.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.gru.2024 23:02:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2.5TDI AAT 84Kw - AEL 103Kw Różnice - wady zalety
PostNapisane: 18.maja.2004 08:04:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
Temat jak wyżej
Ja mam AAT. Znajomek zamierza kupić ten motor 140KM
Liczę na opinie który droższy w utrzymaniu i dlaczego.
Czytałem że wtryski do AEL są droższe, ale ile , inne rzeczy, trwałość
Pozdrawiam
Darek P

PS Klima działa już wyśmienicie (pomoc z forum i ELSA - to jest to!!!)

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2004 11:52:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 22:55:06
Posty: 17
Lokalizacja: Wrocław
napisz mi, co miałeś z tą klimą bo mam tak samo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2004 15:15:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
Napisałem po krótce w temacie Klima .....itp
Jak możesz podłączyć Vaga to podaj wyniki
Pzdr
Darek P
Acha łatwo sprawdzić czy to ten czujnik temp po prostu go dłącz i klima jeśli zadziała tzn że to on
Pzdr

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2004 19:58:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
Powiem tak - wolałbym miec 140 KM niz 115, ale trudno, jest jak jest.
Za to nie slyszalem o niezadowolonym posiadaczu 115-tek, za to posiadacze "kilkuletnich" 140 zgłaszaja problemy.
Zasada jest jak zawsze - brac autko w dobrym stanie, lub stargowac cene na naprawy ewentualne.

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2004 21:10:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2003 13:25:45
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
Ataman70 napisał(a):
Powiem tak - wolałbym miec 140 KM niz 115, ale trudno, jest jak jest.
.


Ataman trafiłeś w sedno, czasem zastanwiam się jak pięknie musi chodzić taki 140 konny, nie mojhe 115 wsyatrczy, ale gdybym miał tak te dodatkowe 25 koni to.....by mnie chyba już nikt nie wyprzedził :D

_________________
Audi A4 Avant AFN 1.9 TDi '98 (AFN->Łódź - Gdańsk - Łódź - 4.6 l/100 km)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2004 21:56:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2003 20:47:31
Posty: 202
Lokalizacja: lublin-monachium
[quote="Ataman70"]Powiem tak - wolałbym miec 140 KM niz 115, ale trudno, jest jak jest.
Za to nie slyszalem o niezadowolonym posiadaczu 115-tek, za to posiadacze "kilkuletnich" 140 zgłaszaja problemy.
przez pewien czas miałem w swoim 113 koników i strasznie mi się to niepodobało teraz jest znów seria ,i znów mam wielką radochę z jazdy myślę że obie wersje są godne polecenia ekonomiczne a jednocześnie dość żwawe no i ta radocha na cepeenie 7 literków a czsami jeszcze mniej :P

_________________
jedyną wadą audi jest .... poprzedni własciciel
A6 4F avant 4,2 quattro..............
A6 4B avant 2,5 tdi quattro 2006- 2010
A6 C4 quattro 2,5 TDI 2004- 2007
A6 C4 2,5 TDI 140KM 2002- 2004
Audi 100 C4 2,3 quattro 1999- 2002


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2004 11:07:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2003 19:37:54
Posty: 36
Lokalizacja: Chełm
te 115 kucy naprawde niezle zasuwa!!!!!! Jest git przy tankowaniu!!!!!!

_________________
AUDI C4 2,5 TDI (AAT) VI gear (od III.2006)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: :-)
PostNapisane: 19.maja.2004 11:50:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
Dziękuję za opinie.
Sam jeżdżę 115 i wydawać by się mogło że to wystarczy jak na tak dużą budę.
Natomiast interesują mnie bardziej tematy związane z kosztami ewentualnych napraw.

Czym tak dokłądnie te motory się różnią, a raczej chyba nie motory tylko osprzęt, wtrysk i sterowanie wtryskiem, bo podstawowe silniki wydają się być takie same.

Uważam temat za otwartny nadal
Pozdrawiam
Darek P

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2004 09:20:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2004 22:11:17
Posty: 53
Ja tam wole 140 wiem że 115 nieżle rwie ale 140 no i to spalanie średnio 6/100km chyba nie ma takiego drugiego!!!!!!!!!
A tak ogólnie czy po 1994 roku montowali już tylko 140 konne???????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2004 09:36:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
kazdy by wolał mocniejszy od słabszego, ale kazdy uzytkownik potwierdzi, ze 115 jest zupełnie bezobsługowa, natomiast 140 wymaga czasami interwencji aby była sobą :peace:

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2004 09:43:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2004 22:11:17
Posty: 53
No ale ja moge nawet czasami zaglądnąć pod maskę w 140 a i tak ją wole
No przecież 140 km i 6/100km Coperfield by tak nie potrafił!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2004 09:44:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Ataman70 napisał(a):
kazdy by wolał mocniejszy od słabszego, ale kazdy uzytkownik potwierdzi, ze 115 jest zupełnie bezobsługowa, natomiast 140 wymaga czasami interwencji aby była sobą :peace:


Ataman, mówisz powaznie ? Z lekka mnie wystraszyłeś bo zamierzam pakupić Niunię z takim motorkiem. Co dokładnie siada w tych motorkach ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2004 10:05:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
nie, ze siada, ale szybciej sie zuzywaja - głownie wtryski wlasnie. popytaj tych, ktorzy to mieli, bo ja to znam tylko ze slyszenia. natomiast o AAT nie slyszalem zadnych skarg.

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2004 10:16:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2004 22:11:17
Posty: 53
A silnik 140 km ile wytrzymuje tys. km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2004 12:28:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
milion, moze wiecej....
gorzej z osprzetem silnika

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2004 12:44:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
silnik to pociagnie okolo 1 258 456 km a turbina polowe z tego przy odpowiedniej eksploatacji ;)
ps. http://forum.audiklub.pl/search.php

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2004 02:16:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
Widzę że temat się "odgrzał"...
Ja przy 250 tyś wymieniłem uszczelkę pod głowicą.
Wżer przy kanale wodnym spowodował przedmuch pod uszczelką.
Prawdopodobnie zalano badziewiasty płyn chłodzący...
'A to wielce prawdopodobne ponieważ poprzedni właściciel nie miał pojęcia co tam mu robią w aucie...
(dla przykładu zmieniono pasek i nic więcej, filtr przeciwpyłkowy wciśnięto na chama od innego modelu).
Teraz mam nadzieeję że do tych 1200000 dojeździ...
:-)
Pzdr
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2004 22:33:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2004 22:11:17
Posty: 53
A jak tam z jego dynamiką po takim przebiegu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2004 00:22:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2004 21:45:17
Posty: 298
Lokalizacja: Warszawa
qrcze jakie 6l/100km.
Moja niunia jeszcze nie zeszła poniżej 7,3....
Generalnie 115 hp to takie akurat na nasze drogi.
Dynamicznie, ekonomicznie i jeszcze z gracją....
Nie testowałem 140 hp ale jeździłem kiedyś cygarem 118 (bez kata) i zbierała się zaje.....
A pewnie napinacz i vacumpumpe kosztują tyle samo? a może nie..

_________________
80 GLS 1,6 '75
niunia-setunia C4 2,5 TDI AAT '94
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2004 10:31:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2004 22:11:17
Posty: 53
No zale4ży też od sposobu jazdy i od danego egzemplarza


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: