.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A6 3.0 2001 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=49214 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | dj_ralph [ 06.lis.2006 13:25:38 ] |
Tytuł: | A6 3.0 2001 |
Witam serdecznie wszystkich forumowiczow. Mam na imie Rafal, klikam z Warszawy. Mam do Was pytanie jako do specow od Audi. Mam mozliwosc kupienia w dosc dobrej cenie Audi a6 z 2001 roku, po face liftingu z pakietem S-line z silnikiem benzynowym 3.0. Uzywalem nie raz opcji szukaj na tym forum, ale nie znalazlem zadnych informacji na temat tego silnika. Czy ktos z Was moglby cos na ten temat mi powiedziec? Czy ten silnik nie jest jakis nadzwyczaj awaryjny? Czy nie ma prolemow z czesciami do tego silnika? Jak wyglada sprawa ze spalaniem? Z gory dziekuje za wszystkie wypowiedzi i goraco wszystkich pozdrawiam Rafal |
Autor: | atal [ 06.lis.2006 15:31:35 ] |
Tytuł: | |
ja powiem tylko od siebie ze 3,0 benz. sa glownie rozbite sprowadzane z USA, potem w PL skladane z 4 czesci i po 3-4 latach wychodzi Polskie partactwo-czyli rdza itp. zapewne jak wiekszosc takich samochodow to sa naprawiane w szopach..... zobacz kiedy i z kad byl sprowadzony, mozliwe ze sie myle i najwazniejsze czy ma swoje ksztalty, szpary itp. |
Autor: | dj_ralph [ 06.lis.2006 16:16:26 ] |
Tytuł: | |
O to akurat sie nie martwie, bo samochod kupuje bezposrednio od Szwajcara, jest pierwszym wlascicielem samochodu wiec luzik. Interesuje mnie tylko czy ten silnik nie jest awaryjny, czy sa do niego czesci tak samo jak do 2,8 i czy ogolnie warto? |
Autor: | spanky [ 06.lis.2006 21:17:03 ] |
Tytuł: | |
dj_ralph napisał(a): O to akurat sie nie martwie, bo samochod kupuje bezposrednio od Szwajcara, jest pierwszym wlascicielem samochodu wiec luzik.
Interesuje mnie tylko czy ten silnik nie jest awaryjny, czy sa do niego czesci tak samo jak do 2,8 i czy ogolnie warto? co do silnika to podobno nie sa zbyt udane konstrukcje (tak słyszałem od zanajomego który pracuje w salonie Audi) |
Autor: | ld_ven0m [ 07.lis.2006 21:37:55 ] |
Tytuł: | |
witam. Ja mam takie autko. Silnik wypas-moc od 2500rpm a od 3500 to juz wbija w siedzenie.A6 2.8 spod swiateł to sie nie umywa....co do spalania to(mam quattro) raz mi się udało po mieście do 12 zejsc ale wtedy ledwo gaz dotykałem.Normalna jazda to 16-17 a zabawa to........ w trasie calkiem spoko przy 120 na 6-tce 9-10 przy 160-180 kolo.13-14 dopiero powyzej 210 zaczyna łykać więcej. Co do części zamiennych to raczej kłopot- serwis(najlepiej niemiecki) albo zaufany dostawca co przywiózł takiego w kliku kawałkach ale ze zdrowym silnikiem.Jakby co to pytaj- chętnie odpowiem, jezeli dam radę.Pozdrawiam |
Autor: | dj_ralph [ 08.lis.2006 09:17:43 ] |
Tytuł: | |
HHmmm to nie za ciekawa perspektywa. Dlaczego piszesz, ze najlepiej niemiecki serwis? W Polsce brakuje czesci do tego silnika? Jesli mozesz to napisz koszt przykladowych czesci w serwisie i jesli wiesz to jak one sie maja do czesci do 2,5tdi. Szczerze powiem, ze juz nie bardzo wiem na co sie zdecydowac. Slyszalem tez, ze rozrzad do 2,5tdi to koszt rzedu 2500zl? Czy to prawda? Pozdrawiam Rafal |
Autor: | ADAM 12 [ 08.lis.2006 11:08:27 ] |
Tytuł: | |
dj_ralph napisał(a): Slyszalem tez, ze rozrzad do 2,5tdi to koszt rzedu 2500zl? Czy to prawda?
W serwisie tak.W dobrych zamiennikach (INA/Ruville/SKF) około 1tyś zł. |
Autor: | ld_ven0m [ 08.lis.2006 11:20:21 ] |
Tytuł: | |
w polskim tez sa ale drozsze.Generalnie jezeli chcesz kupic to autko z "dojechanym" silnikiem to sobie daruj!!!!części będą drogie a na rynku wtornym malo dostepne.Natomiast jesli autko jest w dobrym stanie, bylo regularnie serwisowane i jezdzilo na dobrym oleju to nie masz sie o co martwic bo jeszce dlugo Ci posłuży.Co do cen i ich różnic to sie nie orientuje ile za 2.5 tdi trzeba zaplacic. Zamiennik rozrzadu do 3.0 to okolo 1.000 pln . ps. Pytanie OT- mocno uderzone chcesz to autko kupić? |
Autor: | dj_ralph [ 08.lis.2006 11:59:52 ] |
Tytuł: | |
Mam na oku 1. bezwypadkowe z przebiegiem 190000 (2001 rok) sedan w manualu 2. z przetartym calym bokiem avant tiptronik z przebiegiem 121000 ten pierwszy ze Szwajcarii od osoby prywatnej (1 wlasciciel, pewne zródło), drugi - aukcja na niemiecki eBayu |
Autor: | ld_ven0m [ 08.lis.2006 12:21:23 ] |
Tytuł: | |
ja mam avanta w manualu i jest spox. wybor nalezy do Ciebie. Posprawdzaj ks. serwisowe jak mozesz(zobacze czy mialy rozrzady powymieniane itp.) i ogolnie czy jakis tam problemow nie bylo.pozdr |
Autor: | ld_ven0m [ 08.lis.2006 12:25:18 ] |
Tytuł: | |
a co do tiptrona to musisz zdecydowac sie czy zalezy Ci na osiągach i zabawie(manual) czy na komforcie(tiptr) |
Autor: | Norbi [ 26.lis.2006 19:30:23 ] |
Tytuł: | |
ADAM 12 napisał(a): dj_ralph napisał(a): Slyszalem tez, ze rozrzad do 2,5tdi to koszt rzedu 2500zl? Czy to prawda? W serwisie tak.W dobrych zamiennikach (INA/Ruville/SKF) około 1tyś zł. |
Autor: | mateuszsta20 [ 30.lis.2006 00:30:41 ] |
Tytuł: | |
Wymienialem rorzad za 1500 zł na dobrych zamienniekach razem z pompą wodna.A co do diesla to wiesz jak mialbym wybierac to wolabym diesla zamiast 3.0, bo to czesci i eksploatacja, ja tez mialem taki problem, ale zdecydowalem sie na diesla 2.5TDI.Kupilem zz dobrej reki, serwisowany w ASO itp. narazie mam przjechean 140000km i jestem zadowolony z mojej AUDI |
Autor: | przemekm5 [ 03.gru.2006 22:17:30 ] |
Tytuł: | A6 3.0 benz |
Bardzo dużo tych samochodów jest wystawianych na Amerykańskich giełdach i serwisach licytacyjnych... ale powypadkowych. Znalazłem za ok 35.000zł z 2004 roku A6 3.0 benz właśnie po stłuczce. Na drugi dzień wchodze wpisuje Audi A6 klikam "bezyna" i co się okazuje... ceny kosmicznie niskie ale co drugie auto te z tych tanich rozbite jak niewiem. Ja bym Ci poradził dobrze sprawdzać te samochody bo możliwe że są niechlujnie zrobione ale kto to wie tylko czas. Najlepiej patrz za autami w niemieczech - korzystne ceny, ale i pewność że auto miało takie życie jak miało:) Życze konkretnego i trafnego wyboru. Pozdro |
Autor: | Piotruś [ 03.gru.2006 23:29:30 ] |
Tytuł: | |
Norbi napisał(a): W 2.5TDI koszt w ASO to 5 tysi, poza ASO 2 tysiaczki
W którym ASO stosują takie ceny ? Zestaw naprawczy powinien kosztować ok. 1100 zl., do tego termostat za ok. 80 i pompa wody na wymianę za ok. 200. Wszystkiego razem niech będzie 1500, do tego robocizna za 500-700. Albo źle liczę albo zamiast 5000 wychodzi "tylko" niewiele ponad 2000 ... . Naturalnie wysoce wskazane jest przy jednej okazji wymienić też pasek wielorowkowy i klimatyzacji z przyległymi napinaczami i rolkami ale to już zupełnie osobne sprawy i w innych samochodach kosztują podobnie ... . Za cały duży przegląd z filtrami i olejem cena zamyka się ok. 3600 - 3800 - czyli ciągle jeszcze zostaje 1200 do 5000 ... . Inna sprawa (ale z tym nie wszyscy chcą się pogodzić), razem z rozrządem warto wymienić kompletną hydraulikę zaworową i wtedy duży przegląd "podskakuje" pod 6500. Sorry ale mitów na temat ceny wymiany "rozrządu" już się słuchać i czytać nie da ... . |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |