.paź.2006 08:19:34 ] |
Tytuł: | |
miszello napisał(a): stary bierz C4 Q 2.8 V6 do tego wstawisz wtrysk gazu... albo C4 2,5 TDi i masz spełnione wszystkie kategorie jakie podałeś wcześniej...
popieram kolege |
Autor: | bezduszny [ 27.paź.2006 14:39:30 ] |
Tytuł: | |
C4 Q TDi .... żadnego gazu Nie będzie problemu z odsprzedaniem potem takiegi TDI... |
Autor: | martab99 [ 27.paź.2006 15:00:06 ] |
Tytuł: | |
bezduszny napisał(a): C4 Q TDi
.... żadnego gazu Nie będzie problemu z odsprzedaniem potem takiegi TDI... Pewnie ze nie bedzie, bo takiego w 100 C4 nie bylo Jesli juz to C4/A6 AEL q. --------------------------------- Arthuro, jesli 100 C4 to 2.8 q+ sekwencja gazu. Jesli mozesz dołozyc kilka groszy to poszukaj C4/A6 2.8 30V q- satysfakcja gwarantowana!!! |
Autor: | foxbat [ 27.paź.2006 17:11:13 ] |
Tytuł: | |
Wdaje mnie się że jeżeli teraz chcesz c4 które jest trochę jednak cięższe od twojego poprzedniego autka to ta c4 musi miec jednak mocniejszy silnik niż to co miałeś. A R5 diesel to max. 140KM więc różnica to tylko 4KM (przy założeniu że osiągi w obydwu były katalogowe). Obstawiałbym V6 2.8 chyba, że bardzo istotne są koszty eksploatacji. |
Autor: | bezduszny [ 27.paź.2006 18:02:53 ] |
Tytuł: | |
martab99 napisał(a): bezduszny napisał(a): C4 Q TDi .... żadnego gazu Nie będzie problemu z odsprzedaniem potem takiegi TDI... Pewnie ze nie bedzie, bo takiego w 100 C4 nie bylo A to: http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bere ... 227979097& .... chyba, że to jakiś błąd z tym dieslem. |
Autor: | BiLu [ 28.paź.2006 00:26:55 ] |
Tytuł: | |
bezduszny napisał(a): martab99 napisał(a): bezduszny napisał(a): C4 Q TDi .... żadnego gazu Nie będzie problemu z odsprzedaniem potem takiegi TDI... Pewnie ze nie bedzie, bo takiego w 100 C4 nie bylo A to: http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bere ... 227979097& .... chyba, że to jakiś błąd z tym dieslem. blad. to 2.8 V6 ktorego odsprzedac tez bedzie mozna bezproblemowo |
Autor: | betrzy [ 28.paź.2006 11:54:22 ] |
Tytuł: | |
Godna polecenia jest tez wersja 2.6 V6 150 KM ,choc rzadko spotykana To taki pułap pomiedzy 2.3 a 2.8 . Diesla nie kupuj Ropa drozeje |
Autor: | maciu [ 28.paź.2006 18:47:50 ] |
Tytuł: | |
betrzy napisał(a): Godna polecenia jest tez wersja 2.6 V6 150 KM ,choc rzadko spotykana To taki pułap pomiedzy 2.3 a 2.8 . Diesla nie kupuj Ropa drozeje
zawsze były opinie że z v6 do wyboru to tylko 2.8 |
Autor: | wiking1 [ 28.paź.2006 20:29:17 ] |
Tytuł: | |
nie wiem ile pali 2.8, ale jak tyle samo co moj (15 w miescie) to bierz 2.8, tym nie pocisniesz setki i to w q. a o silnikach v8 radze zapomniec, chyba ze masz naprawde niezla pensje. (tam wchodzi 11l oleju a i czesci nie sa tanie) |
Autor: | bezduszny [ 28.paź.2006 22:23:40 ] |
Tytuł: | |
Czy ten obecnie wstawiany 2.8 V6 30V (SuperB) jest tą samą konstrukcją ? W skodzie twierdzą ze to jest jedna z bardziej udanych jednostek... |
Autor: | ArtHurO [ 30.paź.2006 00:11:58 ] |
Tytuł: | |
wiking1 napisał(a): nie wiem ile pali 2.8, ale jak tyle samo co moj (15 w miescie) to bierz 2.8, tym nie pocisniesz setki i to w q. a o silnikach v8 radze zapomniec, chyba ze masz naprawde niezla pensje. (tam wchodzi 11l oleju a i czesci nie sa tanie)
Będzie trzeba przebudować ANKIETĘ. Dotarłem do kolesia posiadającego V8 4.2Q, jeździ to niesamowicie, ale naprawy do tanich nie należą. Jak uszkodził (przegrzał)silnik to na naprawę brakło mu dwóch wypłat (a mało nie zarabia), ja do takich nie należę więc kieruję się w stronę 100 C4. Zakup dopiero po nowym roku, może stanieją troszkę a napewno nie stracę ja na roczniku-co może się stać w ciągu tych dwóch miesięcy? Chyba że nasi posłowie wymyślą jakieś przepisy i ceny autek pójdą do góry... trudno się mówi - czekamy do stycznia, może do wiosny, nie spieszy się... |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |