.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

jeśli quattro to czy 1,8T LPG czy 1,9TDI (110KM)
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=48633
Strona 1 z 3

Autor:  GERALT [ 29.paź.2006 17:49:03 ]
Tytuł:  jeśli quattro to czy 1,8T LPG czy 1,9TDI (110KM)

no właśnie tak jak w temacie..
dużo jeźdzę i dlatego 1,8T z instalacją gaz albo 1,9 TDI...
co radzicie.. z czego większa przyjemność z jazdy vs koszta paliwa ? ?

Pozdr.
G.

Autor:  Baskecior [ 29.paź.2006 17:53:05 ]
Tytuł: 

Oboma jeździ się fajnie. 1,8 T ma ok 150 KM a dłubany AFN moze miec tyle samo (145 KM). AFN bedzie mial tez duuuuzo wiekszy moment a do tego ma turbinę z VTG ...
Koszt dlubniecia AFN`a = 1500 zł, koszt instalacji LPG w 1,8 T , chyba ciut wiekszy ... poza tym butla w bagazniku i nieoryginalne paliwo. Jesli 1,8 T to tylko na benzynce ...

W tym przypadku -> AFN quattro :D

Autor:  quattros [ 29.paź.2006 18:13:23 ]
Tytuł: 

1.9TDI bardzo dobry silniczek ale 1.8T jeszcze lepszy, mozna go po malym tuningu rozkrecic do 180KM. Kolega ma taki silnik z przeprogramowanym kompem (158KM) na sekwencyjnej instalacji, pali mu 11l. LPG i swietnie ciagnie juz od 1600obr. Bez wachania wybralbym 1.8T - cichszy, mocniejszy i tansza eksploatacja niz TDI

Autor:  Mauzer [ 30.paź.2006 00:02:52 ]
Tytuł: 

jak chcesz korzystać z mocy powyżej 120km/h to 1.8Tq, jeśli "pracujesz zarobkowo" to 1.9tdi q wystarczy :):

Autor:  Baskecior [ 30.paź.2006 00:11:57 ]
Tytuł: 

Mauzer napisał(a):
...

:/

Autor:  Mauzer [ 30.paź.2006 00:18:27 ]
Tytuł: 

baskecik napisał(a):
Mauzer napisał(a):
jeśli zwozisz ziemniaki z pola to 1.9tdi q wystarczy :):

:/

:diabel:
dlaczego nie jesteś obiektywny i nie napiszesz koledze że 1.8T też można zchipować i to na takie moce gdzie afn będzie srał ogniem jak huta katowice.
EOT :/

jeśli już jesteśmy przy kosztach to 1.8t w a4 jest duuużo tańsze przy kupnie jak tdi, różnica dobrej instalki sekwencyjnej napewno, jest ich więcej dlatego można nie zmęczoną sztukę kupić łatwiej.
po drugie takie tdi będą miały dużo większe przebiegi co za tym idzie większe prawdopodobieństwo padniętego osprzętu wzrasta (mówią nawet że przed kupnem afn'a weź ze sobą nową przepływke :): )

Autor:  Baskecior [ 30.paź.2006 00:36:36 ]
Tytuł: 

Mauzer napisał(a):
baskecik napisał(a):
Mauzer napisał(a):
...

:/


:diabel:
dlaczego nie jesteś obiektywny i nie napiszesz koledze że 1.8T też można zchipować i to na takie moce gdzie afn będzie srał ogniem jak huta katowice.
EOT :/

Chodziło mi o coś innego, ale chyba nie zrozumiałeś ... mogłeś do ziemniaków dodać jeszcze buraki , albo gnojownik , wtedy byłbys bardziej dosadny ...

Autor:  quattros [ 30.paź.2006 05:13:13 ]
Tytuł: 

Spoko, bez klotni panowie, przeciez oczywiste ze 1.8T jest duuuuzo lepsze od traktora chociaz TDIto naprawde mistrzostwo swiata w dieslu

Autor:  emsi [ 30.paź.2006 08:53:57 ]
Tytuł: 

Padnięta przepływka w AFNie nie jest tradycją. Przykładem jest moje autko gdzie wszystko ładnie działa...Można naprawdę znaleźć dobre TDI:)

Autor:  audik [ 30.paź.2006 09:04:09 ]
Tytuł: 

Najpierw o 1,8T q, temat potem o 1,9TDi q temat, teraz dwa naraz . Pytasz o to samo. Gdzie moderator :?:

Autor:  zuru [ 30.paź.2006 09:31:01 ]
Tytuł: 

Heh, co za jaja. Nie dreczcie basketa. A4 1.9TDI quattro nielatwo dopasc, w serii ma troche malo mocy jak na dosc ciezkie quattro. Trzeba chipowac, ale nalezy sobie zdawac sprawe ze chipowanie motoru z duzym przebiegiem to nie taka latwa sprawa i nie konczy sie jedynie na wymianie oprogramowania. 1.8T faktycznie jest tego wiecej i ma pewno nieco mniejsze przebiegi. Obiektywnie rzecz biorac, przy obecnych cenach Pb vs ON ja bym bral 1.8T. Zalety, cichszy, mocniejszy, dalej sie kreci, wieksze mozliwosci zabawy z moca na przyszlosc. Generalnie ceny ON moim zdaniem juz nie spadna w stosunku do benzyny, glownie przez fakt, ze wszelkiej masci turbo diesle sie bardzo rospowszechnily i popyt na to paliwo wzrasta. Paradoksalnie Pb moze okazac sie nieco tansze w przyszlosci niz ON :) LPG ponoc dobrze bangla w 1.8T, chociaz tez bym sie zastanawial czy jest sens pakowac instalke sekwencyjna do auta eksploatowanego np. w trasach.

Autor:  PawełKrK [ 30.paź.2006 19:53:51 ]
Tytuł: 

quattros napisał(a):
1.9TDI bardzo dobry silniczek ale 1.8T jeszcze lepszy, mozna go po malym tuningu rozkrecic do 180KM. Kolega ma taki silnik z przeprogramowanym kompem (158KM) na sekwencyjnej instalacji, pali mu 11l. LPG i swietnie ciagnie juz od 1600obr. Bez wachania wybralbym 1.8T - cichszy, mocniejszy i tansza eksploatacja niz TDI


no to kolego chyba troszke Cie okłamuje :P ja mam zgazowane 1.8 t na sekwencji i jakoś przy ostrej jeździe bardzo ciężko jest zejśc poniżej 14,5 litra ;/ ale może dlatego że u mnie jest ponić 215 km :)

Autor:  scob [ 30.paź.2006 21:47:53 ]
Tytuł: 

benzyniak. bez gazu.
abstrahując od kosztów i suchych cyferek z mocami i momentami - dieslem bedziesz sie uczyl jezdzic od nowa. dopiero jak sie nauczysz - bedziesz spod swiatel łoił benzyniaki. ale 1,8t tidikiem nie wytniesz :-)

Autor:  K@mil [ 30.paź.2006 22:13:34 ]
Tytuł: 

Zamiast 1,8 T polecam zainteresować się autorowi tematu jeszcze 2,8.Spalanie porównywalne do 1,8 T, mniejsza awaryjność, lepsze osiągi.

Autor:  emcior [ 30.paź.2006 22:47:23 ]
Tytuł: 

K@mil napisał(a):
Zamiast 1,8 T polecam zainteresować się autorowi tematu jeszcze 2,8, ...lepsze osiągi.


Dopoki 1,8T nie jest grzebniete ;)

Autor:  Sprinter [ 30.paź.2006 23:19:04 ]
Tytuł: 

emte napisał(a):
K@mil napisał(a):
Zamiast 1,8 T polecam zainteresować się autorowi tematu jeszcze 2,8, ...lepsze osiągi.


Dopoki 1,8T nie jest grzebniete ;)


No tylko to grzebnięcie musi być na ~200KM ;)


Mój wybór to 1.8Tq lub 2.8 V6 30V q :peace:

Autor:  Baskecior [ 30.paź.2006 23:30:38 ]
Tytuł: 

emte napisał(a):
K@mil napisał(a):
Zamiast 1,8 T polecam zainteresować się autorowi tematu jeszcze 2,8, ...lepsze osiągi.


Dopoki 1,8T nie jest grzebniete ;)

...bo po grzebnięciu zacznie spalać wiadro paliwa na setkę , co zostanie wynagrodzone setkemi koni mechanicznych w liczbie 200-tu ;)
Emcior, dołóż jeszcze blosa i będzie pozamiatane ... :):

Autor:  emcior [ 30.paź.2006 23:33:36 ]
Tytuł: 

ałaaaa, Przemo prosze Cie przestan :): wiemy -AFN rzadzi i nikt nie smie powiedziec ze jest inaczej :>

Autor:  Baskecior [ 30.paź.2006 23:40:48 ]
Tytuł: 

Emciku ... LPG rulez i kłaniamy się po pas ... :diabel:

Autor:  Sprinter [ 31.paź.2006 00:00:18 ]
Tytuł: 

AFN to straszny bocian, nadaje się do taniego wożenia dupy i niczego więcej ;)

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/